Jump to content

[Discussie] Kleiner dan GTA SA


GrandTheftAuto 4

Recommended Posts

Jammer dat het gebied niet zo uitgestrekt is zoals bij SA, ik kon me namelijk uren uitleven door rond te racen in die onherbergzame gebieden. Nu alles zich in één stad afspeelt heb ik het gevoel dat je nogal snel zal uitgekeken zijn op de map.

Dat denk ik niet. In New York zijn ontzettend veel steegjes waar je niet snel op zal kijken. Ook denk ik dat GTA IV niet heel veel kleiner zal zijn dan GTA SA. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 193
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wtc

    8

  • GekkieJ01

    7

  • Dutchy3010

    6

  • Jow Tommy Verceti

    6

Van mij mag het ook even groot of groter zijn dan SA. Soms was het leuk om lange ritten te maken in de verschillende gebieden. Vooral het verschil in landschappen (woestijn, platteland, gebergte) maakte dit spel zo verslavend.

En als ik snel van de ene kant van de map naar de andere kant moest dan nam ik een vliegtuig en stond ik er in een wip. Maar nu er geen vliegtuigen zullen zijn hoop ik wel op grote autosnelwegen waar je lekker alles los kan smijten, snelle treinen, ...

De grote stad kan wel interessant zijn als er veel variatie inzit, dus geen oppervlakte enkel bestaande uit dwarskruisende streets. Liever metrotunnels waar je in kan, een groot park (Central Park), mega shoppingcenters, havens, treinstations met rangeerterreinen, luchthaven, en dan liefst nog een klein plattelandsgebied net buiten de stad.

Wat ook irritant blijft is die verdomde politie helikopter. Ik zou graag eens echt een fugitive zijn waarop de politie een klopjacht moet voeren en je dus echt moet ZOEKEN. In SA hingen ze bij een misdrijf na 5 sec al boven je hoofd te zweven.

Bewerkt: door Devilex
Link to comment
Delen op andere websites

In het feiten topic is net gezegd :

Dat GTA IV bijna net zo groot zal zijn als heel Sanandreas :eten::eten:

Goed nieuws ofniet ?

dat zegt iemand mischien ja..

en al zou er een 'bron' bij staan

dan is het nog niet altijd waar

want somige bronnen spreken elkaar tegen.

mij maakt het niet veel uit of het even groot ongeveer is als san andreas

het is heus wel groot genoeg om lekker tekunnen gamen :*D

Link to comment
Delen op andere websites

als grootste bezwaar tegen een hele grote map wordt genoem dat je soms heel lang moest rijden. Dit was in SA inderdaad het geval in bijvoorbeeld the badlands. Ik denk dat als je midden in NY rondrijdt, dit veeel minder verveelt en dat er genoeg te kijken/doodrijden valt :eten::puh: .

Het maakt mij dus helemaal niet veel uit hoe groot GTA IV gaat worden. Het is in ieder geval kleiner dan SA, maar de grootste 'enkele' stad die R* ooit gemaakt heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Mij maakt het niet uit hoor. Als het groter dan SA is, is het mooi megenomen. Als het kleiner dan SA is, is het ook geen ramp. In SA had je namelijk oerzaaie stukjes (zoals woestijnen, bossen enzo.)

Mvg, Apple-Mac

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, als ik de roddels moet geloven , zitten we zo met een kleine, maar realistische spel :Y. Ik denk wel dat het goed gaat komen. Rockstar weet wat ie doet. Al hun GTA delen zijn immers een succes geworden :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is toch nog niet bevestigd, ze zijn pas 66% met de game klaar en de demo versie die dat magazine kreeg bevatte misschien wel niet al het land.

Wat ik gelezen en gezien heb zegt allemaal dat het spel enorm groot wordt in oppervlakte, groter als in San Andreas.

Of dat waar is weet ik ook niet maar volgens mij is het niet zeker dat het kleiner wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat GTA IV even groot wordt als GTA SA.

Dat denk ik omdat NY een gigantische stad is.

En San Andreas had best wel kleine steden.

Ok. ik verdwaalde wel eens.

maar dat vond ik wel grappig.

Link to comment
Delen op andere websites

het moet idd wel in het verhaal passen, en als het maar 1 stad word, net zo groot als bijna heel SA dan vindt ik het ook niet zo erg, als er maar een snelweg omheen is waarover je een beetje normaal hard kunt rijden!! dan vindt ik het wel best :puh::bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Gta 4 zou niet veel schillen met san andreas maar in gta 4 worden wel nutteloze gebieden zoals woestijn en platteland weggehaald, het wordt 1 en al stad, dit stond op een website ik dacht www.gta-sanandreas.com , maar weet het niet zeker meer. er stond ook bij dat mensen gewoon rustig een sigaretje roken op straat, en dat ze op bankjes boeken lezene etc. en dat niko iedereen aan de kant duwt die in de weg staat :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Gta IV zal kleiner zijn dan GTA SA alleen GTA SA was een grote map omdat er woestijnen en grote stukken land of bergen er tussen de stadjes lagen en bij liberty city is hət een en al stad en misschien een kleine stukje landschap maar niet veel. GTA IV is dus kleiner dan GTA SA, Maar GTA IV is inderdaad groter dan GTA III en GTA Vice City.

Kijk hier maar is :

Bron : www.wikigta.org

Overige feiten

-De map is kleiner dan die van GTA San Andreas, maar er wordt geen ruimte gebruikt voor uitgestrekte woestijnen

of grote stukken platteland.

-Liberty City is gebaseerd op vier van de vijf wijken in New York en een gedeelte van New Jersey. Liberty City is de enige stad in GTA IV.

-hət spel begint bij Niko's neef Roman, die diep in de schulden zit.

-Auto's kun je stelen door een ruit in te slaan om naar binnen te kunnen.

-Er is veel aandacht besteed aan animatie en physics.

-Ook de graphics zijn veel beter dan we gewend zijn, en zijn ondertussen al beter dan die in de eerste trailer.

-Je kunt een mobiele telefoon gebruiken om zelf anderen te bellen. hət gebruik van de telefoon brengt een nieuwe interface in de HUD. De telefoon bevat mogelijk nog andere functies, maar hierover is nog niets bekend.

-hət is niet mogelijk om vliegtuigen te besturen, maar helikopters daarentegen wel. Liberty City bevat één vliegveld.

-Niko kan in telefoonpalen en op brandtrappen klimmen.

-Niko kan van kleding wisselen, maar hət is niet mogelijk om zijn uiterlijk op andere wijze aan te passen.

-De maffia is aanwezig, maar speelt geen prominente rol.

-Er komen 'vrijwel' geen bekende personages uit vorige GTA's terug.

-Evenals GTA San Andreas is hət mogelijk om er vriendinnen op na te houden.

-De camera van hət spel hangt dichter en lager achter de auto als dan we gewend zijn van de vorige GTA's, en is meer te vergelijken met de camera in Midnight Club.

-GTA IV bevat nadat hət spel eenmaal gestart is geen laadschermen meer, zelfs niet bij hət betreden van een interieur.

-De lengte van GTA IV is vergelijkbaar met die van voorgaande GTA's, alhoewel dit nog kan veranderen aangezien hət spel nog ontwikkeld wordt.

-De Xbox 360- en PS3-versie zullen waarschijnlijk hetzelfde zijn, maar er komt exclusieve downloadbare 'episodic content' voor de Xbox 360 versie.

-GTA IV bevat multiplayer, maar dit zal geen enorm onderdeel van hət spel uitmaken. Wat de multiplayer precies gaat inhouden is nog niet bekend.

-Voetgangers en automobilisten gedragen zich naar de tijd: 's ochtends zul je minder mensen tegenkomen dan in de spits.

-GTA IV is, in tegenstelling tot vorige GTA's, niet geïnspireerd op films.

-Er is meer aandacht besteed aan de mogelijkheden die je buiten de missies om hebt.

-Er zullen geen vliegtuigen in GTA IV zitten, maar wel helikopters.

-Je kunt net als in voorgaande delen in boten rondvaren.

-Sommige wolkenkrabbers zijn toegankelijk, zodat je naar boven kunt.

-Philip Glass, die de trailer muziek schreef, is bij de productie van de GTA IV soundtrack betrokken.

-ScOrp1 :sigaar:

Bewerkt: door -ScOrp1
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...