Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• S-te-Fan

360

• Puma

195

• Galiorix

167

• Timske

153

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

niks te Feng Fu ... ofzoiets :7. En ik bedoel iets wat chinees klinkt niet iets dat chinees is...

Bewerkt: door stefaneke
Geplaatst:

@Stefaneke: Ziet er mooi uit in-game, ik zie geen minpunten. :tu:

Welke game is dat trouwens?

@Cherrim: Mooi gemaakt voor een beginner in modelling!

Die stijger is mooi gemaakt, ook dat hek ziet er niet verkeerd uit. :Y

Nu ben ik aan de beurt, ik heb een soort wolkenkrabber gemaakt.

Aan de rechterkant is een soort brug naar de andere wolkenkrabber maar de brug is ingestort. :7

flat4zu3.jpg

flat2gr2.jpg

Hier de brokstukken :puh: :

flat3nm1.jpg

Close-up van de ingestorte brug:

flat1lx2.jpg

Grtz RD :cya:

Nu doe ik het alweer! :puh:

Grtz Devanna :cya:

Geplaatst:
@Stefaneke: Ziet er mooi uit in-game, ik zie geen minpunten. :tu:

Welke game is dat trouwens?

@Cherrim: Mooi gemaakt voor een beginner in modelling!

Die stijger is mooi gemaakt, ook dat hek ziet er niet verkeerd uit. :Y

Nu ben ik aan de beurt, ik heb een soort wolkenkrabber gemaakt.

Aan de rechterkant is een soort brug naar de andere wolkenkrabber maar de brug is ingestort. :7

Misschien moet je eens proberen om de brug iets shuiner te maken etc. Nu loopt alles nog exact recht. Ook de afrondingen zijn nog extact recht. Probeer bijvoorbeeld eens de brug wat shuiner naar beneden te laten hangen. Misschien aan een kabel met de ilusie dat ie anders zou afbreken:?

Geplaatst:
niks te Feng Fu ... ofzoiets :7 . En ik bedoel iets wat chinees klinkt niet iets dat chinees is...

Shang kees? :schater:

Ik wil ook weer screens posten, maar omdat ik mn models ook liever ingame zet daarna en mn SA naar de klote is heb ik helemaal niks gemaakt :(

Zit er zeer goed uit allemaal! Devanna ik denk dat dat spel Total War is?

Stefaneke: ook super models!!

Cherrim: Leuk gemaakt voor een beginner!

Devanna: Ziet er ook heel mooi uit!

Ik zelf heb nu niks :)

Bewerkt: door CorrectHost

@Devanna Bedankt voor je postive reactie. Ik ben nog WIP. En jou wolkenkrabber is ook vet ja, Zoals iemand anders al zij zo'n touw als ilusie. Maar dat kan ook alleen dan een soort vaste hijskraan op het dak vast dat met een kabel dat rest gedeelte vast houd.

@CorrenHost Jij ook bedankt, Ik ben nog een beetje inspiratie aan het opbouwen maar omdat ik op me werk-stage zit zit ik er met me gedachten niet helemaal bij. Dit is me laatste dag daarna 1 week proef-examens dan 2-3 weken normaal school dan komen de echte examens dus heb het nogal druk. Dan zit er nog carnaval vakantie tussen waar ik dan in oosterijk zit.

Tja, drukke tijden waar ik niet veel inspiratie van op zou kunne bouwen, jammer genoeg. Maarja tussen door zal ik wel wat tijd hebben voor de modelen. En dan komt de grote vakantie er ook nog eens aan. Dus komt allemaal wel weer goed hoop ik.

m.v.g. Cherrim

Bewerkt: door Cherrim

Ben bezig met een wapen.. totaal 50 min aan gewerkt ^_^ .

wsmikm.png

W.I.P!

Verder .. :')

snmg7n.png

Bewerkt: door karamanci

5 á 10 minuutjes werk.

velgeac8.png

Coming soon more ^_^

@ Hierboven, super geweertje! Alleen die hout texture zuigt.

Verdergegaan, wielophanging. Voorbeeld was onduidelijk dus het klopt misschien niet helemaal.

testvelglh3.png

En ps. ik moet er nog een band omheen doen ;)

Bewerkt: door Timske

Hmm.. Niet echt veel om te becommentariseren, model is redelijk simpel opgebouwd.. Heb je er nog aan verdergewerkt?

Karamanci: Ziet er goed uit, wel OK getextured maar kan beter. Ik zou graag wat meer details zien. Gaat'ie ingame :)?

15741318ll7.th.jpg

75409168ee9.th.jpg

10243528cm6.th.jpg

43817488it7.th.jpg

31781709gs8.th.jpg

Wat pics (klik voor vergroting). Ik ben niet de enige die dit gemodeld heeft, ik ben degene die het post.

Bewerkt: door Puma

Wooow Puma. Super vet! :tu:

Ziet er strak uit man!

@ Hieronder, >_<

Bewerkt: door Timske
Geplaatst:
Wooow Puma. Super vet! :tu:

Ziet er straks uit man!

Straks pas? :schater:

Maar puma, goed gedaan. Wel geinig, je hebt spoor stijl van Vice City gebruikt zie ik, en meer herken ik niet :puh: Als je mij zou zeggen dat Rockstar dit heeft gemaakt zou ik je net niet geloven. Het enige verschil zijn de details (volgens mij), voor de rest prachtige stijl! :tu:

Geplaatst:

Secret project?

En volgens mij bedoel je met dat spoor meer gta III dan Vice city, of ik had een vice city zonder spoor.

Maarreuh, echt prachtig gemaakt, pro werk. Alleen zit er wel een een fout in de col fzo, daar waar die politiewagen in de muur zit :puh:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...