Preddy Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 Kronos (Merk) is nieuw in GTAIV. Die zat ook al in San Andreas, alleen in het boekje dacht ik. Reageren
Joriz Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 Heeft iemand al gevonden waar dit standbeeld in New York staat? Check btw de details en de duiven die gewoon op het standbeeld zitten! Net echt. Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 Tot nu toe hebben we dan ! Dat het in NY afspeelt ! Dat het hoofdpersoon wellicht mensen vermoord .. gesmokkeld en verkogt heeft ! Dat het zich naa 2001 afspeelt ! Dat je wellicht met Metro .. Ferry .. kan reizen .. Alleen ik heb helemaal nix met vliegtuigen gezien ! en ook geen motors ! Ooowwee als ze dat er uit hebben gehaald !!! Reageren
harry1985 Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 dat hebben ze er vast niet uit gehaald. zou anders een stomme zet zijn als ze geen motors vliegtuigen fietsen en ga zo maar door erin hebben gezet. dus ik denk dat het wel oke is ermee. hoop ik althans Reageren
ChiTheDesigner Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 (bewerkt) Heeft iemand al gevonden waar dit standbeeld in New York staat? Check btw de details en de duiven die gewoon op het standbeeld zitten! Net echt. Empire-Fulton Ferry State Park Brooklyn Bridge Park Bewerkt: 29 maart 2007 door ChiTheDesigner Reageren
Joriz Geplaatst: 30 maart 2007 Rapport Geplaatst: 30 maart 2007 Dit lijkt verdacht veel op een kabelbaan langs deze brug: Op Wikipedia kan ik echter hier niets over vinden dat dit in het echt hier naast is: http://en.wikipedia.org/wiki/Manhattan_Bridge Reageren
ChiTheDesigner Geplaatst: 30 maart 2007 Rapport Geplaatst: 30 maart 2007 (bewerkt) Dit lijkt verdacht veel op een kabelbaan langs deze brug: Op Wikipedia kan ik echter hier niets over vinden dat dit in het echt hier naast is: http://en.wikipedia.org/wiki/Manhattan_Bridge Er is geen kabelbaan langs de bekende bridges, zowel langs de Brooklyn Bridge als de Manhattan Bridge niet. Picture of bridges Bewerkt: 30 maart 2007 door ChiTheDesigner Reageren
ChiTheDesigner Geplaatst: 30 maart 2007 Rapport Geplaatst: 30 maart 2007 (bewerkt) Never mind. Bewerkt: 30 maart 2007 door ChiTheDesigner Reageren
Preddy Geplaatst: 30 maart 2007 Rapport Geplaatst: 30 maart 2007 @Joriz In Spider-man (2002) was er naast zo'n brug ook een kabelbaan, waar wat mee werd gedaan. Die brug heet de Queensboro Bridge. Plaatje van de brug met kabelbaan: klik Reageren
djpdjpnl Geplaatst: 30 maart 2007 Rapport Geplaatst: 30 maart 2007 (bewerkt) - Bewerkt: 12 september 2011 door djpdjpnl Reageren
ChiTheDesigner Geplaatst: 30 maart 2007 Rapport Geplaatst: 30 maart 2007 (bewerkt) Nice work man. De Queensborough Bridge heeft inderdaad wel een kabelbaan.. Dus ze hebben de QB Bridge en BK bridge gewoon samengegooid.. Zo, eerst maffen. Bewerkt: 30 maart 2007 door ChiTheDesigner Reageren
Vinewood Geplaatst: 30 maart 2007 Rapport Geplaatst: 30 maart 2007 FlyUs. Our sky is not the Limit. Het is een vliegtuig bedrijf, Dus er zitten ook vliegtuigen in het spel. En dat betekent, Vliegveld Al hoewel ik nog geen Vliegtuigen en helikopter in het spel kan denken. Bron: http://www.flyus.nl/ Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 30 maart 2007 Rapport Geplaatst: 30 maart 2007 Het is gewoon prachtig! Wel spijtig dat het zich in Liberty City afspeelt... Ik had liever een nieuwe stad. Ik vind LC zo saai. Maar het zal wat groter zijn nu hé! Ik hoop het allesinds toch. De trailer ziet er wel prachtig uit, en het verhaal ook! Dus, geef nog iets vrij R*! Reageren
Vinewood Geplaatst: 30 maart 2007 Rapport Geplaatst: 30 maart 2007 MegaMart. Wat ik op Google kan vinden over Megamart. Het is een Online Shop / Winkels Dus een groot warenhuis zou van toepassing kunnen zijn. Bron: Wiki:Megamart Bron: Online Shop : MegaMart Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 30 maart 2007 Rapport Geplaatst: 30 maart 2007 Ik weet het nog niet of het wel echt Liberty City is. Misschien heet het gewoon New York... Want hoe kunnen er dan zoveel dingen veranderd zijn sinds gta3... nee 52 den2 dat het echt Ny is Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.