~Lance Vance Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Ja inderdaad, bij San Andreas steelde je even een vliegtuig en op 30sec. was je in een andere stad.Of je voerde de jetpack-cheat in en je was er ook erg snel. Hier zijn geen vliegtuigen (of je kunt ze toch niet besturen). Dus ga je het met een auto of moto moeten doen en gaat dat waarschijnlijk veel trager. Wel heli's. En zelf met Jetpack en vliegtuig duurt het echt wel effe voordat je ergens bent, je overdrijft zwaar. Ik persoonlijk vind het k*t dat het nu weer één stad is. Geven ze ons eerst een enorme map in SA, en daarna weer een kleintje. Dat kan toch niet... Reageren
Pitbull Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Ik denk niet dat het veel scheelt van 30 sec. En het is ook 'bij wijze van spreken' he... Reageren
pilot Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Mij maakt het niet uit want het gaat om de gameplay Reageren
East Coast Crip Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Mij maakt het niet uit want het gaat om de gameplay voila...je kiest niet voor oppervlakte maar voor kwaliteit toch? Reageren
michaelfivez Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Mij maakt het niet uit want het gaat om de gameplay voila...je kiest niet voor oppervlakte maar voor kwaliteit toch? Nu ja , ik vond de grapics van sa niet slecht... Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Ik denk niet dat het veel scheelt van 30 sec.En het is ook 'bij wijze van spreken' he... Het is dik drie minuten.... Je bent echt niet in 30 seconden in een andere stad. Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Ja inderdaad, bij San Andreas steelde je even een vliegtuig en op 30sec. was je in een andere stad.Of je voerde de jetpack-cheat in en je was er ook erg snel. Hier zijn geen vliegtuigen (of je kunt ze toch niet besturen). Dus ga je het met een auto of moto moeten doen en gaat dat waarschijnlijk veel trager. Wel heli's. En zelf met Jetpack en vliegtuig duurt het echt wel effe voordat je ergens bent, je overdrijft zwaar. Ik persoonlijk vind het k*t dat het nu weer één stad is. Geven ze ons eerst een enorme map in SA, en daarna weer een kleintje. Dat kan toch niet... Bij die intervieuw is naar buiten gekomen dat de oppervlakte van de map kleiner is als Sanandreas maar je zal je bent nu langer onderweg van kant naar kant. Net zoals in het echt ben je door een stad ook niet binnen 3 minuten gereden maar cker wel 20 minuten. En zo voelde het volgens hun. Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Ja inderdaad, bij San Andreas steelde je even een vliegtuig en op 30sec. was je in een andere stad.Of je voerde de jetpack-cheat in en je was er ook erg snel. Hier zijn geen vliegtuigen (of je kunt ze toch niet besturen). Dus ga je het met een auto of moto moeten doen en gaat dat waarschijnlijk veel trager. Nooit met een vliegtuig duurd het wel 3/4 minuten en jetpack veel langer dat ding gaat redelijk traag vooruit voor de rest vind ik het jammer dat het kleiner maar het wordt er wel mooier en beter door dus Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Ja inderdaad, bij San Andreas steelde je even een vliegtuig en op 30sec. was je in een andere stad.Of je voerde de jetpack-cheat in en je was er ook erg snel. Hier zijn geen vliegtuigen (of je kunt ze toch niet besturen). Dus ga je het met een auto of moto moeten doen en gaat dat waarschijnlijk veel trager. Wel heli's. En zelf met Jetpack en vliegtuig duurt het echt wel effe voordat je ergens bent, je overdrijft zwaar. Ik persoonlijk vind het k*t dat het nu weer één stad is. Geven ze ons eerst een enorme map in SA, en daarna weer een kleintje. Dat kan toch niet... Bij die intervieuw is naar buiten gekomen dat de oppervlakte van de map kleiner is als Sanandreas maar je zal je bent nu langer onderweg van kant naar kant. Net zoals in het echt ben je door een stad ook niet binnen 3 minuten gereden maar cker wel 20 minuten. En zo voelde het volgens hun. Heb je je post wel eens goed gelezen? Wat je zegt klopt voor geen reet, als de map kleiner is kan het niet mogelijk zijn dat je er langer over rijd, tenzij ze de voertuigen veel en veel slomer gemaakt hebben. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Ja inderdaad, bij San Andreas steelde je even een vliegtuig en op 30sec. was je in een andere stad.Of je voerde de jetpack-cheat in en je was er ook erg snel. Hier zijn geen vliegtuigen (of je kunt ze toch niet besturen). Dus ga je het met een auto of moto moeten doen en gaat dat waarschijnlijk veel trager. Wel heli's. En zelf met Jetpack en vliegtuig duurt het echt wel effe voordat je ergens bent, je overdrijft zwaar. Ik persoonlijk vind het k*t dat het nu weer één stad is. Geven ze ons eerst een enorme map in SA, en daarna weer een kleintje. Dat kan toch niet... Bij die intervieuw is naar buiten gekomen dat de oppervlakte van de map kleiner is als Sanandreas maar je zal je bent nu langer onderweg van kant naar kant. Net zoals in het echt ben je door een stad ook niet binnen 3 minuten gereden maar cker wel 20 minuten. En zo voelde het volgens hun. Heb je je post wel eens goed gelezen? Wat je zegt klopt voor geen reet, als de map kleiner is kan het niet mogelijk zijn dat je er langer over rijd, tenzij ze de voertuigen veel en veel slomer gemaakt hebben. Dat kan natuurlijk wel... Als ze er veel meer wegen in hebben gedaan of wegen die kris kras door heel de stad gaan, doe je er langer over. Daarnaast is de stad zelf waarschijnlijk heel veel groter als bijvoorbeeld Los Santos, dus is het ook in dat opzicht nog logisch als je er langer over zou doen. Reageren
gta-mike Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Mss hebben ze her en der in de nieuwe stad éénrichtingsverkeer toegepast. Waardoor het via de zijwegen langer duurt om van de ene kant van de stad naar de andere kant te geraken. Reageren
Arjen Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Er is niet eens gesproken over hoe lang je onderweg bent. Er is alleen gesproken dat de map kleiner is dan San Andreas. Stel je zelf eens voor, Las Venturas, San Fierro en Los Santos samengevoegt, maar dan nog ietsje groter. Zo zal het ongeveer zijn. Reageren
gta-mike Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Er is niet eens gesproken over hoe lang je onderweg bent. Er is alleen gesproken dat de map kleiner is dan San Andreas. Stel je zelf eens voor, Las Venturas, San Fierro en Los Santos samengevoegt, maar dan nog ietsje groter. Zo zal het ongeveer zijn. Haal het water, de woestijn en open landschappen weg in SA en je map is ook veel kleiner. Reageren
icep0wer Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Dat blad hè, heeft een demo van gta4 gespeeld, en zegt vervolgens dat het kleiner is dan sa, en wij geloven het, maar eigenlijk, aangezien het een demo was, is het logisch dat het kleiner is dan sa, het spel zal uiteraard nog niet 100% klaar zijn nu. snap je? dus we weten niks zeker zolang rockstar niks bevestigd. @ DX11: GTA IV is al lang klaar.. Ze zijn nu bezig met de béta testen, bugs eruit halen, kleine dingetjes veranderen, cover,dvd,boekje ontwerpen.. Dan Houser heeft de demo gegeven, om ze te laten PROEVEN wat GTA IV nu precies inhoudt, maar dat zal niet betekenen dat het spel niet af is, want dat was hetzelfde als met San Andreas, ze waren ook 5/6 maanden voor de release aan het testen, en het spel was toen klaar... Er wordt nu gespeculeerd dat het kleiner is dan San Andreas, duurt het korter om te testen, aangezien ze een kleiner oppervlak hebben dat moet worden gecheckt, wel op meer punten, maar toch in een kleiner gebied.. dus het spel zou allang klaar moeten zijn.. Reageren
Rickos Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Dat blad hè, heeft een demo van gta4 gespeeld, en zegt vervolgens dat het kleiner is dan sa, en wij geloven het, maar eigenlijk, aangezien het een demo was, is het logisch dat het kleiner is dan sa, het spel zal uiteraard nog niet 100% klaar zijn nu. snap je? dus we weten niks zeker zolang rockstar niks bevestigd. @ DX11: GTA IV is al lang klaar.. Ze zijn nu bezig met de béta testen, bugs eruit halen, kleine dingetjes veranderen, cover,dvd,boekje ontwerpen.. Dan Houser heeft de demo gegeven, om ze te laten PROEVEN wat GTA IV nu precies inhoudt, maar dat zal niet betekenen dat het spel niet af is, want dat was hetzelfde als met San Andreas, ze waren ook 5/6 maanden voor de release aan het testen, en het spel was toen klaar... Er wordt nu gespeculeerd dat het kleiner is dan San Andreas, duurt het korter om te testen, aangezien ze een kleiner oppervlak hebben dat moet worden gecheckt, wel op meer punten, maar toch in een kleiner gebied.. dus het spel zou allang klaar moeten zijn.. Hey wat je zegt klopt bijna Rockstar is een groot bedrijf Dus ik denk dat ze nog wel bezig zijn met GTA het team bestaat uit heel veel mensen maar dat betekend dat veel mensen verschillende dingen doen de een maakt covers en flyers de ander maakt de bugs af en de ander probeert nog het spel te testen ofzo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.