Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

Om er voor te zorgen dat mijn creaties niet weer eens volledig genegeerd worden, post ik het wel nog een keer. Maar dan ook met een nieuwe comment.

@ SWYV: Leuk, alhoewel er al meer Humvee mods zijn vind ik deze ook erg vet. Je hebt de grill ook mooi gemaakt. Komen er ook custom Hummer wheels onder? Misschien nog een goed idee om er op het dak een m60/m4 op te zetten + standaart. De meeste Humvee's hebben dat namenlijk ook.

@ Galiolix: lolz0r. :schater: De armpjes zijn wat kort maar voor de rest is die erg grappig hoor! Wat ben je van plan er mee te gaan doen? Een animatie of een mod voor een bepaalde game?

@ RD: Ik heb die model al in het BeaT DowN GangtalK gerate. Maar daar zal ik nu wat dieper op in gaan. Ik vind het nogsteeds niet echt op een half pipe lijken. Het is wel mooi, maar het is geen half pipe. Als je daar een board slide op wilt maken mol je je eigen board, en er moet nog een een vlak stuk tussen anders kan je daar als je een drop-in op maakt zo tegen de pipe smakken. Mijn tip: Maak er 2 quarter pipes van en verbind die met een vlak stuk met elkaar. Ook is de railing nogal laag. :7 Verder vind ik het wel erg grappig. Mijn eerste model was ook een half pipe. (ongeveer 2 weken geleden gemaakt)

@ Beagle: Leuk, maar hoe wil je daar in godsnaam wat in stoppen. :7 Niet vervelend bedoeld maar er zit geen gat in de bovenkant. En dan kan je er zo moeilijk wat in stoppen.

@ MFCL: Dat ziet er erg goed uit. Wat ga je er mee doen als ik vragen mag? Het ziet er in ieder geval erg goed uit. Vooral die rotonde. :tu:

@ Puma: Vet landschap. Ga je er nog looping's in zetten of hou je deze lekker realisties? Wel een beetje kaal landschap trouwens. Moeten er niet wat bomen in ofzo?

@ walter153: Het onderste huisje vind ik wel mooi. Die bovenste vind ik wat minder. Dat komt vooral door die boom die er bij staat.

Nu mijn progress posten. Wat natuurlijk bagger is aangezien ik van geen meter met g00gle SketchUp kan werken. :7 Ik heb nu wat gekloot met textures. Ik ben begonnen met even snel een ramp te maken om te texturen. Dit is het model zonder textures:

35014q1.jpg

En nu getextured met blauw:

f03hci.jpg

En nu grijs:

2m863gx.jpg

En nu oranje: (ja, die dingen zijn er in het oranje)

14xijhg.jpg

En nu een combinatie van vanallesennogwat:

23uv191.jpg

Als volgende heb ik mijn 4gb usb stick na gemaakt. Persoonlijk vind ik het allerlelijkste model wat ik ooit gemaakt heb. (dat is ook niet zo gek aangezien ik er pas een stuk of 10 gemaakt heb :7 ) Dit is de oorspronkelijke usb stick die ik probeerde na te maken:

7083037A.gif

Dit is het model zonder enige textures. Dat gaatje bovenin is bedoeld om een touwtje door te steken zodat je het aan je nek kan hangen, en dat circeltje is een lampje:

2n0rfol.jpg

Dit is het model getextured:

312d5pu.jpg

Dit is het zelfde model nog een keer, maar dan liggend:

8zqibc.jpg

En de 2 vervolgens naast elkaar:

sdzktk.jpg

En als toegift, een zwembad. Een enorm gedoe om die handsvaten goed te krijgen. De 2 blokken op de rand zijn startblokken, en dat hoge ding is een hoge springplank:

2em222t.jpg

Rates & comments zijn welkom. (hopenlijk dit keer meer dan 2 mensen zoals de vorige keer)

Link to comment
Delen op andere websites

De models zien er opzich wel oké uit. Doe me 'n lol en 'render' het een beetje, screens als deze zijn gewoon niet zoveel soeps. Check m'n tutorial er maar even over.

De halfpipe mag wel wat meer details gebruiken, wat vooral op te lossen is met textures, omdat dit soort models sowieso boxy zijn: een paar kapotte metaaltextures voor de grote vlakken en misschien iets van traanplaat voor de randen of gewoon vlak metaal. Op deze site kun je veel goed textures vinden.

De mp3-speler is nu eenmaal simpel, of het nu 'real life' of een model is, maar ook dit kun je een stuk interessanter maken met het gebruik van de goede textures. Google even op het logo en maak er een mooie render van.

Je zwembad is ook een beetje boxy, of zijn het ook daadwerkelijk betonblokken die aan de rand van het zwembad staan? Ik mis belangrijke details: een rand om het zwembad heen, water, textures etc. Ik snap eigenlijk niet waarom je het laatste (zwembad) hebt gepost, omdat het nog gewoon te zwaar in de beginfase ligt om te kunnen raten..

Walter: Je models doen me denken aan Lego-huisjes. Boxy maar toch wel oké om te zien. Probeer meer details toe te voegen als dakranden en kozijnen bij de deuren en ramen: dit zorgt al voor veel minder 'doosjes'-gevoel. Als je graag wil dat jouw models gerate (becommentariseerd) worden, moet je dit ook bij anderen doen. Je hoeft models van anderen niet per sé te raten, maar als je graat wilt dat je eigen models gerate worden zal dat niet gebeuren als je het zelf niet doet. Welkom!

Nog even een bruggetje/tunnel/whatever gemaakt..

61612568in3.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor de tip maar ik weet niet hoe je echt iets moois kan maken met sketchup ben nogal noob puma jij hebt wel erg mooie dingen maar jij bent wel masterlijk maar dat zijn er hier wel heel veel xD

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er gaaf uit Puma, dat word leuk ingame! Alleen zie ik op deze screen een fout:

os7fiq.jpg

Die rare streep is een fout in je model... Verder ziet het er allemaal gelikt uit! Ik vind de rand van de screen in mijn post ook erg mooi, en de textures zijn ook prima! Maar deze brug/ding/whatever loopt over de weg heen, net zoals het stuk grond. Is lastig om daar over die weg te rijden.

KUTGW :tu:

@Hieronder: Paths maken kan prima... Je kan in 3DS Max de splines aanleggen over die weg, en ingame paths maken door er overheen te rijden. Het enige wat dus minder kan worden is hoe soepel de auto's en peds erover heen lopen, maar dit kan allemaal nog veranderd/gefixt worden :sigaar:

Bewerkt: door Beagle
Link to comment
Delen op andere websites

Je wegen zijn te hoekig, en te stijl, hier krijg je in game problemen mee als je paths gaat aanleggen. en het rijdt ook gewoon niet goed.

Verder weinig op aan te merken, omdat er niet heel veel te zien is. Ga zo door iig.. en doe wat met de tips wil je, je zelf niet gaan naaien als je halve eiland ingame staat.

Link to comment
Delen op andere websites

@ hierboven, nieuw? Je zal beter moeten gaan uvw mappen, de afmetingen kunnen ook beter. Voor de rest weinig aan op te merken.

@ Puma, jup een foutje in je werk. Niet dat die fout zo erg is want het zijn gewoon een beetje te veel lines die naar een vertex willen.

@ Kaaspizza, jup het is veel te hoekig.

Ik had gezegd dat ik ook een getextuurde had. Alleen is dit geen ridder ofzoiets.

Britse infantry rond 1879 (Zulu wars).

Zulu_Total_War_model_gtaf.jpg

@ Gaylorix, :7.

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

@warrock: Het gaat al vooruit met je skillz ga zo door ziet er goed uit! :Y

@puma: Ik kan echt niet wachten tot ik daar plankgas ga rijden! _O_

@walter: Ziet er goed uit! rate ook wat andere models ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

@puma, mooie landschap zoals ik al zei alleen de bochten zijn zoals al gezegd iets te scherp om te draaien, jij kon best met arch functie gebruiken voor jij de wegens met follow me functie gebruik om wegens te maken

@ warrock_123_321 , als dat een eerste object van jou is vind ik toch goed meevallen hoor ik heb veel ergers gezien :7 en die extra's ga ik ook doen alleen nu niet eerst wil ik algemeen hummer H1 / Humvee af hebben en dan pas extraatjes zoals die wapen op dak enal inbouwen

@ walter153, over eerste gebouw vind ik wel wat minder dan de 2de gebouw, het komt door die rare vorm van de dak en die deur links lijkt me wel heel klein als ik naar de ramen rechts van die gebouw bekijk maar veel oefenen is wat ik kan zeggen, jij kan wel ooit supermooie gebouwen kunnen maken in de toekomst! :) probeer anders ook beetje meer details inbouwen denk aan vensterbanken, geen platte muur-ramen combinatie maar meer vormen in te bouwen of zo en ivm jouwe hotel of whatever, hetzelfde als hierboven voor jou: kleine deur en gigantische ramen

@ Stefaneke, leuke poppetje alleen wel wat low poly en low resolution texture in mijn ogen :s

@ MFCL, echt meesterlijke werkjes van die straatjes en vooral UVW mapping van de textures zien echt heel goed uit! KUTGW

@ beagle, toffe vrouwentas heb jij gemaakt :puh: alleen zoals anderen al zei: meer details zou wel mooi zijn :) en die kleur geel heb ik gekozen omdat het dan goed opvalt voor de details en er rijden anders ook gele hummers H2 dus waarom de mijne niet ^^

@ Revolution-Designer, toffe half pipe heb jij gemaakt :puh:

@ Galiorix, lol wat is het eigenlijk van jouwe buitenaardse insect wezen? xD zo te zien is er wel veel werk aan zeker? :)

@ traser met zijn comments, ja de wielen doe ik pas als ik ophanging klaar hebt maar het probleem nu is wel dat ik niks over ophanging van Hummer ken + op Google vind ik ook geen deftige foto van ophanging en onderkant dusja :s en over die extra's ja was ik ook van plan alleen weet ik niet of het voor GTA wordt of niet want ik ben gestopt met modden alleen modellen niet :)

============================================================================

============================================================================

hier nog enkele updates van mijn Hummer H1 / Humvee

Patriot_HD_Humvee_7_1.png

Patriot_HD_Humvee_7_rear.png

Patriot_HD_Humvee_7.png

============================================================================

============================================================================

wat nieuw zijn:

- gaten in de motorkap

- X-vormen op de deuren

- achterlichten (moet nog veel aan gewerkt worden)

- zo'n chromen strepen in laadbak

- koplampen en knipperlichten vooraan hebben nu ronder vormen

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...