Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

Hmm.. Niet echt veel om te becommentariseren, model is redelijk simpel opgebouwd.. Heb je er nog aan verdergewerkt?

Karamanci: Ziet er goed uit, wel OK getextured maar kan beter. Ik zou graag wat meer details zien. Gaat'ie ingame :)?

*pics*

Wat pics (klik voor vergroting). Ik ben niet de enige die dit gemodeld heeft, ik ben degene die het post.

@Your model

Vet gedaan! Ik zou dat nooit kunnen :').

Ja die texture's dat deed ik ff snel.. ik moet daar nog aan werken. Maar ik heb wat details toegevoegd; een ding waarmee je herlaad.. hoe noem je dat ook alweer? :').

25s3lly.png

2dv4q5u.png

Heb ook ff geklooid met een alpha map..

2h5351d.png

En ik weet niet hoe ik dat wapen ingame moet zetten :'(.

Grtz,

Bewerkt: door karamanci
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

Lang geleden dat ik hier heb gepost. :7

@Karamanci,

Je wapen ziet er goed uit, maar je render kan wel wat beter. Als je rendert met de daylight system van mental ray, en nog een paar goede materials gaat gebruiken, ziet het er al veel realistischer uit.

Je bed ziet er goed uit, behalve die zwarte vlekken in de hoeken van de matras. Misschien kan je ook een deken maken? Tip: Cloth modifier. :)

@Timske,

Je wiel ziet er goed uit. Ik heb geen idee hoe je dat met sketchup kan maken. Misschien kan je het ook nog smoothen?

Je 'F-project' ziet er tot nu toe wel goed uit. Ik kan er niet echt veel over zeggen omdat die nog niet gedetailleerd is. Misschien is het ook beter als je grotere renders gaat posten later wanneer je de details af hebt. ;)

@Puma,

Vet man! Komen er nog meer details of laat je het zo? Het is beter als je bijvoorbeeld meer bomen erin zet. Het lijkt dan meteen veel gedetailleerder. Ik heb echt geen verstand van ingame zetten enzo, maar zou het ook kunnen dat je bijvoorbeeld afval op de grond ziet staan, en wanneer je het bijvoorbeeld schiet, het kapot gaat? :bonk:

Het ziet er in ieder geval heel erg vet uit. :)

Interieur, nog niet af, sommige dingen nog niet getextured omdat mijn materials 'bolletjes' vol zitten en ik problemen heb met de sub-object mode ofzo. :clown:

post-2823-1235306284.jpg

post-2823-1235306294.jpg

post-2823-1235306306.jpg

post-2823-1235306310.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

plaatjes

EHUH! zijn dat foto's van je eigen huis ofzo? Echt ongelooflijk mooi! En dat is 3dsmax werk?

Ik ben eindelijk ook weer met iets bezig, simpel maar leuk... een roflcopter bestaand uit lettertjes :7

Komt in SA te staan, maar wat ik hem laat vervangen weet ik nog niet. Misschien de politie, rofl achtervolgingen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm.. Niet echt veel om te becommentariseren, model is redelijk simpel opgebouwd.. Heb je er nog aan verdergewerkt?

Karamanci: Ziet er goed uit, wel OK getextured maar kan beter. Ik zou graag wat meer details zien. Gaat'ie ingame :)?

Wat pics (klik voor vergroting). Ik ben niet de enige die dit gemodeld heeft, ik ben degene die het post.

Is er al een downloadbare versie?

>>> Door DaBeast: Geen afbeeldingen quoten.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Lang geleden dat ik hier heb gepost. :7

@Karamanci,

Je wapen ziet er goed uit, maar je render kan wel wat beter. Als je rendert met de daylight system van mental ray, en nog een paar goede materials gaat gebruiken, ziet het er al veel realistischer uit.

Je bed ziet er goed uit, behalve die zwarte vlekken in de hoeken van de matras. Misschien kan je ook een deken maken? Tip: Cloth modifier. :)

@Timske,

Je wiel ziet er goed uit. Ik heb geen idee hoe je dat met sketchup kan maken. Misschien kan je het ook nog smoothen?

Je 'F-project' ziet er tot nu toe wel goed uit. Ik kan er niet echt veel over zeggen omdat die nog niet gedetailleerd is. Misschien is het ook beter als je grotere renders gaat posten later wanneer je de details af hebt. ;)

@Puma,

Vet man! Komen er nog meer details of laat je het zo? Het is beter als je bijvoorbeeld meer bomen erin zet. Het lijkt dan meteen veel gedetailleerder. Ik heb echt geen verstand van ingame zetten enzo, maar zou het ook kunnen dat je bijvoorbeeld afval op de grond ziet staan, en wanneer je het bijvoorbeeld schiet, het kapot gaat? :bonk:

Het ziet er in ieder geval heel erg vet uit. :)

Interieur, nog niet af, sommige dingen nog niet getextured omdat mijn materials 'bolletjes' vol zitten en ik problemen heb met de sub-object mode ofzo. :clown:

Erg leuk Gangsta, moeten wij nou echt geloven dat, dat models zijn? :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Erg leuk Gangsta, moeten wij nou echt geloven dat, dat models zijn? :cab:

Je kunt zien dat het models zijn omdat de ramen geen achtergrond hebben maar gewoon een grote zwarte vlakte. Lijkt mij :7

Link to comment
Delen op andere websites

Erg leuk Gangsta, moeten wij nou echt geloven dat, dat models zijn? :cab:
Je moest eens weten wat je allemaal met 3ds max kan maken.

Hier is mijn kamertje, wat natuurlijk niet tegen Gangsta kan :7

Als ik Vray geïnstalleerd zou krijgen zou het al mooier uitzien.

496910057_6_xBTh.jpeg

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...