Jump to content

Te snel geld !


Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Agent Kellerman

    3

  • BigT

    2

  • M4X

    2

  • sevaboy

    1

ik vind dat ook nep, als je veel van die bedrijven hebt dan komt het geld zo binnen, gelukkig gaan ze hier bij GTA IV wat aan doen, dat je niet bij het uitspelen van de missies multi miljonair bent. dat is wel beter :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het wel dom dat je heel weinig geld krijgt. :duh:

Bij GTA LCS krijg je zelfs nog meer geld ik vind het jammer.

Weinig? Ik denk dat je het anders bedoelt, want je krijgt juist heel veel geld, en zeker veel meer dan in LCS. Dit komt door de Empire Buildings, hier verdien elke dag heel veel mee, afhankelijk van hoeveel je aan je Empire Buildings hebt gedaan. Ik weet niet waar jij bent, maar na de missie 'To Victor The Spoils', stroomt het geld echt binnen. Voordat je het doorhebt ben je superrijk, zonder cheats. In LCS is dat wel even anders, daar moet je hard werken voor je geld. Geen Empire Buildings, dus niet automatisch veel geld. Je kan natuurlijk ook erg rijk worden in LCS, zonder cheats, maar daar moet je wel wat voor doen. Voordat de Empire Buildings er zijn denk ik dat qua geld ongeveer gelijk op gaat, maar daarna verdien je in VCS veel meer. Hoe dan ook, weinig is het zeker niet ;)

Bewerkt: door M4X
Link to comment
Delen op andere websites

ik vind dat ook nep, als je veel van die bedrijven hebt dan komt het geld zo binnen, gelukkig gaan ze hier bij GTA IV wat aan doen, dat je niet bij het uitspelen van de missies multi miljonair bent. dat is wel beter :klap:

In Real life is dat ook zo,Je bent manager en je krijgt ook zoveel geld.

In Vice city, krijg je ook veel geld(Die huizen zoals;Sunshine auto,Printworks)

En daarnaar streven gamemakers.Realistische games! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...