Jump to content

IV Trailer Onderzoek


SummerBase

Recommended Posts

  • Reacties 629
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Only GrandTheftAuto

    36

  • gtamick

    30

  • Pennywise The Clown

    26

  • DonLeone

    26

Ik weet niet of ik hier een link naar een concurrerende site mag posten ofzo maar hier staat een shitload aan info over GTA 4 die we niet uit de trailer kunnen opmaken:

Als ik dut niet mocht doen sorry en haal maar weg :puh:

Bewerkt: door GTA-Sheep
link verwijderd
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zat net in de trein ondweg naar school Lord of War te kijken,

en ik zag wat kleine overeenkomsten tussen de hoofdpersoon Yuri Orlov en de hoofdpersoon uit IV.

ik weet ik zie alleen de overeenkomsten :Y en geen verschillen (die er genoeg zijn) maar vond het wel grappig. wie weet :D

Ik heb Lord of War ook gezien maar ik zie niet echt veel overeenkomsten tussen Yuri en Niko.

Hij lijkt nog eerder op Jack Valentine.....

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zat net in de trein ondweg naar school Lord of War te kijken,

en ik zag wat kleine overeenkomsten tussen de hoofdpersoon Yuri Orlov en de hoofdpersoon uit IV.

ik weet ik zie alleen de overeenkomsten :Y en geen verschillen (die er genoeg zijn) maar vond het wel grappig. wie weet :D

Ik heb Lord of War ook gezien maar ik zie niet echt veel overeenkomsten tussen Yuri en Niko.

Hij lijkt nog eerder op Jack Valentine.....

Ik zie ook niet bepaald overeenkomst tussen Nicolas Cage en de hoofdpersoon in GTAIV. Zoals al eerder opgevallen lijkt de hoofdpersoon veel op Vladimir Mashkov. Echter kan dit ook natuurlijk nog toeval zijn.

Heeft iemand nog wat kleine details gevonden in de trailer? Of is nu echt alles gevonden. Ik heb hem nu iedergeval al te vaak bekeken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zat net in de trein ondweg naar school Lord of War te kijken,

en ik zag wat kleine overeenkomsten tussen de hoofdpersoon Yuri Orlov en de hoofdpersoon uit IV.

ik weet ik zie alleen de overeenkomsten :Y en geen verschillen (die er genoeg zijn) maar vond het wel grappig. wie weet :D

Ik heb Lord of War ook gezien maar ik zie niet echt veel overeenkomsten tussen Yuri en Niko.

Hij lijkt nog eerder op Jack Valentine.....

Ik zie ook niet bepaald overeenkomst tussen Nicolas Cage en de hoofdpersoon in GTAIV. Zoals al eerder opgevallen lijkt de hoofdpersoon veel op Vladimir Mashkov. Echter kan dit ook natuurlijk nog toeval zijn.

Heeft iemand nog wat kleine details gevonden in de trailer? Of is nu echt alles gevonden. Ik heb hem nu iedergeval al te vaak bekeken.

Ik heb ook zo vaak gezien dat ik hem wel kan dromen. Maar heb helemaal nix meer gevonden.

:bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Heeft iemand deze page al gezien?

http://www.gta4.net/setting/liberty-city-v...-real-world.php

Daaraan kun je zien dat er heel veel gebouwen in GTA4 zijn afgeleidt van echt bestaande gebouwen.

Wist ik al ^_^ wel mooie compilatie

Inderdaad heel mooi.

Ik meen ook een stukje Central Park had gezien.

Maar dat kan ik fout hebben.

Ik zoek het even op.

Edit:Hmm niet gevonden.

Zeker verbeeld

Bewerkt: door Da Phoenix
Link to comment
Delen op andere websites

Als de trailer begint in het begin zie je een train aankomen en links boven in op zo'n groene bordje staat er ' Visit Vice City 300 Dollar '

Was al heel lang bekend ;).

Voortaan even 't topic doorkijken ;)

Zou jij 41 paginas even doorkijken? :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Als de trailer begint in het begin zie je een train aankomen en links boven in op zo'n groene bordje staat er ' Visit Vice City 300 Dollar '

Was al heel lang bekend ;).

Voortaan even 't topic doorkijken ;)

Zou jij 41 paginas even doorkijken? :cya:

Links onderin kan je de zoekfunctie gebruiken binnen een topic ;). Dat is erg handig, want krijg je gelijk de posts waarin het vermeld staat áls het in het topic voor komt... :)

Link to comment
Delen op andere websites

Op een bepaald moment zie je in de trailer Times Square, ik was dat even aan het bestuderen en zag toen wat mooie reclame voor de film I slept with your mom. Iemand enig idee naar welke film dit een verwijzing zou kunnen zijn?

post26051176735489thumbzh3.png

post26051176735558thumbjn5.png

Bewerkt: door Big Boss
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...