Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

Hmm, ik heb geen idee wanneer hij klaar is :puh: Ik weet wel dat als hij klaar is, dat niemand hier hem nog krijgt. Aangezien hij alleen voor GLD is, en GLD nog laaanggg niet klaar is xD. Vandaar dat ik nooit iets release hierzo, is allemaal voor GLD enzo dusja.. Maarja, thanks anyway :D... Alleen vlak voor de achterruit ziet het er nu nog erg lelijk uit, de overgang van dak naar achterkant ook, bij de originele Hellenbach zit er nog zo'n rand omheen onderaan, maar bij mij kan dat nu niet, maar bovenaan als ik die rand weg haal staat het ook weer niet mooi, dus ik moet nog even kijken hoe ik dat ga oplossen. EDIT: Fixed xD

Je gebouw ziet er erg vet uit, het lijkt alsof je baksteen texture ook is veranderd, alleen nu is hij weer zo.. eenkleurig, iig in dat filmpje...., of lijkt dat maar zo? Misschien kan je deur iets lager, die lijkt me iets te smal/hoog. KUTGW!

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nais, misschien een idee om 't naar SA te converteren, of zijn 't daar teveel nieuwe objects voor?

*Plaatje*

Tussendoortje :D

Leuk bootje. Je bent weer lekker bezig zie ik. Er gaat tegenwoordig geen dag voorbij zonder een nieuwe Puma mod. Niet dat ik dat erg vind, in tegendeel, het is geweldig. (volgens mij zit jij iedere dag stijf van de koffie of energie drank achter je pc de ene mod na de andere te maken :puh:)

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk bootje Puma. Het ziet er goed uit! :tu:

Allemaal test

Bedankt Stefaneke, voor het uitleggen hoe ik een transparante achtergrond in 3DSMax kan plaatsen.

*Poep* animatie gemaakt:

Een hele andere animatie:

See the difference please: :7

(mental ray daylight system..)

Link to comment
Delen op andere websites

Leuke animaties, die blaadjes waaien alleen nog een beetje alsof ze aan een veer vastzitten en dat tweede filmpje is een beetje vaag... Toch leuk dat je zo aan 't experimenteren bent met die animaties, het is een keer wat anders dan die standaard models die elke dag voorbij komen drijven :D

succestestlo6.jpg

Monster met nieuwe wieletjes :sigaar: ..

Link to comment
Delen op andere websites

Cool Puma! Ze glimmen! 8)

Saaie models:

rendertestct9.png

rendertest2cf9.jpg

Mislukt :-(

gfxzw5.jpg

Ik test ze voor m'n MR Daylight System.

Nieuw:

renderbuoldingtesthe4.jpg

Nieuw 2: tijd 22:14

Bewerkt: door Gangsta
Link to comment
Delen op andere websites

@ Gangsta w00t. Mooi, lekker veel details en leuk gemaakt beide gebouwtjes, enkel is je animatie niet zo mooi vind ik persoonlijk.

Ben weer eens aan het modden geslagen, BTB terug:

Een torentje, misschien breid ik hem nog uit met wat raampjes en een trapje maar euh, hoe zie je nu ook alweer alle poly's op je model. Dus die wiite vakjes, welke sneltoets?

Screen:

gebouwwiprq3.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Wauzi: Zeer leuk, alleen jammer dat ik momenteel geen VC kan spelen. KUTGW,

Puma: Zeer leuk bootje, zoals ik al in je topic heb gezegt, KUTGW,

Gangsta: Leuke animaties, alleen zoals Puma al zei, bij die boom lijkt alsof ze aan een veer zitten, maar het zijn testjes, ga zo door.

Puma: Zeer leuke wielen, ze zien er goed uit, KUTGW,

Gangsta: Ziet er allemaal leuk uit, KUGW,

Rivel, aangezien je er nog mee bezig ben(wip?), zal ik niks over zeggen behalve, veel suc6 en hoop dat het een mooi torentje word,

Nu ik,

Ik heb een simpele Nissan R33 GT-R voorbumper gemaakt, niet helemaal perfect maargoed.

En een lichte twist van mijn smaak, zoals die airscoops in de zijkant.

Pic:

Comments?

Later,

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

Ferry ziet er goed uit, alleen is het niet een beetje blokkig of heb ik dat :puh:

Ja, klopt, maar omdat ik de bumper een beetje schuin heb gemaakt, zijn die gaten een stuk moeilijk te maken.

Ik ga proberen om hier een ronding in te gaan maken.

Later,

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...