Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

WUAZIE IZ BACK :dans:. Hoop ik althans. Ik herrinner me het in ieder geval nog, Ik heb het zelfs nog gespeeld. Ga je er weer mee verder? Ik hoop dat je er verder mee gaat en iets aan de belichting doet.

@ Jorgia, pikkerd :duh:.

@ Martijn, Mooie render, maar moeten de vleugels niet wat naar achteren :puh:.

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

@Galiorix,

Wauw man! Je material ziet er echt schitterend uit! _O_ _O_

@Jorge_F

Leuke animatie. :D

@Wauzie,

Sorry... Ik ken hem niet. Ik dacht eerst dat GTA Revolution was maar blijkbaar is het dat dus niet. :$

:cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Wauzie dat is waanzinnig!! Ik wil nu vice city voor de computer hebben :D

Gaat die ene looping verder onder de grond :o

Lijkt me echt vet om een keer over te rijden, ofsoiets voor Vice City online :puh:

Groeten Tim

Link to comment
Delen op andere websites

Is dit al beter, vliegtuig kenners?

post-22900-1214232932.jpg

@Gangsta: Mooi gebouw man, ziet er goed uit. Is ie al klaar of moet er nog wat aan beginnen?

@Jorge: leuk begin van een animatie, ben benieuwt hoe je hem verder gaat uitwerken.

@Wauzie: Nee, die ken ik niet :7 Ben wel benieuwt, lijkt me een 'wicked' stunt park :cab:

@hieronder: bedankt voor de ref-pic, daar kan ik een hoop mee :D

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Ja de onder vleugel moet iets naar achter zodat de staven zo: \ te komen staan. En het staad mooier als je er wapens bij maakt boven op de motor dus zo:

Daar

V

__---_____/-|

|__---_____ |

Ong dit:

HD1_3.jpg

Bewerkt: door gta-pilot
Link to comment
Delen op andere websites

.. verder verrie naiz model Gare Lorix! Het lijkt nu net alsof'ie een strikje heeft en naar 't kerstbal gaat, met die rode propeller (propellor?). Zoals Gta-Plantpot en Steefhanneke al zeggen: de vleugels moeten iets aerodynamischer gevormd worden (naar achter gebogen) en in z'n geheel iets naar achteren (of de 'cockpit' naar voren). Verder ziet het modeling werk er goed uit, mooie rondingen etc.

Heb wat in SketchUp zitten pielen en dit kwam eruit:

offroadtire1vi3.jpg

Er staat een hele lading tuts op het programma, vooral nu Gtaf een nieuwe sectie erbij heeft en ik bezig ben m'n nieuwe site op te zetten <http://www.pumastudios.nl [de helft doet het nog niet]>.

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

Woow, je band is echt nice _O_ Hast du ein polycount?

Ik heb nog wel wat uitgevoert aan me vliegtuig, maar ben te lui om een render of viewport screen te posten :clown:

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Wauws, dat ziet er goed uit dude! Het ziet er erg mooi uit zo, de raampjes die niet rond lopen maar hoekig; past goed bij de rest van het 'ontwerp'. Hopelijk blijf je zo doorkuchen, zodat we over een paar weekjes een leuk eindresultaat hebben, ingame?

Even een close-up van m'n lamp :7 :

47599081hx0.jpg

84001780nw2.jpg

97378782sw7.jpg

35066796mi2.jpg

Ik had 'm na zo'n 20 minuten klaar, en heb 'm voor de lol ingame gezet.

Link to comment
Delen op andere websites

@Galiorix,

Wauw man! Je material ziet er echt schitterend uit! _O_ _O_

@Jorge_F

Leuke animatie. :D

@Wauzie,

Sorry... Ik ken hem niet. Ik dacht eerst dat GTA Revolution was maar blijkbaar is het dat dus niet. :$

:cab:

Is dat niet wat ouds van GTI ? Of misschien toch van Revolution, want dat rode gebouw komt me bekend voor, van toen ik hier net geregistreerd was. Model is van Bradley_H, toch ? Anywayz, het ziet er allemaal piekfijn uit hier. KUTGW iedereen !

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...