Jump to content

GTA IV News - Reactietopic


Typhoon

Recommended Posts

  • Reacties 124
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SummerBase

    11

  • Rivel

    8

  • White Gold

    6

  • Eros

    5

Goed nieuws. Ik vroeg bij de MediaMarkt of GTA IV al gepre-ordered was. Maar dat was nog niet zo, tevens vertelde ze me dat hij alleen maar voor de eerste 6 maanden op de X-Box uitkwamen pas 6 maanden later voor de PS3. Was dit die fout of niet?

Link to comment
Delen op andere websites

Goed nieuws. Ik vroeg bij de MediaMarkt of GTA IV al gepre-ordered was. Maar dat was nog niet zo, tevens vertelde ze me dat hij alleen maar voor de eerste 6 maanden op de X-Box uitkwamen pas 6 maanden later voor de PS3. Was dit die fout of niet?

Tenzij Mediamarkt een geheim lijntje heeft met Rockstar kun je er gewoon vanuit gaan dat GTA IV op 19 oktober voor de Xbox 360 én PS3 in de schappen ligt.

Link to comment
Delen op andere websites

super mooie trailer, krijg nu vet zin in om hem te gaan spelen.. jammer genoeg nog 200 dagen wachten.. we kunnen nu trouwens al een easter egg topic maken.. want in de trailer zien we er al een paar.. zoals dat gebouw met Getalife

Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik de Trailer zag .. deed het me nogal denken aan True Crimen NY ..

Maar naa 3.124.243 keer gekeke te hebben was die gedachten helemaal weg !!

Gta IV woow _O_

Link to comment
Delen op andere websites

GTA%20IV2.png

post-5021-1175168353.gif Dit nieuwsbericht is geschreven door 'SummerBase'.

"Trailer in HD kwaliteit!"

Nog een paar uur en dan gaan we eindelijk zien wat ons te wachten staat en ik moet zelf bekennen dat ik er best wel naar verlang. Om de tijd maar eens goed te benutten ben ik het web afgespeurd naar informatie over deze GTA. Toen ik op de site van de twee platformen kwam, kwam ik op 'Xbox.com' het 'volgende' item tegen. Xbox is in eigendom van Microsoft en die praten geen onzin. Op hen site staat dat het spel in HDTV 720p is wat betekent; 720 lijnen op een 1280×720 resolutie.

Tevens staat er op die pagina dat het spel een 1 player spel wordt en onder de motorkap vinden we een heuze 5.1 geluids codering. En wat is er nou beter dan heerlijk geluid dat door jouw speakers galmt van maar liefst 6 speakers maximaal. Maar wij weten dus dat de trailer vanavond/vannacht uit komt in HD kwaliteit en dat kunnen we afleiden uit de zin "Watch the first HD trailer on March 29, 2007". En geloof mij, iedereen die wel eens HD DVD's of HD filmpjes heeft gezien op een HD ready scherm zal versteld staan van de enorm gedetailleerde beelden. Wees voorbereid, want we gaan er een top avond van maken!

"Geen PS3 versie?"

Tevens is er onder een select aantal fans die een PS3 bezitten onrust op komen dagen. Gister stond er op de support pagina van Rockstar Games alleen de GTA IV Xbox 360 versie. Veel PS3 bezitters waren helemaal geschokt en al helemaal, omdat zij dan ook een Xbox zouden moeten kopen. Echter was het schijnbaar een fout van Rockstar Games en het stond in een mum van tijd weer er op.

Of dit een ongelukje geweest is of dat Rockstar Games serieuze plannen heeft is niet duidelijk. Dat het toch wel belangrijk nieuws kan wezen voor mensen die nog geen keuze gemaakt hebben is zeker. Dit wordt zeker weten vervolgd wanneer weer meer informatie vrijgekomen is. Laten we in ieder geval hopen dat hij wel op beide consoles uit komt.

trailer1.png

Posten in dit topic is niet toegestaan! -- Het stelen van nieuwsberichten is absoluut niet toegestaan.

Plaats een reactie over dit nieuwsbericht in het reactie topic.

Tjaa ik ben in ieder geval blij dat de trailer op TIJD Was en niet te laat zoals we wel eens gewend zijn.

Het is meestal ook zo dat de Release datum ook verlengt word, of zij nwe San Andreas al vergete of de ps2?

>>> Door .Levi.: Bericht verplaatst naar GTA IV News - Reactietopic.<<<

Bewerkt: door .Levi.
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...