Rivel Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 2 mei! Dan komt er een magazine met 10 pagina's met screens! Daar zullen wel wat nieuwe inzitten! Rivel Reageren
sophianumgamer Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Hij lijkt veel op de Notre Dame in Parijs.De Notre Dame had volgens mij 2 torens en vergeet niet dat in dat tijdperk veel van dit soort gebouwen werden gemaakt.En niet alleen in Europa dus. Niet om flauw te zijn ofzo, maar de Notre Dame is in de Middeleeuwen gebouwd en toen was Amerika geeneens ontdekt en New York dus nog niet gesticht. Overigens: CNT -> Een parodie op CNN Aye, Sophianumgamer Reageren
Mister.X Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Hij lijkt veel op de Notre Dame in Parijs.De Notre Dame had volgens mij 2 torens en vergeet niet dat in dat tijdperk veel van dit soort gebouwen werden gemaakt.En niet alleen in Europa dus. Niet om flauw te zijn ofzo, maar de Notre Dame is in de Middeleeuwen gebouwd en toen was Amerika geeneens ontdekt en New York dus nog niet gesticht. Overigens: CNT -> Een parodie op CNN Aye, Sophianumgamer Goed gevonden! maar is het echt overgenomen van CNN? Reageren
sophianumgamer Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Overigens: CNT -> Een parodie op CNN Aye, Sophianumgamer Goed gevonden! maar is het echt overgenomen van CNN? Denk t wel. Vergelijk de logo's maar. Bovendien is er ergens een reclame voor een mobieltje te zien (00:26). De Whiz of zoiets. Er is in datzelfde shot ook "Bank of Liberty" en een slogan "Everything at a price" te zien. Ik zal later een screen posten. Reageren
SummerBase Geplaatst: 9 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Overigens: CNT -> Een parodie op CNN Aye, Sophianumgamer Goed gevonden! maar is het echt overgenomen van CNN? Denk t wel. Vergelijk de logo's maar. Bovendien is er ergens een reclame voor een mobieltje te zien (00:26). De Whiz of zoiets. Er is in datzelfde shot ook "Bank of Liberty" en een slogan "Everything at a price" te zien. Ik zal later een screen posten. Die parodie op CNN is eerder in dit topic volgens mij al eens aan bod geweest of ik vergis me, maar dat met Whiz en dergelijke is al lang bekend, bekijk de hoofdpost maar eens. Klik bij de desbetreffende shots op de link zodat je een screen te zien krijgt, en dat bespaart direct weer wat tijd. Ook wil ik iedereen verzoeken niet te speculeren in dit topic, het is een onderzoek naar de trailer en geen ''wat denk jij dat het wordt?'' topic. @ wtc hieronder: Wat zei ik nou? Reageren
wtc Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 2 mei! Dan komt er een magazine met 10 pagina's met screens! Daar zullen wel wat nieuwe inzitten!Rivel En zou er vroeger iets vrijkomen?, Ik heb ergens datums in april horen vallen.... Reageren
Sjoeter Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Ik zat net in de trein ondweg naar school Lord of War te kijken, en ik zag wat kleine overeenkomsten tussen de hoofdpersoon Yuri Orlov en de hoofdpersoon uit IV. ik weet ik zie alleen de overeenkomsten en geen verschillen (die er genoeg zijn) maar vond het wel grappig. wie weet Reageren
wtc Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 (bewerkt) @ wtc hieronder: Wat zei ik nou? ? was gewoon een vraag? Bewerkt: 10 april 2007 door wtc Reageren
Dastard Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 (bewerkt) Trouwens... wanneer komt de eerste volgende info / screens / trailer(s) uit voor GTA IV ?iemand een idee? Wel,er is een gamemagazine die een GTA IV Review/preview zullen schrijven,ik weet niet welk magazine. @ hieronder: OPM oftewel OPM2(alletwee tzelfde ) Bewerkt: 11 april 2007 door Dastard Reageren
Mister.X Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Trouwens... wanneer komt de eerste volgende info / screens / trailer(s) uit voor GTA IV ?iemand een idee? Wel,er is een gamemagazine die een GTA IV Review/preview zullen schrijven,ik weet niet welk magazine. er komt ook een PS-magazine met info over GTAIV Reageren
wtc Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Trouwens... wanneer komt de eerste volgende info / screens / trailer(s) uit voor GTA IV ?iemand een idee? Wel,er is een gamemagazine die een GTA IV Review/preview zullen schrijven,ik weet niet welk magazine. er komt ook een PS-magazine met info over GTAIV En komt dat vroeger uit? Reageren
Mister.X Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 chek dit even: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=47580 Reageren
bukksazz Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 chek dit even: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=47580 ok die ga ik kopen Reageren
Dastard Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 in de 16ste shot zie je de cluckin bell,en ook een soort koffie beker het lijkt wat op het logo van het starbrush cofee(die cofee zaak uit gta vc)het zelde kleur en ik zie een klein stukje van een koffienoot. Reageren
Mister.X Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Dit was bekend! maar tog goed gevonden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.