Jump to content
Joriz

Grand Theft Auto IV trailer online!

Zojuist is de officiële Grand Theft Auto IV website online gezet. Op de website is een splash website te zien en natuurlijk een trailer. Grand Theft Auto 4 speelt zich af in New York. Duidelijk is de overeenkomst met het echte New York te zien zoals Brooklyn Bridge en het Chrysler building.

De volledige trailer is bekijkbaar op de GTAIV website van Rockstar Games: www.rockstargames.com/IV/

Tevens hebben we in onze galerij een sneller mirror staan waar je de trailer ook kan zien.

Voor discussie en geruchten over GTAIV kan je tevens in onze GTAIV forum sectie kijken of in onze WikiGTA Grand Theft Auto Walkthrough.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

GTA%20IV2.png

post-5021-1175216316.gif Dit nieuwsbericht is geschreven door 'SummerBase'.

"GTA IV Trailer uitgebracht!"

Het moment is daar gekomen, vannacht is de officiële GTA IV trailer uitgebracht en er waren direct al voorspelde problemen. Een select aantal websites hadden de video's al eerder in bezit om die te hosten, echter was de opkomst zo massaal dat bijna alle sites die deze video's hadden compleet plat lagen. Ook mede dankzij het fenomeen "HDTV" wat ik eerder vandaag vermelde. Dit gebruikt veel meer beeldpunten en is beter in kwaliteit.

De trailer zelf stelt qua inhoud niet zo heel veel voor, maar de grafische onderdelen zijn enorm, prachtig vindt ik. Ik weet niet of het pre-rendered is, maar als dit echt zo is dan heeft het GTAIV team een hele grote stap gezet. Ook is het weer leuk om terug te keren, maar ik wordt soms ook wel een een beetje zat van GTA Liberty Citys, maar dat zien we wel. Het is ook geen 1 April grap geweest, want alles verliep gezien de kwaliteit van de video perfect.

Binnenkort maar hopen dat er langere, betere en ingame video's uitkomen, want dan heb je een beter inzicht op het spel dan dat je bij deze krijgt. Tevens mis ik mooie muziek, maar dat hoort niet bij deze GTA, desalniettemin een prachtige trailer die ik in de loop van de dagen nog vaak ga bekijken. Neem ook eens een bezoekje aan mijn nieuwe topic, ''IV Trailer Onderzoek'' dat ik samen met Ice Cold Killa ga beheren. Mocht je nog een aantal dingen tegenkomen over deze trailer? Dan kan je dat in het eerder genoemde topic terug lezen.

"Bekijk hieronder de afbeeldingen gemaakt door SummerBase, eigendom van Take Two."

trailer1.png trailer2.png trailer3.png

trailer4.png trailer5.png trailer6.png

trailer7.png trailer8.png trailer9.png

trailer10.png trailer11.png trailer12.png

"Klik voor vergroting..."

Posten in dit topic is niet toegestaan! -- Het stelen van nieuwsberichten is absoluut niet toegestaan.

Plaats een reactie over dit nieuwsbericht in het reactie topic.

jup het mannetje ziet er wel wat raar uit he??

>>> Door Dutchy3010: Ook deze afgesplitst en verplaatst naar het topic van de trailer.<<<

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Het ziet er best mooi uit allemaal maar ik vind het jammer dat het zich weer in Liberty City afspeelt :N hoe kan liberty city zo snel verandert zijn, ik vind het maar vaag.

New York ziet er nu gewoon helemaal echt uit zoals het ook hoort.

Zo zie je op die trailer een aantal stukjes van de straten van NY, en dat is gewoon precies echt.

En zo heb je de vrijheidsbeeld, en alles is gewoon echt, waar alles ook zo'n beetje hoort te staan.

Gr, Wesley.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb me dood gelachen vannacht. Iedereen helemaal in de stres. Aftellen. Het leek wel kerst en oud & nieuw tegelijk. En waarvoor. Een filpmje van 1 minuut en 3 sec. De graphics zijn wel waanzinnig dat moet ik toegeven maar moet eerst zien of dit ingame ook zo is.

Maar voor de rest.

De trailer was eigenlijk pcies wat ik verwacht had. Nu weet je eigenlijk nog niks.

Op tot de volgende countdown mensen...

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb me dood gelachen vannacht. Iedereen helemaal in de stres. Aftellen. Het leek wel kerst en oud & nieuw tegelijk. En waarvoor. Een filpmje van 1 minuut en 3 sec. De graphics zijn wel waanzinnig dat moet ik toegeven maar moet eerst zien of dit ingame ook zo is.

Maar voor de rest.

De trailer was eigenlijk pcies wat ik verwacht had. Nu weet je eigenlijk nog niks.

Op tot de volgende countdown mensen...

Oh we weten genoeg om ons de komende tijd bezig te houden met o.a. het Feiten Topic over de trailer. We kunnen uit dit filmpje een hele hoop discussies gaan voeren, over de vele bilboards die we gezien hebben, de auto's, de PEDS, De hoofdrolspeler, en natuurlijk de omgeving zelf.

Nog genoeg te achterhalen dus, en dan heb ik het over de informatie die we van de trailer hebben.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Vette trailer! Hopelijk worden de gfx ingame even mooi, wat ik betwijfel net als Pitbull. Ook hoop ik dat New York dan ook net als de echte New York zal zijn. IK kan niet wachten om meer van IV te zien.

Bewerkt: door Lord of War

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ziet er gewoon zo mooi uit. _O_ Die Graphics echt HD kwaliteit.

Life Is Complicated, I Killed people , Smuggled people, Sold people. Perhaps here things will be different.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Hopelijk worden de gfx ingame even mooi, wat ik betwijfel net als Pitbull.

Nou ja ik kan natuurlijk nog niet bewijzen of ik gelijk heb maar meestal zijn de GTA-trailers ietwat minder mooi dan de werkelijke beelden in-game. De PlayStation 3 en de Xbox 360 kunnen deze graphics prima aan dus ik denk dat we wel hetzelfde mogen verwachten als in de trailer of misschien zelfs nog wel ietsjes mooier. :)

Even ter illustratie: de trailers van GTA Vice City Stories zagen er grafisch nogal wazig uit, terwijl het werkelijke spel haarscherp beeld heeft.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Dit is toch een heel andere GTA dan die dat wij kennen.

Mijn mening hierover is als volgt:

Ik vind qua graphics wel mooi. Hij draagt niet meer die stijl zoals de voorgaande trailers van GTA San Andreas, Vice City en GTA3 maar meer een stijl zoals The Godfather.

Ikzelf keek hier wel naar op, maar met minder zenuwen dan ik zelf had gedacht.

Na de eerste keer stond ik versteld, en wou ik hem toch nog eens zien :)

Maar na een aantal keren kijken zei ik toch in mezelf " Is dit het? "

Het personage dat aan bod komt, hopelijk niet het hoofdpersonage is een gedetailleerde man.

Maar niet de man waarvan ik had gedacht dat hij de hoofdrol zou kunnen spelen. Bij mij voldoet hij niet aan mijn eigenschappen.

De omgeving is zeker wel geslaagd. Het is voor de eerste keer in men leven dat ik zo'n gedetailleerd water heb gezien. Mijn gevoel was dan ook dat ik echt in New York zit. Het vrijheidsbeeld en andere gebouwen zijn netjes uitgewerkt, en de objecten die aanwezig zijn, zijn tot de puntjes uitgewerkt :)

Samenvatting van mijn mening:

Ondanks dat ik versteld stond van de graphics en de omgevingen zet ik nog altijd mijn vraagteken achter mijn zin " Is dit het? ". Ik heb heel wat meer verwacht dan dit, maar misschien valt er nog te verwachten

Natuurlijk valt er nog meer te verwachten :eten: . Rockstar Games gaat nog niet alles vrijgeven. Denk maar eens aan al die Easter Eggs enzo! Ik kan niet w88 op het spel :dans:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Jongens, deze trailer is fantastisch. :klap::klap::Y De Graphics en lichteffecten en water zijn ongelofelijk mooi. De hoofdpersoon is een Rus. Nou, oké. Ik denk dat hij afkomstig is van Los Santos. Want de Ballas hadden toch een zakenrelatie met de Russen? Ze smokkelden auto's, waarom geen mensen? Het is dan ook weer een aantal jaar later waarschijnlijk? Ik denk dat deze Rus de druk daar niet meer aankon en naar Liberty City is gegaan. Het is wel weer zo dat er 15 jaar tussen zit. 1992 - 2007... Ik weet wel zeker dat het Liberty City is, want je ziet op een bepaald moment: Liberty Tree, Cluckin Bell, Burger Shot, Liberteen en nog en aantal van dat soort reclame. Maar, ik vind het niet meer de Liberty City van III en LCS, het is veel meer New York geworden met het Vrijheidsbeeld, maar dat maakt niet uit, ik ben wel tevreden. Zag ik trouwens bij die brug, (Brooklyn Bridge?) een kabelbaan? Ik hoop dat de gameplay er niet onder lijdt, maar ik ben al tevreden met wat ik nu zie. :*D

Bewerkt: door ruben-gta

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Na wat langer onderzoek van de Trailer viel me iets op.

We weten al dat die oude monorail er weer is ( dat zie je in het begin ) maar naar het einde toe zag ik

precies een hogesnelheidstrein. Zou deze van hetzelfde soort zijn?

Kijk zelf mr even:

post-55555-1175247151.gif

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Na wat langer onderzoek van de Trailer viel me iets op.

We weten al dat die oude monorail er weer is ( dat zie je in het begin ) maar naar het einde toe zag ik

precies een hogesnelheidstrein. Zou deze van hetzelfde soort zijn?

Wat jij aanwijst is de ophangconstructie van de kabelbaan naast de brug. Meer informatie hierover in het onderzoek topic.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vind het nu al een goede GTA omdat hij veel details toont zoals bv bij die auto die over ijzeren plaat gaat en je dan ineens een geluid hoort zoals ''dedek'' !!!

Ik ga hem alleen kopen als hij voor de PC uitkomt anders niet.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

• Create New...