Jump to content

IV Trailer Onderzoek


SummerBase

Recommended Posts

  • Reacties 629
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Only GrandTheftAuto

    36

  • gtamick

    30

  • Pennywise The Clown

    26

  • DonLeone

    26

Een ding is duidelijk: Dit wordt weer echt een Maffia Game :tu: , heel wat beter dan die suffe niger-gangster wereld.

De graphics zijn vet, alleen vind ik het jammer dat het wéér in liberty city afspeeld. Waarom niet eens een keer in een nieuwe stad? En zit er ook platteland bij, dat vind ik namelijk wel een must.

Link to comment
Delen op andere websites

De Stad wordt toch 3 x zo groot als SA ? En die Vliegtickets naar VC bewijzen dat je ook naar andere steden kan vliegen .

De man zei "Things wil be diferrent" DAT WIL ZEGGEN DAT HIJ waarschijnlijk mensen gaat redden :engel:

Bewerkt: door karamanci
Link to comment
Delen op andere websites

:klap::klap::klap::klap::klap::klap:

Mooooooie trailer...

karamanci

hoe kom je daar nou weer bij, dan is er niets aan. dat weet R* zelf ook wel. Waar schijnlijk zijn er ándere dingen 'different'. Bijvoorbeeld LC is veranderd, er zijn betere graphics, andere hoofdpersoon etc. etc. of ze zeiden het alleen omdat het indrukwekkend en mysterieus klonk...

Wat mij echter waarschijnlijk lijkt is dat hij als soort van immigrant naar Amerika komt om daar een beter leven te leiden enzo, (en hoopt: things will be different,) maar dat hij toch weer in de maffiawereld terecht komt.

markoes

liberty city = new york :duh:

en "ze" zeiden helemaal niks over Europa, als je met "ze" tenminste R* bedoelt. deze "ze" zei namelijk helemaal niks.

DJ Vincento

waarom platteland? daar vind ik persoonlijk niet zoveel aan hoor. Maar gelukkig inderdaad geen niggah-gangstah-shit meer.

Bewerkt: door K.O.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...