Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

AAAAAAAAHHHHH!!!! :schater: :schater: :schater: :schater: :schater: :schater:

HEB EINDELIJK HELEMAAL ZELF EEN VOERTUIG INGAME GEZET!!! AAAAAAAAHHHH!!! :schater:

42375798bp3.png

Hij valt wel gauw om maarja...

AAAAAAAAHHHHH!!!! :schater: :schater: :schater: :schater: :schater: :schater:

* hyper :D *

EDIT: Oja dit is de nieuwe scootmobiel alleen dan nog geen stoel, details en textures (ownage)

>>> Door DaBeast: Hoezo entoesjast? :7<<<

Gewoon :puh:

Bewerkt: door MFCL
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

*Tekst + Plaatje*

CJ kan zijn hand in rare richtingen doen als ik die pols van hem zo zie.. Heeft verder geen uitleg nodig toch? Anders wil ik het nog wel iets beter voor je uitleggen. :puh:

Verder vind ik dat van Puma mooi. Je ideeën zijn leuk en je textures zijn ook altijd goed gemapt enzovoort. Er valt verder niets meer aan op te merken en ik vind ook dat je eigenlijk al een hele tijd Pro-waardig bent. Er is geen een die dit op die manier na kan doen met Sketch-up en daarom verdien jij je titel ook zo, namelijk: Beste modder!

Link to comment
Delen op andere websites

*Tekst + Plaatje*

CJ kan zijn hand in rare richtingen doen als ik die pols van hem zo zie.. Heeft verder geen uitleg nodig toch? Anders wil ik het nog wel iets beter voor je uitleggen. :puh:

Das logisch heh. Hij vervangt hem voor de quad, de anim ervan aanpassen gaat nog een beetje moeilijk als je een beginner bent. Maar verder vind ik m goed gemaakt hoor MFCL, misschien alleen nog handig om de smooth die ik je heb uitgelegd te gebruiken.

@Revo:

Erg vierkant :7 Dit is met sketchup nog geen 5 min werk. Misschien was het verstandiger geweest om een wat ronder resultaat te posten, nog eens 5min werkijvoobeeld. Maar 10 min werk zien wel liever dan 5 min werk ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Jullie kennen me vast niet maar ik ben al wel een tijdje hier op het forum. Ik zal me even voorstellen ik ben Joey, 16 jaar oud en heb ook even een model gemaakt. Hij is nog erg W.I.P. maar dat zijn de meesten. Ik ben met een huisje begonnen op een eiland en al vrijsnel er een eiland bij gemaakt. Alleen ben niet zo goed in de verhoudingen van de grotes van gebouwen en eilanden :7 Maja.. Zie hier mijn resultaat tot nu toe:

w819u1.png

2myokjn.png

11qjm2r.png

24dj62t.png

midrnp.png

k1p1k6.png

14xj9ep.png

Als er iemand is die hem bij het eind resultaat zou kunne/willen verbeteren qua hoeken en rondingen en kleur, zodat hij ingame gezet kan worden is dat altijd goed. Ik zal het proces hier bijhouden van hoever mijn Huis Op Eiland is. Als iemand het nu al leuk vind om hem ingame te testen stuur me een PB met je e-mail en ik stuur je die .skp van mijn project. Ik heb dit gemaakt met Google SketchUp Pro 6 (Ben beetje ammateur ik weet)

m.v.g. Cherrim

Link to comment
Delen op andere websites

Ben ik bezig met een nieuwe auto. Alleen het maken ervan gaat niet zo soepel meer na 75000 poly's ofzo :?

@Cherrim:

Wel geinig, maar erg simpel. Probeer eens wat meer details aan te brengen door middel van textures van bijvoorbeeld CGTextures, of gebruik textures van San Andreas. De texturen van sketchup zuigen namelijk nogal ingame.

Als je hem ingame wilt zetten moet je ook even kijken of je model niet de 8000 poly's overschreid voor de col. 6000 is nog beter. Ook moet je even kijken in monochrome. Als je blauwe faces ziet zullen deze onzichtbaar in San Andreas zijn. Die moet je dan oven omdraaien met rechtermuiknop > Reverse faces. Of klik op een witte face, rechtermuiknop > Oriënt faces. Dan kan het zijn dat gelijk al je faces wit zijn, of juist blauw :7

Link to comment
Delen op andere websites

Paintbalgun:

*plaatjes*

Zet hem misschien ingame.

De opvulfles is niet in verhouding en ook die trigger(of wat het ook is) niet maar anders is het wel geslaagd :D

>>> Door DaBeast: Afbeeldingen niet quoten aub.<<<

Bewerkt: door DaBeast
Link to comment
Delen op andere websites

De opvulfles is niet in verhouding en ook die trigger(of wat het ook is) niet maar anders is het wel geslaagd :D

jij weet duidelijk niet waar je het over hebt. die opvulfles (ik neem aan dat je die fles met balletjes bedoelt) zit er nog niet op... en die trigger klopt echt wel hoor bij buurman heeft er zelf ook 3 en die heb ik wel vaak vast gehouden. ook als je ff op google kijkt zie je dat het weldegelijk klopt ^_^

mfcl :7 dude... leuk gemaakt jammer dat die nog geen textures heeft en dat die er lowpoly is maar wel orgineel.

puma :bier: you are the fucking best (sketshup) moddelere of the world ^_^

nope helaas ook vandaag weer niks van mij. ik ben vast geherzenspoelt want ik vind school nu blangrijker/leuker dan chit maaken op de pc :O god dam aliens...

Link to comment
Delen op andere websites

Ben ik bezig met een nieuwe auto. Alleen het maken ervan gaat niet zo soepel meer na 75000 poly's ofzo :?

@Cherrim:

Wel geinig, maar erg simpel. Probeer eens wat meer details aan te brengen door middel van textures van bijvoorbeeld CGTextures, of gebruik textures van San Andreas. De texturen van sketchup zuigen namelijk nogal ingame.

Als je hem ingame wilt zetten moet je ook even kijken of je model niet de 8000 poly's overschreid voor de col. 6000 is nog beter. Ook moet je even kijken in monochrome. Als je blauwe faces ziet zullen deze onzichtbaar in San Andreas zijn. Die moet je dan oven omdraaien met rechtermuiknop > Reverse faces. Of klik op een witte face, rechtermuiknop > Oriënt faces. Dan kan het zijn dat gelijk al je faces wit zijn, of juist blauw :7

Bedankt Remi-X voor de info. Ik ben mijn model vergeten mee naar huis te nemen omdat ik meeste opsla op mij USB stick ben ik hem vergeten op mijn werk pc. Ik zal eens een kijkje nemen op die CFTextures site en ik zou graag willen weten waar ik die van SA kan krijgen. En over die blue faces weet ik zo niet en hoeveel ploy's die heeft ook niet ik zal er morgen naar kijken. Maar alvast bedankt voor die ene site en je bedankt voor je positieve reacite.

M.v.g. Cherrim

Link to comment
Delen op andere websites

De opvulfles is niet in verhouding en ook die trigger(of wat het ook is) niet maar anders is het wel geslaagd :D

jij weet duidelijk niet waar je het over hebt. die opvulfles (ik neem aan dat je die fles met balletjes bedoelt) zit er nog niet op... en die trigger klopt echt wel hoor bij buurman heeft er zelf ook 3 en die heb ik wel vaak vast gehouden. ook als je ff op google kijkt zie je dat het weldegelijk klopt ^_^

mfcl :7 dude... leuk gemaakt jammer dat die nog geen textures heeft en dat die er lowpoly is maar wel orgineel.

puma :bier: you are the fucking best (sketshup) moddelere of the world ^_^

nope helaas ook vandaag weer niks van mij. ik ben vast geherzenspoelt want ik vind school nu blangrijker/leuker dan chit maaken op de pc :O god dam aliens...

Hij bedoeld die fles waar het gas inzit waarmee je vuurt, onder het handvat.

Timske, je paintball gun is moeilijk te beoordelen door die kleur, dus ik kan je moeilijk een rate geven.

Mfcl, je scootmobiel zier er goed uit, hij zier er idd beter uit als je oude model. :Y

KUTGW!

Ook netjes dat je hem ingame hebt gezet.

Cherrim, zier er netjes uit, ook voor je eerste model, je begint het te leren :Y.

Alleen textures kun je kijken voor andere maar verder is het toch vrij goed :Y.

Keep it up!

Link to comment
Delen op andere websites

...

Ik PB je even, kan je me toevoegen op MSN en leg ik je nog wat meer basis dingen uit. Wat je even snel kan doen: Heb je SKP Pro? Want dat is namelijk de enigste versie die je kan gebruiken om Sketchup modellen in GTA te gebruiken. Ook moet je model geschaald worden, naar 5MM staat gelijk aan 2 meter. En natuurlijk alles wat ik in mijn vorige post vertelde.

Maar ik vind het goed gedaan voor een beginner, mijn complimenten. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

...

Ik PB je even, kan je me toevoegen op MSN en leg ik je nog wat meer basis dingen uit. Wat je even snel kan doen: Heb je SKP Pro? Want dat is namelijk de enigste versie die je kan gebruiken om Sketchup modellen in GTA te gebruiken. Ook moet je model geschaald worden, naar 5MM staat gelijk aan 2 meter. En natuurlijk alles wat ik in mijn vorige post vertelde.

Maar ik vind het goed gedaan voor een beginner, mijn complimenten. :tu:

Heb je PB gelezen en gedaan. En ik heb SKP Pro 6 met Licensie dus geen trail. En dat schaal gedeelte weet ik niet hoe dat moet. Maar zit nu op mijn werk-stage (één-na laatste dag) gelukkig. Ik heb nog een kleine update gedaan gisteren nog op me stage:

Stijger langs mijn "Haventje"

5wy2z4.png

Auto remmer, zodat hij niet via de haven het water in rijd *haha*

juy24l.png

Link to comment
Delen op andere websites

Cherrim, zier er netjes uit, ook voor je eerste model, je begint het te leren :Y.

Alleen textures kun je kijken voor andere maar verder is het toch vrij goed :Y.

Keep it up!

Dankje, Remi-X dat al een site gegeven van voor textures. Ik vond die van SKP ook maar een beetje beperkt. Maja, het was niet anders. Meschien dat ik vandaag wat anders textures erover kan zetten. Verder probeer ik nog wat te veranderen vanmiddag of anders vanavond.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...