Jump to content

[Discussie] Kleiner dan GTA SA


GrandTheftAuto 4

Recommended Posts

Ja inderdaad, bij San Andreas steelde je even een vliegtuig en op 30sec. was je in een andere stad.Of je voerde de jetpack-cheat in en je was er ook erg snel. Hier zijn geen vliegtuigen (of je kunt ze toch niet besturen). Dus ga je het met een auto of moto moeten doen en gaat dat waarschijnlijk veel trager.

Wel heli's. En zelf met Jetpack en vliegtuig duurt het echt wel effe voordat je ergens bent, je overdrijft zwaar.

Ik persoonlijk vind het k*t dat het nu weer één stad is. Geven ze ons eerst een enorme map in SA, en daarna weer een kleintje. Dat kan toch niet...

Bij die intervieuw is naar buiten gekomen dat de oppervlakte van de map kleiner is als Sanandreas maar je zal je bent nu langer onderweg van kant naar kant. Net zoals in het echt ben je door een stad ook niet binnen 3 minuten gereden maar cker wel 20 minuten. En zo voelde het volgens hun. :bier:

Heb je je post wel eens goed gelezen? Wat je zegt klopt voor geen reet, als de map kleiner is kan het niet mogelijk zijn dat je er langer over rijd, tenzij ze de voertuigen veel en veel slomer gemaakt hebben.

Dat kan natuurlijk wel... Als ze er veel meer wegen in hebben gedaan of wegen die kris kras door heel de stad gaan, doe je er langer over. Daarnaast is de stad zelf waarschijnlijk heel veel groter als bijvoorbeeld Los Santos, dus is het ook in dat opzicht nog logisch als je er langer over zou doen.

En dan heb je ook nog het verkeer de file's de voetgangers de stoplichten en de motors die pakjes brengen :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 193
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wtc

    8

  • GekkieJ01

    7

  • Dutchy3010

    6

  • Jow Tommy Verceti

    6

Ja inderdaad, bij San Andreas steelde je even een vliegtuig en op 30sec. was je in een andere stad.Of je voerde de jetpack-cheat in en je was er ook erg snel. Hier zijn geen vliegtuigen (of je kunt ze toch niet besturen). Dus ga je het met een auto of moto moeten doen en gaat dat waarschijnlijk veel trager.

Wel heli's. En zelf met Jetpack en vliegtuig duurt het echt wel effe voordat je ergens bent, je overdrijft zwaar.

Ik persoonlijk vind het k*t dat het nu weer één stad is. Geven ze ons eerst een enorme map in SA, en daarna weer een kleintje. Dat kan toch niet...

Bij die intervieuw is naar buiten gekomen dat de oppervlakte van de map kleiner is als Sanandreas maar je zal je bent nu langer onderweg van kant naar kant. Net zoals in het echt ben je door een stad ook niet binnen 3 minuten gereden maar cker wel 20 minuten. En zo voelde het volgens hun. :bier:

Heb je je post wel eens goed gelezen? Wat je zegt klopt voor geen reet, als de map kleiner is kan het niet mogelijk zijn dat je er langer over rijd, tenzij ze de voertuigen veel en veel slomer gemaakt hebben.

Dat kan natuurlijk wel... Als ze er veel meer wegen in hebben gedaan of wegen die kris kras door heel de stad gaan, doe je er langer over. Daarnaast is de stad zelf waarschijnlijk heel veel groter als bijvoorbeeld Los Santos, dus is het ook in dat opzicht nog logisch als je er langer over zou doen.

En dan heb je ook nog het verkeer de file's de voetgangers de stoplichten en de motors die pakjes brengen :Y

Die kun je gewoon plat rijden... Het lijkt me ook leuk er is een grote stad in te hebben. In sa vond ik de steden nogal klein. GTA V stad kan makkelijk 10 - 15 keer zo groot zijn als Los Santos

Link to comment
Delen op andere websites

Dat hij kleiner is dan GTA SA kan ik wel begrijpen, want het is veel stedelijker.

IN GTA SA waren er hele grote stukken woestijn en platte land, en in GTA IV is dat allemaal dichtgebouwd.

Maar dat hij kleiner is maakt me niet zo veel uit.

Bewerkt: door Racingfreak
Link to comment
Delen op andere websites

Dat hij kleiner is dan GTA SA kan ik wel begrijpen, want het is veel stedelijker.

IN GTA SA waren er hele grote stukken woestijn en platte land, en in GTA IV is dat allemaal dichtgebouwd.

Maar dat hij kleiner is maakt me niet zo veel uit.

Ik vind het inderdaad ook niet erg dat het iets kleiner is. Ik vond het soms juist irritant dat SA zo groot is. En het spel wordt waarschijnlijk heel mooi etc. Ik heb liever dat het mooi is en kleiner, als groot en minder mooi.

Link to comment
Delen op andere websites

Er wordt wel gezegd dat ie groter dan het LC van GTA III wordt en kleiner dan SA, maar die twee verschillen nogal in grootte. Weet iemand hoe groot het ongeveer gaat worden? (dus bijvoorbeel '3 keer zo groot als het oude LC')

Link to comment
Delen op andere websites

Persoonlijk denk ik tot we het niet eens door gaan hebben.

New York is dichtgebouwt, Onwijs veel winkeltje's, Veel vervoer mogelijkheden.

Ik weet niet hoe Rockstar het gaat doen, Maar het komt wel goed ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Persoonlijk denk ik tot we het niet eens door gaan hebben.

New York is dichtgebouwt, Onwijs veel winkeltje's, Veel vervoer mogelijkheden.

Ik weet niet hoe Rockstar het gaat doen, Maar het komt wel goed ;)

Daar ben ik het helemaal mee eens!

R* is goed, we gaan GTA IV zo goed vinden, en er zal zoveel te doen zijn, dat we niet eens gaan merken dat het ietsje kleiner is dan GTA San Andreas.

Soms vind ik het wel goed dat het kleiner dan GTA San Andreas is.

Want San Andreas is echt een zeer groot spel!

En als je de stad LS + SF + LV samen neemt zonder de Desert en de Badlands kom je ook nog altijd aan een grote stad hoor!

Link to comment
Delen op andere websites

Persoonlijk denk ik tot we het niet eens door gaan hebben.

New York is dichtgebouwt, Onwijs veel winkeltje's, Veel vervoer mogelijkheden.

Ik weet niet hoe Rockstar het gaat doen, Maar het komt wel goed ;)

En als je de stad LS + SF + LV samen neemt zonder de Desert en de Badlands kom je ook nog altijd aan een grote stad hoor!

Daar had ik nog niet eens aan gedacht.

De woestijn en de bossen van San andreas zijn onwijs groot.

En als daar een stad komt te staan, zullen we het geen eens doorhebben

En mischien word Central Park erin geplaatst, dan hebben we Natuur :)

Link to comment
Delen op andere websites

Persoonlijk denk ik tot we het niet eens door gaan hebben.

New York is dichtgebouwt, Onwijs veel winkeltje's, Veel vervoer mogelijkheden.

Ik weet niet hoe Rockstar het gaat doen, Maar het komt wel goed ;)

En als je de stad LS + SF + LV samen neemt zonder de Desert en de Badlands kom je ook nog altijd aan een grote stad hoor!

Daar had ik nog niet eens aan gedacht.

De woestijn en de bossen van San andreas zijn onwijs groot.

En als daar een stad komt te staan, zullen we het geen eens doorhebben

En mischien word Central Park erin geplaatst, dan hebben we Natuur :)

Natuurlijk komt dat erin, maar Staten Island niet, want dat is gewoon een eiland met bijna alleen maar natuur.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het wel erg jmmr dat het kleiner is dan GTA sa want ik had me er wel op verheugd dat het groter zou zijn maar nu dit niet zo is moet ik maarhopen dat ik net zoveel lol ga beleven als in GTA SANAN

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het wel erg jmmr dat het kleiner is dan GTA sa want ik had me er wel op verheugd dat het groter zou zijn maar nu dit niet zo is moet ik maarhopen dat ik net zoveel lol ga beleven als in GTA SANAN

Wat maakt het eigenlijk uit of het groter of kleiner wordt, als er maar meer variatie in het landschap komt anders kun je toch niets met die ruimte.

Link to comment
Delen op andere websites

Eerlijk gezegt vind ik het juistfijn dat het kleiner wordt dan SA.

Daar duurde het veel te lang om met de auto naar de andere

kant van de map te rijden, en een vliegtuig/helikopter was vaak

niet bij de hand. :cab:

Bovendien raakte ik veel te vaak verdwaald en moest ik weer de

map in start-menu openen. :duh:

Zo groot heeft ook voordelen, maar kheb liever iets kleiner, zolang

het niet te klein wordt :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Eerlijk gezegt vind ik het juistfijn dat het kleiner wordt dan SA.

Daar duurde het veel te lang om met de auto naar de andere

kant van de map te rijden, en een vliegtuig/helikopter was vaak

niet bij de hand. :cab:

Bovendien raakte ik veel te vaak verdwaald en moest ik weer de

map in start-menu openen. :duh:

Zo groot heeft ook voordelen, maar kheb liever iets kleiner, zolang

het niet te klein wordt :klap:

Waarschijnlijk wordt LC (net als het echte NY) een hele drukke stad, waardoor het als nog erg lang zal duren voordat je aan de overkant van de map bent... ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer dat het gebied niet zo uitgestrekt is zoals bij SA, ik kon me namelijk uren uitleven door rond te racen in die onherbergzame gebieden. Nu alles zich in één stad afspeelt heb ik het gevoel dat je nogal snel zal uitgekeken zijn op de map.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...