Jump to content

[Discussie] Kleiner dan GTA SA


GrandTheftAuto 4

Recommended Posts

Ik weet het niet mensen maar zou deze gta kleiner zijn als san andreas omdat het zich in liberty city afspeeld en san andreas in drie steden een aantal dorpen

als deze topic al bestond dan mijn exucus namelijk niet gevonden

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 193
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wtc

    8

  • GekkieJ01

    7

  • Dutchy3010

    6

  • Jow Tommy Verceti

    6

Ik denk van niet, volgens mij gaan ze Liberrrty City/New York nog verder uitbreiden, zodat het spel nog groter wordt. En aan de brug te zien, komt er nog meer landschaap. En ik heb een vaag vermoeden dat als Liberty City toch klein wordt, Rockstar alle GTA Steden (behalve Anywhere City en London) erin gaat proppen ;)

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet het niet mensen maar zou deze gta kleiner zijn als san andreas omdat het zich in liberty city afspeeld en san andreas in drie steden een aantal dorpen

als deze topic al bestond dan mijn exucus namelijk niet gevonden

Wie zegt dat GTA IV zich alleen in New-York/Liberty City gaat afspelen? Ik denk dat er wel meer bij zal komen aan platteland, dorpjes e.d.

Link to comment
Delen op andere websites

Onzin natuurlijk.

Want we weten nog niet eens of het zich alleen maar in Liberty City afspeelt.Daarbij is dit duidelijk New York en als ze New York volledig nabouwen.Nou maak je dan maar op voor een game die vele malen groter is dan San Andreas,Vice City en GTA 3.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA hoeft ook niet groter te zijn dan San Andreas he.

San Andreas was al groot, veel groter hoeft niet!

Maar GTA IV zal waarscheinelijk groter zijn dan SA want er zal nog een groot deel bij komen.

Ben ik zeker van!

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk niet dat er platteland bij zal komen , dat hoop ik ook niet . new york is gewoon 1 en al stad en ik hoop dat ze het daar ook bij laten , miss dat je nog naar texas kan vliegen ofzo

snel hopen op nieuwe info van rockstar

Bewerkt: door Teun SA
Link to comment
Delen op andere websites

Gta 4 gaat zeker groter worden dan gta 3 of Vice City! Maar of het even groot wordt als San Andreas is nog even afwachten.

Misschien dat het Liberty city is zoals gta 3, alleen dan met veel betere graphics. En de tunnel achter Shoreside vale is dan misschien open en die gaat naar de rest van de stad. Dus dat Liberty City maar een klein stukje van het hele land is.

Dit gebouw lijkt erg veel op dat gebouw in Staunton Island. Ook de gebouwen daarachter lijken op Staunton Island.

Dit kan Portland Island zijn. Met de uitkijk naar Staunton Island. De oranje gebouwen uit Gta 3 lijken veel op de gebouwen die je daar ziet. Misschien is de Callahan Bridge gewoon een goedkope versie van Brooklyn Bridge.

Dit stuk lijkt erg veel op dat gebied in Staunton Island met de hamburger uit de muur. Oftewel dat gebied wat ze in Vice City in de filmstudio hebben nagebouwd.

Dit lijkt erg veel op de trein boven de grond in Portland. Dus misschien dat dit portland is.

Deze theorie heb ik ook in het onderzoek trailer gta 4 geplaats. Maar ik plaats het hier nog een keer, omdat het hier meer thuis hoort. En misschien dat de grote zo groot wordt als dat ik hierboven beschreven hebt. Dit maakt mijn post wat completer. Vandaar dat ik het erbij gevoegd hebt!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat hij net wat groter word dan Liberty City, misschien even groot als Liberty en Vice City bij elkaar maar

hopelijk zeker niet groter dan SA, dan is er voor veel mensen onder wie ik, de lol er snel af, SA vond ik zelf persoonlijk al veels te groot

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...