Jump to content

Te snel geld !


Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

Ik vind dat je bij Gta Vcs te snel geld kan verdienen .. vergeleken bij Gta SanAndreas waar je moet vechten voor je geld krijg bij Gta Vcs gewoon elke dag netjes tientalle duizende dollars op je rekening.

en dat geld kun je bijna niet uitgeven .. alleen aan wapens dan !

Wat vinden jullie er van .. ? :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Agent Kellerman

    3

  • BigT

    2

  • M4X

    2

  • sevaboy

    1

Idd, Ik had geen cent te makken! Moest ik eerst allemaal Odd-Jobs doen enzo voor ik weer wapens en kleding kon kopen. Gellukig krijg je later dan wel veel geld per missie!

Liever rijk dan Arm :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat je bij Gta Vcs te snel geld kan verdienen .. vergeleken bij Gta SanAndreas waar je moet vechten voor je geld krijg bij Gta Vcs gewoon elke dag netjes tientalle duizende dollars op je rekening.

en dat geld kun je bijna niet uitgeven .. alleen aan wapens dan !

Wat vinden jullie er van .. ? :bier:

dat is tog vet

Link to comment
Delen op andere websites

Je verdient redelijk snel geld in VCS daar ben ik het helemaal mee eens. Maar op het begin van het spel zit je vrij krap als je geen zijmissies doet, en dat blijft zo totdat de Empire Buildings komen. Dan ben je als het ware in 1 keer millionair. Maar wapens is niet het enige waar je je geld aan kan uitgeven, want zonder dat je het echt merkt geef je ook veel uit aan andere dingen. Neem nou de helikopter op het dak van The Clemenus Suite. Ik koop er erg vaak 1 nadat ik gesaved heb, en ze zijn 4000 of 5000 per stuk. Dat geld ook voor andere voertuigen, maar die koop je meestal minder vaak. Dat is dus al heel wat. Ook de empire buildings zelf verbouwen kost heel wat, tenminste als je alles in Robbery laat verbouwen. Maar omdat het geld er zo snel bij komt op een gegeven moment zie je er niet echt geld vanaf gaan. Opzich best jammer dat je niet voor je geld hoeft te werken, maar aan de andere kant is het ook niet zo heel erg.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat je bij Gta Vcs te snel geld kan verdienen .. vergeleken bij Gta SanAndreas waar je moet vechten voor je geld krijg bij Gta Vcs gewoon elke dag netjes tientalle duizende dollars op je rekening.

en dat geld kun je bijna niet uitgeven .. alleen aan wapens dan !

Wat vinden jullie er van .. ? :bier:

maak je een grapje?....

Het gaat cker snel, maar wat is jou probleem, beter te veel dan te weinig! :duh:

*extreme meligheidsdansje* :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Jaa je kan best snel en veel geld verdienen door je bedrijven(empire buldings)

Maar dat vind ik juist niet erg bij vcs.

Je moet de bedrijven aanvallen en dan kopen.

Dus je werkt eigelijk wel voor je geld. :bier:

Het geld wat je voor de storyline missie's krijgt vind ik wel best veel :{

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Gta vice city stories ps2!!!!

The GTA man

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Bij San Andreas Ga je gewoon naar de Inside Track Bedding (paarderenbaan)

je kan daar erg snel geld verdienen (stond laatst boven de 20 miljoen) ^_^

Bewerkt: door Gta Smurf
Link to comment
Delen op andere websites

Je krijgt genoeg geld van The storyline en een paar bedrijven om rond te kunnen komen ! ;)

Maar je moet ook soms een beetje voor de lol viligant missions doen want dat verdient ook wat!

Ik heb gewoon met een panzer viligante gedaan en dan krijg je zéér veel geld en het is ook makkelijk *hint* !

Woetsha.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...