Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

Bedankt voor de reacties. :Y

Nieuwe renders incl. wire:

Ik kan 'm hier horen huilen dat hij ingame wil... Maar wil jij dat ook? Als jij het niet wil, kan ik het wel doen :puh:. Gaaf dingetje, de details zijn goed uitgewerkt en alles klopt qua stijl en lijnen.

Ik denk wel dat het een astronomische polycount heeft, maar ach, het ziet er in ieder geval geweldig uit, Gangsta! :D Je render is goed voorelkaar, mooie materials.

MartyCeha: Mooi joh! Models en materials zijn goed op orde, alles ziet er goed uit. Met welke engine is dat gerendert? Vray? Zoals al gezegt is, misschien reflecteerd de vloer wat te veel, dat kan je misschien oplossen door de reflectie misschien wat vager te maken, aangezien hout vaak niet glanst.

Als iemand benieuwt naar mijn werk is, moet je maar even op mijn blog kijken. :engel:

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

Heel mooi, alleen vind ik de vloer wel overdreven veel reflecteren :7
Natuurlijk :?

ajaxqf4.jpg

Anyway, heb ook telefoon erbij (inspired by gybrus :) )

kamer7mf0.jpg

Ja ik gebruik 3ds max.

Nee ik gebruik geen V ray maar de normale renderer :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het wel eens slechter gezien :puh:. Het ziet er opzich wel OK uit, alleen de ramen zien er een beetje uit alsof er een plank achter geplakt is. Maak er een soort van kozijn om heen en het ziet er al een stuk beter uit :).

Het geheel zou er al beter uitzien als je het enigszins zou renderen, voor zover dat mogelijk is in SketchUp. Kijk hier even.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb weer eens zitten kloten in Sketchup.. dit is mijn 3de Model.. Hij is nog W.I.P....

Wel met VRAY renderen ofcourse :D

Krijg alleen het glas nog niet doorzichtig Gerenderd, en de schaduwen zijn wat zwakjes

21m85rd.png

j8o2m9.png

r1eux3.png

Comments.

@ Ice Banana, Mooi Werk, De mogelijkheid van Puma om te rendere is beter, en zo kun je je models beter showen

@Revolution, Nice, Word het een soort Japans Kasteeltje etc ?

@Marty, Nice :O.... Heel mooi, Beetje rare fles maarja :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb m'n kasteel af! :clown:

>>> Door DaBeast: Geen afbeeldingen quoten...<<<

Wat vinden jullie ervan? :D

Grtz RD

Gelieve ook te Replyen op andermans models

Maar Mooi kasteel, goeie textures, en leuk detail is die "Switch" voor de poort :D

Keep up the Good work :tu:

Bewerkt: door DaBeast
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb m'n kasteel af! :clown:

*Plaatjes*

Wat vinden jullie ervan? :D

Grtz RD

Gelieve ook te Replyen op andermans models

Maar Mooi kasteel, goeie textures, en leuk detail is die "Switch" voor de poort :D

Keep up the Good work :tu:

Oke, zal ik doen.

Ik wil jou ook op iets wijzen, gelieve geen afbeeldingen te quoten. ;)

Grtz RD

Bewerkt: door Revolution-Designes
Link to comment
Delen op andere websites

Damn... kmoet hier ooit nog eens terugkomen :7. Ik ga me in de toekomst meer richten of VFX aangezien ik graag dat wil gaan doen op de VFS :D.

@ Revolution-Designes, Je kasteel ziet er een beetje onrealistisch uit. Je weet zelf denk ik wel wat ik bedoel.

Morgen weer terug naar de gevangenis :N. Happy Newyear...

Link to comment
Delen op andere websites

Damn... kmoet hier ooit nog eens terugkomen :7. Ik ga me in de toekomst meer richten of VFX aangezien ik graag dat wil gaan doen op de VFS :D.

@ Revolution-Designes, Je kasteel ziet er een beetje onrealistisch uit. Je weet zelf denk ik wel wat ik bedoel.

Morgen weer terug naar de gevangenis :N. Happy Newyear...

Gevangenis?

Link to comment
Delen op andere websites

Damn... kmoet hier ooit nog eens terugkomen :7. Ik ga me in de toekomst meer richten of VFX aangezien ik graag dat wil gaan doen op de VFS :D.

Wat houden "VFX en VFS" in? Is dat van die (hersensijpelkrunsjdraaikrakting) Vancouver Film School?

Gevangenis?

Also known as "school".. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Damn... kmoet hier ooit nog eens terugkomen :7. Ik ga me in de toekomst meer richten of VFX aangezien ik graag dat wil gaan doen op de VFS :D.

Wat houden "VFX en VFS" in? Is dat van die (hersensijpelkrunsjdraaikrakting) Vancouver Film School?

Gevangenis?

Also known as "school".. :duh:

O oke dan :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

@ RD: Leuk kasteeltje, maar in de middeleeuwen hadden ze nog geen elektronische hendels :puh:. Probeer alles een graadje meer in 3d te maken (laat de daken bijv. een stukje uitsteken) en het net iets beter te texturen. Op het tweede plaatje, bijvoorbeeld, is de texture aan de zijkant van het dak relatief erg uitgerekt in vergelijking met die aan de voorkant. Als je die overloop niet goed krijgt, kun je er altijd nog een stuk hout tussen zetten, zodat alle kanten van het dak gescheiden worden.

-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-

bglpn3.jpg

Wat het is weet ik nog niet. Volgens sommigen is het een mixer, volgens anderen weer een wapen en zelf vind ik het nog het meest een voertuig... Het idee was om een wapen te maken, die bollen aan de zijkant zouden het handvat worden en de slangen aan de voorkant een soort van overloop naar de bladen van het zwaard, maar toen ik er eenmaal de motoren van een podracer in zag wou ik er een futuristisch voertuig van maken. Voilà het resultaat. Heb er krap een uurtje over gedaan.. SketchUp natürlich ^_^.

Lowpoly-versie:

bgl2sm6.jpg

Als iemand nog ideeën heeft hoor ik het graag 0_0 .

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...