Jump to content

IV Trailer Onderzoek


SummerBase

Recommended Posts

Er schiet mij iets te binnen, kijk hier maar naar:

Tijdperk 1 (GTA 1):

GTA 1 (Liberty City, Vice City, San Andreas)

Tijdperk 2 (Advance):

GTA Advance (Liberty City)

Tijdperk 3:

GTA III (Liberty City)

GTA: Vice City (Vice City)

GTA: San Andreas (San Andreas)

Tijdperk 4 (PSP):

GTA: LCS (Liberty City)

GTA: VCS (Vice City)

Tijdperk 5 (Next-Gen):

GTA IV (Liberty City)

Het lijkt erop dat R* met elke nieuwe tijdperk/era, Liberty City als eerst gebruikt, kijk maar naar GTA 1, GTA Advance, GTA III, GTA:LCS en GTA IV.

Hmm.. Is een optie, maar ik denk niet dat dat als schema wordt gehouden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 629
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Only GrandTheftAuto

    36

  • gtamick

    30

  • Pennywise The Clown

    26

  • DonLeone

    26

Er schiet mij iets te binnen, kijk hier maar naar:

Tijdperk 1 (GTA 1):

GTA 1 (Liberty City, Vice City, San Andreas) <--- Kan wel weet ik niet

Tijdperk 2 (Advance):

GTA Advance (Liberty City) <---- die kwam toch echt na de gta3 release uit ene is geen eens door R* gemaakt xD

Tijdperk 3:

GTA III (Liberty City) <--- jup

GTA: Vice City (Vice City) <--- jup

GTA: San Andreas (San Andreas) <---jup

Tijdperk 4 (PSP): <--- en die bestaat dus niet in het lijstje van sony xD de psp is gewoon een next gen handheld geloof je me niet ik zoek wel even een leuk filmpje op waar in 50minuten alles relaaxt wordt uitgelegd =D

GTA: LCS (Liberty City)

GTA: VCS (Vice City)

Tijdperk 5 (Next-Gen): <--- tijdperk 4 dus

GTA IV (Liberty City)

Het lijkt erop dat R* met elke nieuwe tijdperk/era, Liberty City als eerst gebruikt, kijk maar naar GTA 1, GTA Advance, GTA III, GTA:LCS en GTA IV.

Ok beetje geschiedenis.

Het vrijheidsbeeld was geloof ik een geschenk van ?Russland?

Dat geloof ik! tijdens een wereldtentoonstelling is blijvenstaan.... (of gewoon een kado ofzo)

Zie eifeltoren voor soort gelijk iets.

Dus GTA:III was in iedergeval voor GTA:IV het vrijheids beeld is later namelijk gebouwd =D

Nog 1 ding mensen.

R* heeft het al gezegt ik zeg het nog eens Get a Life

Grats

Link to comment
Delen op andere websites

Er schiet mij iets te binnen, kijk hier maar naar:

Tijdperk 1 (GTA 1):

GTA 1 (Liberty City, Vice City, San Andreas) <--- Kan wel weet ik niet

Tijdperk 2 (Advance):

GTA Advance (Liberty City) <---- die kwam toch echt na de gta3 release uit ene is geen eens door R* gemaakt xD

Tijdperk 3:

GTA III (Liberty City) <--- jup

GTA: Vice City (Vice City) <--- jup

GTA: San Andreas (San Andreas) <---jup

Tijdperk 4 (PSP): <--- en die bestaat dus niet in het lijstje van sony xD de psp is gewoon een next gen handheld geloof je me niet ik zoek wel even een leuk filmpje op waar in 50minuten alles relaaxt wordt uitgelegd =D

GTA: LCS (Liberty City)

GTA: VCS (Vice City)

Tijdperk 5 (Next-Gen): <--- tijdperk 4 dus

GTA IV (Liberty City)

Het lijkt erop dat R* met elke nieuwe tijdperk/era, Liberty City als eerst gebruikt, kijk maar naar GTA 1, GTA Advance, GTA III, GTA:LCS en GTA IV.

Ok beetje geschiedenis.

Het vrijheidsbeeld was geloof ik een geschenk van ?Russland?

Dat geloof ik! tijdens een wereldtentoonstelling is blijvenstaan.... (of gewoon een kado ofzo)

Zie eifeltoren voor soort gelijk iets.

Dus GTA:III was in iedergeval voor GTA:IV het vrijheids beeld is later namelijk gebouwd =D

Nog 1 ding mensen.

R* heeft het al gezegt ik zeg het nog eens Get a Life

Grats

Vrijheidsbeeld was een geschenk van Frankrijk en was toch in 1776 gebouwd :)

Link to comment
Delen op andere websites

De Fransen hebben het beeld geschonken aan Amerika vanwege de honderdjarige onafhankelijkheid. Op 28 oktober 1886 werd het officieel door President Cleveland onthuld.

zo zit het helemaal precies !

Maar GTA IV speelt zich af naa 2001 want we zien geen WTC en we weten allemaal wat daarmee is gebeurd

Link to comment
Delen op andere websites

De Fransen hebben het beeld geschonken aan Amerika vanwege de honderdjarige onafhankelijkheid. Op 28 oktober 1886 werd het officieel door President Cleveland onthuld.

zo zit het helemaal precies !

Maar GTA IV speelt zich af naa 2001 want we zien geen WTC en we weten allemaal wat daarmee is gebeurd

Dat je hem niet hebt gezien betekent niet dat hij er niet in zit.

Aangezien het WTC toonaangevend voor de tijdsaanduiding zou zijn (pre- of post- 2001), zou ik in dit stadium als ik R* was, sowieso het WTC niet hebben laten zien.

Ground Zero krijg je ook niet te zien. Dus er is geen zekerheid. Afwachten maar.

Link to comment
Delen op andere websites

En waarom wordt hier de conclusie getrokken dat het zich afspeelt in Liberty City? Als je de trailer bekijkt zie je dat ze New York hebben nagebouwd; alles herken je wel (Empire State Building etc). Liberty City was gebaseerd op NY en nu hebben ze New York gewoon helemaal nagebouwd. Wellicht kunnen ze het dan wel ‘Liberty City’ noemen, maar het is absoluut niet de Liberty City uit GTA III.

Maar GTA IV speelt zich af naa 2001 want we zien geen WTC en we weten allemaal wat daarmee is gebeurd

In dat opzicht zou GTA IV zich ook vóór 2001 kunnen afspelen. Rockstar kan het WTC express weglaten (is wel eens meer gedaan bij films).

Bewerkt: door -R-R-
Link to comment
Delen op andere websites

Waarom noemt iedereen het New York, terwijl het toch echt Liberty City heet?

Wie zegt dat het Liberty City heet? De stad in GTA 3 heette liberty city en was wel gebaseerd op new york, maar deze stad is nog veel meer gebaseerd op NY en ziet er heel anders uit. Ik zie idd wel iets met Libertee nog wat staan maar niets zegt ons dat dit Liberty City is hoor.

Uhmmmm, misschien omdat het op de Platypus staat ??? En ook het dat ene bedrijf Liberteen....

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk goed naar 't filmpje das echt wel een snelheidstrein :eten:

De typische NewYork ( Liberty City ) Taxi's zijn dr ook weer ! :dans:

http://img68.imageshack.us/my.php?image=treinel7.png

Als jullie nou verder keken dan jullie neus lang was hadden jullie al eerder in dit topic en tevens ook in het filmpje gezien dat het om een kabelbaan gaat.

Wat jullie aanwijzen is zo'n steunbalk van een kabelbaan. Als je in de HD versie van de trailer kijkt zie je alles zeer duidelijk.

Hier nogmaals het screen voor de luie mensen

post-1-1175213424.jpg

en nogmaals de link naar Wikipedia van de betreffende echte kabelbaan:

http://en.wikipedia.org/wiki/Roosevelt_Island_Tramway

Hier ook nog eens een foto van hoe het er in het echt uitziet:

http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Queensb...ge_at_Night.jpg

Nice work man.

De Queensborough Bridge heeft inderdaad wel een kabelbaan..

Dus ze hebben de QB Bridge en BK bridge gewoon samengegooid..

Zoals ChiTheDesigner al zei is het opvallend dat ze netzo als in vorige GTA's dingen (dit geval bruggen en omgeving) samenvoegen.

Link to comment
Delen op andere websites

Er staat Liberty Ferry Terminal, Liberteen, en de Libertee Tree komt er in voor. Dit duidt heel erg op Liberty City maar hoeft niet per sé te betekenen dat het zich daar afspeelt. Sommigen zeggen dat het niet Liberty City is maar New York... Liberty City = New York :duh:

Maar okee voor de zoveelste keer mij theorie: In GTA III kon je in Shoreside Vale (Het eiland met het vliegveld) een of twee tunnels zien, maar deze waren afgesloten, en je kon er niet doorheen. Misschien dat dit nu wel mogelijk is en dat je dus naar het grote en bekende deel van de stad kunt reizen.

En ook leuk dat het hier gaat om een Rus die zijn leven weer op de baan wil krijgen. Things will be different betekend dat hij dat probeer tmaar iedereen die ooit GTA heeft gehoord weet dat hem dat niet lukt. We hebben nog niet veel contact gehad met de russische maffia, behalve in wat kleine missies zoals die van Big Smoke.

Ben erg benieuwd :klap:

>>> Door Joriz: Graag alleen trailer onderzoek en niet speculeren! Doe dat maar in ee nander topic<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...