Jump to content

[THEORIE] Geen motoren in GTAIV


The Golden Fighter

Recommended Posts

Hey,

In de hele GTA IV trailer heb ik nog geen motorvoertuig gezien. Dit zou natuurlijk gerust kunnen, maar omdat in GTA III (2001) geen motors zaten omdat deze na GTA LCS (1998) verboden waren, vraag ik me af of deze er wel in zitten. Aan de andere kant lijkt het me sterk dat ze de motors eruit halen vanwege de storyline, ook omdat ze daar een fout in maakte met GTA 3. Ook lijkt me een motorvoertuig juist iets heel moois dat ze konden showen in de trailer.

Ideeën?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • The Golden Fighter

    3

  • Shorty_D

    3

  • DJ Vincento

    3

  • spoeky

    2

Top Posters In This Topic

Ho|

Ja je kan nog wel eens gelijk hebben.

Maar ik denk dat het later wel weer mag in Liberty city.

Ze zullen vast wel iets verzinnen.

Ik hoop natuurlijk wel dat er motors in het spel zitten.

Boten zag je ook niet in de trailer, die zullen er toch wel zijn.

Dan zullen er toch ook wel motors in het spel zitten... :?

Greetz,

The GTA man

-------------------------------------------------------------------------------------------

Link to comment
Delen op andere websites

We hebben ook geen vliegtuigen gezien .. maar boten , vliegtuigen , motors zullen we wellicht in de nieuwe trailer te zien krijgen :bier:

Bewerkt: door Only GrandTheftAuto
Link to comment
Delen op andere websites

We hebben ook geen vliegtuigen gezien .. maar boten , vliegtuigen , motors zullen we wellicht in de nieuwe trailer te zien krijgen :bier:

Jah je hebt gelijk!.En trouwens in NYC Centrum zulje ook niet vaak moters zien

Link to comment
Delen op andere websites

Deze trailer was er alleen maar om een indruk te geven van het spel en dat hebben ze zeer goed gedaan. In volgende trailers en/of screens zul je meer van de vervoersmogelijkheden zien, denk ik zelf dan.

Verder denk ik weld at er motor's inzitten. Want wat is er mooier dan rond de rijden op een mooie motor door zo'n prachtige stad :D

Link to comment
Delen op andere websites

Motors zitten er vast wel in. Dat verhaal dat er in Libery City in 2001 geen motors mogen, was gewoon om in LCS motors te krijgen. Sinds Vice City zijn er al motors. Het zou dan een erge tegenslag zijn geweest voor de fans als er geen motors in LCS zaten! Ze verzinnen vast wel iets dat er weer motors mogen in Liberty City/ New-York.

Link to comment
Delen op andere websites

GTAIV speelt zich natuurlijk niet af in het Liberty City van GTA3. Waarschijnlijk is alles helemaal nieuw dus of we moters moeten verwachten hangt gewoon er vanaf hoeveel tijd de makers hadden.

Ik verwacht zelf wel wat motoren maar niet zoveel aangezien ze ook niet zoveel in New York voorkomen. Het is namelijk onrealistisch als een hele motormuis gang opeens door het Wallstreet van Grand Theft Auto 4 rijdt.

Link to comment
Delen op andere websites

GTAIV speelt zich natuurlijk niet af in het Liberty City van GTA3. Waarschijnlijk is alles helemaal nieuw dus of we moters moeten verwachten hangt gewoon er vanaf hoeveel tijd de makers hadden.

Ik verwacht zelf wel wat motoren maar niet zoveel aangezien ze ook niet zoveel in New York voorkomen. Het is namelijk onrealistisch als een hele motormuis gang opeens door het Wallstreet van Grand Theft Auto 4 rijdt.

Die 1e zin begrijp ik niet helemaal, ik begrijp wel dat ze de map van Liberty City opnieuw hebben gemaakt voor GTA IV (sommige elementen natuurlijk hetzelfde gehouden), maar dan zouden ze het verhaal toch ook niet geheel opnieuw maken?

Link to comment
Delen op andere websites

GTAIV speelt zich natuurlijk niet af in het Liberty City van GTA3. Waarschijnlijk is alles helemaal nieuw dus of we moters moeten verwachten hangt gewoon er vanaf hoeveel tijd de makers hadden.

Ik verwacht zelf wel wat motoren maar niet zoveel aangezien ze ook niet zoveel in New York voorkomen. Het is namelijk onrealistisch als een hele motormuis gang opeens door het Wallstreet van Grand Theft Auto 4 rijdt.

Die 1e zin begrijp ik niet helemaal, ik begrijp wel dat ze de map van Liberty City opnieuw hebben gemaakt voor GTA IV (sommige elementen natuurlijk hetzelfde gehouden), maar dan zouden ze het verhaal toch ook niet geheel opnieuw maken?

Hij bedoeld dat Liberty City opnieuw helemaal van de grond af is gebouwd. Het is niet meer de map uit gta3 en LCS, maar het is een compleet nieuwe map.

(Wat ik me trouwens afvraag of er nu ook platteland bij zit, en of er misschien wel meer steden zijn. Het is natuurlijk niet zeker of bijv. die achtbaan wel in liberty city staat, misschien staat tie wel in een andere stad.

En als ik nu nog verder vooruit denk, GTA 5 :bier: , zou dat misschien een nieuwe versie van Vice City worden, lijkt me namelijk wel vet strak.)

Link to comment
Delen op andere websites

Motors komen er waarschijnelijk wel, maar misschien met niet zo veel variatie.

Boten komen er zeker! want er is water, dus er zullen boten zijn.

Als ze er geen vliegtuigen in doen, maken ze een grote fout! Zonder vliegtuigen is het niet leuk.

En ik denk zelf dat ik de schaduw van een vliegtuig in een gebouw heb gezien in de trailer!

Link to comment
Delen op andere websites

En ik denk zelf dat ik de schaduw van een vliegtuig in een gebouw heb gezien in de trailer!

In GTA3 hadden ze ook vliegtuigen, maar daar kon je niet in, dus dat zegt niks. En New York en vliegtuigen gaan niet echt door één deur, je weet wel waarom :) Maar het is nog de vraag of het alleen uit liberty city bestaat, en ik denk wel dat er vliegtuigen en motoren in voor zullen komen, die dingen zijn namelijk onmisbaar (voor de meeste gta spelers dan, ik ben zelf niet zo'n fan van vliegmachines, ik pak wel een auto of motor)

Link to comment
Delen op andere websites

Motors zitten er vast wel in. Dat verhaal dat er in Libery City in 2001 geen motors mogen, was gewoon om in LCS motors te krijgen. Sinds Vice City zijn er al motors. Het zou dan een erge tegenslag zijn geweest voor de fans als er geen motors in LCS zaten! Ze verzinnen vast wel iets dat er weer motors mogen in Liberty City/ New-York.

In GTA1 kon je ook al op een motor reiden.

ps: volgens mij komen er geen vliegtuigen in. als het om een grote stad gaat. wat kun je dan met een vliegtuig

Link to comment
Delen op andere websites

Motors zitten er vast wel in. Dat verhaal dat er in Libery City in 2001 geen motors mogen, was gewoon om in LCS motors te krijgen. Sinds Vice City zijn er al motors. Het zou dan een erge tegenslag zijn geweest voor de fans als er geen motors in LCS zaten! Ze verzinnen vast wel iets dat er weer motors mogen in Liberty City/ New-York.

In GTA1 kon je ook al op een motor reiden.

ps: volgens mij komen er geen vliegtuigen in. als het om een grote stad gaat. wat kun je dan met een vliegtuig

Oja dat is waar, helemaal vergeten! :$. Ik denk dat ze eerder helicopters in het spel doen dan vliegtuigen. Als het bijvoorbeeld maar 1 stad wordt, maar ook 11 september!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...