Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

@Puma: Prachtig, werkelijk prachtig. Die textures zijn zo ongelofelijk mooi! Ik vind dat "potlood" wel erg geestig :puh: Erg gedetailleerd, verschillend... Dat word top :tu:

@Revolution-Designer: Leuk, maar nog niet veel gemodelt. De motoren zijn prima. Maar zoals Puma al had gezegd is dat vierkant nog te vierkant. Het is een doos met een turbosmooth. De vleugels hebben een leuke vorm, maar je ziet aan de zijkanten weer de rare vorm door de turbosmooth. Wat je bij de motoren ziet bij een turbosmooth is dat de uiteinde een rare vorm krijgt. Zorg dat je dat inset, of een cap segment (of 2) geeft, dan word het wat mooier ;)

@MFCL: Leuk, maar het is een beetje high-poly voor een SA wapen, en het heeft nog geen textures. Je ziet aan de bovenkant al die vlakken, dat moet eigenlijk gesmoothd worden. Maar ik weet niet hoe dat er uit gaat zien in Sketchup :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jep, alles hardcore cgtextures.com. Als die site niet had bestaan zou ik een hele tijd langer naar m'n textures aan het zoeken zijn.. Er gaat waarschijnlijk wel een interier komen, maar pas later.

70675578je3.jpg

Nog even een spreuk boven de deur en kon het niet laten om een reliëf boven de deur te plaatsen (zit in 5gymnasium :7).

Link to comment
Delen op andere websites

@Puma: Erg mooi gemaakt Puma, zoals altijd doe je ons weer versteld staan van je sketchup kunsten. :7

Maar toch vind ik bij de bibliotheek de ramen een beetje eentonig.

Misschien een leuk idee om op de bovenste verdieping een ander soort raam te doen.

Ik ben bezig met een soort tiberium refinery (refinery = raffinaderij), je mag drie keer raden waarvoor ik het maak...

refinery1sf9.jpg

refinery2fm0.jpg

refinery3mz8.jpg

Ik ben nog maar net begonnen dus niet al te kritisch commentaar please. :7

Grtz RD :cya:

Bewerkt: door Revolution-Designer
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...