Jump to content

IV Trailer Onderzoek


SummerBase

Recommended Posts

Ze zien er gewoon precies hetzelfde uit

Ze zien er niet "precies Hetzelfde" uit. Laten we hier maar over ophouden, het gaat hier absoluut niet op een latijns amerikaans persoon, maar op een oost-europeäan. gelet op zijn stem heeft hij geen enkele connectie met Cesar.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 629
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Only GrandTheftAuto

    36

  • gtamick

    30

  • Pennywise The Clown

    26

  • DonLeone

    26

Ze zien er gewoon precies hetzelfde uit

Ze zien er niet "precies Hetzelfde" uit. Laten we hier maar over ophouden, het gaat hier absoluut niet op een latijns amerikaans persoon, maar op een oost-europeäan. gelet op zijn stem heeft hij geen enkele connectie met Cesar.

Zullen we wedden?

Link to comment
Delen op andere websites

Cesar en de man uit de trailer zijn 2 andere personen. De neus is anders, maar ook het kapsel. En ook de stem is anders. Cesar praat met een Spaans accent zo: Heey cholo, heey esay, heey holmes etc. Ik zie de man uit de trailer niet echt zo praten. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb geen foto maar.

Als je de haven met die meeuw bekijkt.

Dan zie je rechts ook een trein.

Redelijk modern.

Er staat liberty op geschreven.

Dus er is een trein bij de haven.

Dat is de ferry als ik het goed heb.

Heeft niemand de 2e brug gezien op de achtergrond als die camera op de brug is?

Dat had Liberty City eerst ook niet. Das volgens mij de brug waar hij overheen loopt later.

Link to comment
Delen op andere websites

russisch, mexicaans, het lijkt allemaal een beetje op elkaar ese

Nou, dan zou ik toch maar een langs hans Anders gaan als ik jou was. En je accent veranderd ook niet plotseling. Ik neem aan dat jij niet met een turks accent zou praten als je continu omringt was door turken. Of wel soms?

Link to comment
Delen op andere websites

russisch, mexicaans, het lijkt allemaal een beetje op elkaar ese

Nou, dan zou ik toch maar een langs hans Anders gaan als ik jou was. En je accent veranderd ook niet plotseling. Ik neem aan dat jij niet met een turks accent zou praten als je continu omringt was door turken. Of wel soms?

Hier ben ik het niet mee eens .. want Nederlanders die lange tijd in Amerika wonen .. die praten heel raar nederlands .. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Verder heb ik nog gezocht naar een aanzicht waar het WTC gebouw wel of niet op te zien zou moeten zijn, maar na het vergelijk van echte foto's is dat niet in de trailer te zien. Maar door de moderne auto's(zoals de cadilac die je ook op de screen ziet) denk ik wel dat het zich na 11 september afspeeld.. Mischien zelfs in het nabije verleden omdat als de cadilac de cadilac is waarvan ik denk dat 't is. Dan speelt het zich in 2007 af omdat deze auto pas in 2007 uitkwam. :clown:

Let wel dat het Liberty City uit GTA IV gebaseerd is op New York. Als het spel al voor 11-09-2001 af zou spelen wil dat dus nog niet zeggen dat er per se alle bouwwerken uit New York in de op New York gebaseerde Liberty City moeten bevinden, dus de World Trade Centers hoeven er ook niet per se in voor te komen. Mij maak je bijvoorbeeld ook niet wijs dat de New York Zoo in het Liberty City van GTA IV gaat voorkomen.

Je snapt natuurlijk wel dat de Twin Towers wel even wat bekender zijn dan de New York Zoo. Als ze het spel voor 11 september zouden laten afspelen, en de towers zouden weglaten.. Zal dit erg veel frustratie geven naar de New Yorkers toe. Hiermee worden namenlijk de twee grootste en bekendste wolkenkrabbers van New York/ Amerika weggelaten, en hiermee zet Rockstar zichzelf natuurlijk te schande.

Misschien wilt Amerika wel niet dat het ervoor afspeelt, omdat ze bang zijn dat mensen die het spel spelen voor de grap met een vliegtuig het WTC invliegen.

Link to comment
Delen op andere websites

russisch, mexicaans, het lijkt allemaal een beetje op elkaar ese

Nou, dan zou ik toch maar een langs hans Anders gaan als ik jou was. En je accent veranderd ook niet plotseling. Ik neem aan dat jij niet met een turks accent zou praten als je continu omringt was door turken. Of wel soms?

Hier ben ik het niet mee eens .. want Nederlanders die lange tijd in Amerika wonen .. die praten heel raar nederlands .. :bier:

Dan moet je wel de nadruk op lange tijd leggen. Maar hij bedoelt dat iemand van mexicaans afkomst opeens een Russisch accent krijgt. Maar die Nederlanders die dan lange tijd in Amerkia wonen spreken daar ook Engels. Ik neem aan dat cecar niet 15 jaar naar Rusland is geëmigreerd. En als hij in contact zou komen met Russen in Amerika dan zouden ze toch engels spreken. Dus hoe dan ook, het is vrijwel onmogelijk om binnen 15 jaar je aangeboren praatstyle te veranderen in een hele andere style terwijl je nog wel dezelfde taal spreekt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ze zien er gewoon precies hetzelfde uit

Ze zien er niet "precies Hetzelfde" uit. Laten we hier maar over ophouden, het gaat hier absoluut niet op een latijns amerikaans persoon, maar op een oost-europeäan. gelet op zijn stem heeft hij geen enkele connectie met Cesar.

Zullen we wedden?

Ik denk niet dat de bedoeling van dit topic duidt op ''uitdagende reacties''. Ik zou je daarom ook vriendelijk doch dringend willen verzoeken dit gedrag niet meer te vertonen.
russisch, mexicaans, het lijkt allemaal een beetje op elkaar ese

Nou, dan zou ik toch maar een langs hans Anders gaan als ik jou was. En je accent veranderd ook niet plotseling. Ik neem aan dat jij niet met een turks accent zou praten als je continu omringt was door turken. Of wel soms?

Ook voor jouw geldt dat ruzie maken niet de oplossing is.

Ik zelf vindt dat deze hoofdrolspeler absoluut geen enkele overeenkomst heeft, ze lijken niet op elkaar, ze hebben niet dezelfde stemgeluiden, ze komen uit een compleet andere stijl. Ik zou überhaupt niet eens weten hoe je er bij gekomen bent dat dit Cesar zou kunnen wezen, maar goed dat laat ik aan jouw zelf over. Ik wil ook melden dat in één van deze dagen de hoofdpost weer flink geupdate wordt. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil ook melden dat in één van deze dagen de hoofdpost weer flink geupdate wordt. :)

Wil je ons weer nieuwschierig maken sum ^_^ , Is er nieuwe informatie over GTA4 of ietsdergelijks?

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

ik denk toch zeker dat het niet echt om Liberty City draait, redenen:

1) In Liberty City is er zeker geen plaats meer voor een pretpark

2) Aan de auto's en gebouwen te zien zal deze Gta niet voor GTA LCS afspelen, dus is het onmogelijk dat later het pretpark verdwijnt.

3) Het Empire building en Chrysler building komen niet in Liberty City voor;

4) De brug die ze laten zien is ook duidelijk de Brooklyn Bridge, die ook zeker niet voorkomt in Liberty City.

5) De haven staat op een geheel andere plaats

6) houd er rekening mee dat New York ook wel veel met de "Liberty Statue" (vrijheidsbeeld) de naam krijgt van Liberty City...

7) Geen enkele straat tegengekomen in de trailer die overeenkomt met Liberty City

8 ) De ferry terminal is nogal groot geworden, niet?

9) Ik denk zelf niet dat Rockstar opnieuw zo'n klein gebied als Liberty City gaat gebruiken, zeker niet na het uitgestrekte gebied van San Andreas, en als dit toch zo'n klein gebied zou zijn zal het veel interactiever moeten zijn dan LC, maar ondanks de bugs van het eiland zelf gaan ze toch wel veel problemen krijgen bv. ze kunnen het noorden niet echt afsluiten aangezien dat stuk land naar het mainland gaat en NIET naar zee...

10) Het vrijheidsbeeld in Liberty City?? ik denk niet dat ze dit zomaar gaan slopen aangezien ik het nog niet in LC heb zien staan...

overigens als dit Cesar Vialpando moest zijn die hoofdrol is kan het al zeker niet Voor LCS afspelen, ondanks de veroudering tussen de 2 personages..

Greetz

Bewerkt: door gtagangster
Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

ik denk toch zeker dat het niet echt om Liberty City draait, redenen:

1) In Liberty City is er zeker geen plaats meer voor een pretpark

2) Aan de auto's en gebouwen te zien zal deze Gta niet voor GTA LCS afspelen, dus is het onmogelijk dat later het pretpark verdwijnt.

3) Het Empire building en Chrysler building komen niet in Liberty City voor;

4) De brug die ze laten zien is ook duidelijk de Brooklyn Bridge, die ook zeker niet voorkomt in Liberty City.

5) De haven staat op een geheel andere plaats

6) houd er rekening mee dat New York ook wel veel met de "Liberty Statue" (vrijheidsbeeld) de naam krijgt van Liberty City...

7) Geen enkele straat tegengekomen in de trailer die overeenkomt met Liberty City

8 ) De ferry terminal is nogal groot geworden, niet?

9) Ik denk zelf niet dat Rockstar opnieuw zo'n klein gebied als Liberty City gaat gebruiken, zeker niet na het uitgestrekte gebied van San Andreas, en als dit toch zo'n klein gebied zou zijn zal het veel interactiever moeten zijn dan LC, maar ondanks de bugs van het eiland zelf gaan ze toch wel veel problemen krijgen bv. ze kunnen het noorden niet echt afsluiten aangezien dat stuk land naar het mainland gaat en NIET naar zee...

10) Het vrijheidsbeeld in Liberty City?? ik denk niet dat ze dit zomaar gaan slopen aangezien ik het nog niet in LC heb zien staan...

overigens als dit Cesar Vialpando moest zijn die hoofdrol is kan het al zeker niet Voor LCS afspelen, ondanks de veroudering tussen de 2 personages..

Greetz

Je begrijpt het verkeerd. Wij bedoelen dat de stad dan wel Liberty City héét, het gaat echter om een andere stad dan het Liberty City uit GTA 3 en Liberty City Stories. De enige overeenkomst tussen die twee zal de naam zijn, het feit dat ze allebei op dezelfde stad zijn gebaseerd en misschien nog enkele kleine verwijzingen.

Er zijn wat mij betreft bewijzen genoeg om de twijfel over de naam uit te roeien:

  1. Hier staat bij de 1 'I love Liberty City'
  2. Hier staat bij de 2 'Welcome to Liberty City'. Heb je ooit een bordje met 'Welkom in Amsterdam' in Berlijn zien hangen? Zelfde rede geldt trouwens ook voor hierboven.
  3. Op de politieauto's staat LCPD, wat staat voor Liberty City Police Department.
  4. Op verschillende boten (Klik en klik) staat Liberty City.

EDIT: Kan deze discussie niet beter naar dit topic verplaatst worden? :)

Bewerkt: door Piet-Herr
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zag in de trailer nog een ander real-life New York City gebouw langskomen, in de achtergrond, maar toch duidelijk herkenbaar. Het gaat om deze screen:

post-748-1175499114_thumb.jpg

Voor zover ik weet is het enige gebouw met deze stuctuur, de hearst-tower in new-york:

post-748-1175499282.jpg

De structuur klopt niet 100%, maar genoeg om aan te nemen dat het om hearst-tower gaat.

Het meest interesante aan die toren is het bouwjaar. De bouw van deze toren in namelijk pas in 2004 begonnen, en het is opgeleverd in 2006.

Dit betekend dus dat GTAIV zich in 2006 of later zou moeten afspelen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zag in de trailer nog een ander real-life New York City gebouw langskomen, in de achtergrond, maar toch duidelijk herkenbaar. Het gaat om deze screen:

post-748-1175499114_thumb.jpg

Voor zover ik weet is het enige gebouw met deze stuctuur, de hearst-tower in new-york:

post-748-1175499282.jpg

De structuur klopt niet 100%, maar genoeg om aan te nemen dat het om hearst-tower gaat.

Het meest interesante aan die toren is het bouwjaar. De bouw van deze toren in namelijk pas in 2004 begonnen, en het is opgeleverd in 2006.

Dit betekend dus dat GTAIV zich in 2006 of later zou moeten afspelen

goed gevonden man :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

tog vind ik jammer dat ze de stad weer liberty city noemen.. ik dacht gta4 is totaal anders en heeft niet veel conecties met eerdere GTA reeks. maar dan is het weer zelfde stad als in gta3 (de naam dan he) had dan weer een andere naam verzonnen. tog vind ik het super mooi er uit zien, zeer realistisch... ik koop em gelijk op xbox360 als hij uit is..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...