Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nou... Op op het stuur staan gaat wel, maar INEENS zit je weer terug op die stoel :7

Als je normaal naar de zijkant schiet dan steek je toch ook je arm uit en als je stopt met schieten dan is je arm INEENS weer langs je lichaam.

Link to comment
Delen op andere websites

Interieur, nog niet af, sommige dingen nog niet getextured omdat mijn materials 'bolletjes' vol zitten en ik problemen heb met de sub-object mode ofzo. :clown:

Op de een of andere manier kan je er meer toevoegen. Maar die screens zien er goed uit. Gij hebt veel verstand van belichting/materials ;).

Link to comment
Delen op andere websites

Beer voor een introductie opdracht voor het GLR.

render1.jpg

Nog een beetje bugged rond de neus en ogen maar dat fix ik als ik daar nog tijd voor heb eerst de rest van de scene..

[EDIT]

Een iets meer beer achtige vorm ;o

render2.jpg

Bewerkt: door gybrus
Link to comment
Delen op andere websites

Wow, prachtig Gybrus! Valt niet veel op aan te merken (behalve de bugs bij neus en ogen :7)! De rest van de vorm is ook mooi. Kan je misschien een niet-gesmoothde versie laten zien? En ga je Beertje ook nog riggen?

Edit: Lijkt het maar zo, of zijn ze wangen heel erg dik?

@MFCL: Ik bedoel niet hakkelig, maar als je gewone keyframing gebruikt in 3DS Max worden de frames verdeeld, waardoor alles op dezelfde snelheid beweegt. Daarom moet je met de curve editor het veranderen, zodat je bijvoorbeeld in het begin van een stuk animatie sneller beweegt dan later in het stukje... :)

KUTGW

Bewerkt: door Beagle
Link to comment
Delen op andere websites

Beste mensen,

Gisteravond heb ik een systeem crash gehad en daardoor ben ik al mijn bestanden kwijt. Ik ben niet van plan om weer te beginnen met modelen. Voorlopig zullen jullie me hier niet zien ;).

Grtz,

Link to comment
Delen op andere websites

Beer is bijna af (even uitzoeken hoe die fur plugin werkt =] )

Het was niet de bedoeling om een zo kloppend mogelijke beer te maken.(vandaar dat die geen staart heeft =] )

De achterkant zie je namelijk toch niet.

paar renders,

render2.jpg

render3q.jpg

render4t.jpg

Alleen smoothing groups

sgrender.jpg

geen smooth

nsrender.jpg

PS: Z'n poten staan expres zo scheef :puh:

>>> Door DaBeast: Pedobear? :7 <<<

Neuh emo beer :puh:

Bewerkt: door gybrus
Link to comment
Delen op andere websites

Beer is bijna af (even uitzoeken hoe die fur plugin werkt =] )

Het was niet de bedoeling om een zo kloppend mogelijke beer te maken.(vandaar dat die geen staart heeft =] )

De achterkant zie je namelijk toch niet.

GYBRUS!!

Je leeft toch nog :O

Een zeer mooie ronde bruine beer heb je daar gemaakt zeg ^_^ Wat ben je er uiteindelijk mee van plan dan?

Als je straks ook nog haartjes heeft is die helemaal super, goed werk man echt mooi.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hier eens mijn eigen stripclub gemaakt (dat dus nix is vergeleken met de andere modelletjes wat ik in deze topic heb gezien.

ik heb wel een probleem ik heb allemaal rare zwarte dingen

Bewerkt: door danny18
Link to comment
Delen op andere websites

Die beer ziet er goed uit Gybrus, vooral het hoofd ziet er netjes uit. Hij heeft alleen nog wel een fatsige reet, misschien daar nog even een work-out aan doen.

Nee, hoeft niet, want Gybrus zei dat je de achterkant toch niet ziet. Ben je weer terug, Wazuup? :dans:

Mooi Gybrus, hoeveel poly's heeft emobeer?

Link to comment
Delen op andere websites

6blackwhite.jpg

Kom op mensen, blijf modelen.. Gebouwtje voor 'de mod', komt in 4 verschillende versies ingame (versies > verschillende kleuren). Heb het 100% met pen getekend, geen push-pull crap etc. gebruikt en daarom heb ik dit model ook als col gebruikt en was deze bugloos.

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...