Jump to content

[THEORIE] Geen motoren in GTAIV


The Golden Fighter

Recommended Posts

We hebben ook geen vliegtuigen gezien .. maar boten , vliegtuigen , motors zullen we wellicht in de nieuwe trailer te zien krijgen :bier:

Jah je hebt gelijk!.En trouwens in NYC Centrum zulje ook niet vaak moters zien

Inderdaad.En daarbij wat moet je met vliegtuigen in New York alleen?Boten zullen er wellicht inzitten want hou moet je anders na het Liberty Statue.Het staat tenminste op een eiland voor New York. Heli's zijn wel waarschijnlijk
GTAIV speelt zich natuurlijk niet af in het Liberty City van GTA3. Waarschijnlijk is alles helemaal nieuw dus of we moters moeten verwachten hangt gewoon er vanaf hoeveel tijd de makers hadden.

Ik verwacht zelf wel wat motoren maar niet zoveel aangezien ze ook niet zoveel in New York voorkomen. Het is namelijk onrealistisch als een hele motormuis gang opeens door het Wallstreet van Grand Theft Auto 4 rijdt.

haha ja als je ooit in New York geweest bent geweest zie je nauwelijks motoren.Daarbuiten kom je ze uiteraard wat vaker voor.En je kent waarschijnlijk ook de gasten en dames die op fietsen in New York de pakketjes rondbrengen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • The Golden Fighter

    3

  • Shorty_D

    3

  • DJ Vincento

    3

  • spoeky

    2

Top Posters In This Topic

We hebben ook geen vliegtuigen gezien .. maar boten , vliegtuigen , motors zullen we wellicht in de nieuwe trailer te zien krijgen :bier:

Jah je hebt gelijk!.En trouwens in NYC Centrum zulje ook niet vaak moters zien

Inderdaad.En daarbij wat moet je met vliegtuigen in New York alleen?Boten zullen er wellicht inzitten want hou moet je anders na het Liberty Statue.Het staat tenminste op een eiland voor New York. Heli's zijn wel waarschijnlijk
GTAIV speelt zich natuurlijk niet af in het Liberty City van GTA3. Waarschijnlijk is alles helemaal nieuw dus of we moters moeten verwachten hangt gewoon er vanaf hoeveel tijd de makers hadden.

Ik verwacht zelf wel wat motoren maar niet zoveel aangezien ze ook niet zoveel in New York voorkomen. Het is namelijk onrealistisch als een hele motormuis gang opeens door het Wallstreet van Grand Theft Auto 4 rijdt.

haha ja als je ooit in New York geweest bent geweest zie je nauwelijks motoren.Daarbuiten kom je ze uiteraard wat vaker voor.En je kent waarschijnlijk ook de gasten en dames die op fietsen in New York de pakketjes rondbrengen.

Zou je met een motor moesten erin zitten in een bank kunnen rijden ??

Link to comment
Delen op andere websites

^^ Ik snap je niet...

Je rijd bv. in een bank binnen met een motor of je jumpt erin .

En je doet een drive by en je schiet ze allemaal dood en je rijd er met het geld vandoor .

Maar zou je stel nu met je motor in gebouwen kunnen jumpen ??

Link to comment
Delen op andere websites

er komen zeker wete motoren in gta IV en als je weet dat san andreas een nogal groot land was en het land in gta IV nog groter zal zijn zulle er zeker vliegtuigen in voorkomen. Persoonlijk denk ik zelfs dat ge nog verder dan New York kunt gaan zoals heel even in san andreas (naar liberty city) want als gta IV volledig gebasseerd zou zijn op liberty city (qua map) dan zou het nogal saai zijn niet ? :*D

Link to comment
Delen op andere websites

^^ Ik snap je niet...

Je rijd bv. in een bank binnen met een motor of je jumpt erin .

En je doet een drive by en je schiet ze allemaal dood en je rijd er met het geld vandoor .

Maar zou je stel nu met je motor in gebouwen kunnen jumpen ??

Lijkt me onwaarschijnlijk en redelijk nutteloos.Al is natuurlijk alles mogelijk.Breekbaar glas en een winkel waar je zonder dat je gespawnt word kan binnenlopen.

Opzich is het idee leuk maar in de praktijk is het wat anders,maar goed wat ik al zei.Het lijkt me nutteloos.

ik denk juist wel dat er vliegtuigen komen want het is een groote stad er was een brug dus wat is sneller dan een vliegtuig om naar de andere kant te gaan
Onzin. voor vliegtuigen heb je 2 of meerderen steden nodig en niet 1 grote stad.Ik bedoel New York heeft 3 vliegvelden maar om nou te zeggen dat je van de ene kant naar de andere kant gaat vliegen.Nee onwaarschijnlijk.Helicopters in GTA 4 zijn wat realistischer. Bewerkt: door Shorty_D
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk en hoop wel dat er motors komen. En meer dan in San Andreas.

Maar 't zou sterk kunnen dat er geen komen idd want die banning is er nog steeds. Alhoewel we niet weten wanneer GTAIV zich afspeeld kunnen we dat ook niet weten.

Link to comment
Delen op andere websites

En ik denk zelf dat ik de schaduw van een vliegtuig in een gebouw heb gezien in de trailer!

In GTA3 hadden ze ook vliegtuigen, maar daar kon je niet in, dus dat zegt niks. En New York en vliegtuigen gaan niet echt door één deur, je weet wel waarom :) Maar het is nog de vraag of het alleen uit liberty city bestaat, en ik denk wel dat er vliegtuigen en motoren in voor zullen komen, die dingen zijn namelijk onmisbaar (voor de meeste gta spelers dan, ik ben zelf niet zo'n fan van vliegmachines, ik pak wel een auto of motor)

Misschien kunnen ze doen dat als je in de buurd van belangerijke gebouwen komt je word neer gebazoekad. EN ik denk dat ze motros/vliegtuigen er niet zullen uithalen. Ook al klopt het niet als ze er zijn. Het is gewoon minder leuk dan

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

In de hele GTA IV trailer heb ik nog geen motorvoertuig gezien. Dit zou natuurlijk gerust kunnen, maar omdat in GTA III (2001) geen motors zaten omdat deze na GTA LCS (1998) verboden waren, vraag ik me af of deze er wel in zitten. Aan de andere kant lijkt het me sterk dat ze de motors eruit halen vanwege de storyline, ook omdat ze daar een fout in maakte met GTA 3. Ook lijkt me een motorvoertuig juist iets heel moois dat ze konden showen in de trailer.

Ideeën?

wel wat ik denk is dat ze nogal moeilijk alle voertuigen kunnen laten zien in een 1minuut durende trailer hoor...

en okee de motor was niet te zien in gta 3 maar wel in de SA(erg veel zelfs), in LCS en in VCS dus ik denk niet dat er geen brommers gaan zijn in de GTAIV... want dan zou ik die wel missen zou die afwezig zijn

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...