Beagle Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 @Puma: Prachtig, werkelijk prachtig. Die textures zijn zo ongelofelijk mooi! Ik vind dat "potlood" wel erg geestig Erg gedetailleerd, verschillend... Dat word top @Revolution-Designer: Leuk, maar nog niet veel gemodelt. De motoren zijn prima. Maar zoals Puma al had gezegd is dat vierkant nog te vierkant. Het is een doos met een turbosmooth. De vleugels hebben een leuke vorm, maar je ziet aan de zijkanten weer de rare vorm door de turbosmooth. Wat je bij de motoren ziet bij een turbosmooth is dat de uiteinde een rare vorm krijgt. Zorg dat je dat inset, of een cap segment (of 2) geeft, dan word het wat mooier @MFCL: Leuk, maar het is een beetje high-poly voor een SA wapen, en het heeft nog geen textures. Je ziet aan de bovenkant al die vlakken, dat moet eigenlijk gesmoothd worden. Maar ik weet niet hoe dat er uit gaat zien in Sketchup
Puma Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 (bewerkt) MCFL heeft via msn al feedback . Sneak-preview xD. De col maak 'm tot schans. Bewerkt: 9 februari 2009 door Puma
Timske Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Ik dacht al. Puma is bezig met iets ingame te zetten. Maar die map die je maak is die voor die ene mod waar je ookal dat bushokje voor hebt gemaakt? Ziet er goed uit. KUTGW
Remi-X Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Wow puma echt mooi! Wouw dat ik dat kon Ik heb nogal problemen met map modding, helaas...
MFCL Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Waarom noemen de meeste mij MCFL vanplaats MFCL? Er is nieuws over mijn scootmobiel, Ik ben bezig met een geheel nieuw model omdat de oude toch een beetje kut was... Later meer nieuws
Remi-X Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Waarom noemen de meeste mij MCFL vanplaats MFCL? Waarom zeg jij vanplaats en niet in plaats van?
Exoit Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Puma die schans is gewoon geweldig !! hoe kom je op het idee!
Puma Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Die hebben ik deze dag gemaakt ik zijn er wel blij mee is.
Exoit Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 wow weer zo'n super model werkje van Puma !! super KUTGW!
Beagle Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Prachtig Puma, heb je alle textures van Google/CGTextures.com? Heb je al een interieur voor je bibliotheek, ik zie namelijk een trappetje KUTGW
Puma Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Jep, alles hardcore cgtextures.com. Als die site niet had bestaan zou ik een hele tijd langer naar m'n textures aan het zoeken zijn.. Er gaat waarschijnlijk wel een interier komen, maar pas later. Nog even een spreuk boven de deur en kon het niet laten om een reliëf boven de deur te plaatsen (zit in 5gymnasium ).
Remi-X Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Huh? Is dat reliëf 3D? Hoe krijg je dat nou weer voor mekaar
Timske Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Whaha the place for no-lifers Zonder textures ben je nutteloos Trouwens mooi. KUTGW
Exoit Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 ik weet niet hoe je aan die naam bent gekomen maar een super werkje hoor!
Revolution-Designer Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 (bewerkt) @Puma: Erg mooi gemaakt Puma, zoals altijd doe je ons weer versteld staan van je sketchup kunsten. Maar toch vind ik bij de bibliotheek de ramen een beetje eentonig. Misschien een leuk idee om op de bovenste verdieping een ander soort raam te doen. Ik ben bezig met een soort tiberium refinery (refinery = raffinaderij), je mag drie keer raden waarvoor ik het maak... Ik ben nog maar net begonnen dus niet al te kritisch commentaar please. Grtz RD Bewerkt: 9 februari 2009 door Revolution-Designer
Recommended Posts