Remi-X Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2009 Nou... Op op het stuur staan gaat wel, maar INEENS zit je weer terug op die stoel Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AwiVC Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2009 Nou... Op op het stuur staan gaat wel, maar INEENS zit je weer terug op die stoel Als je normaal naar de zijkant schiet dan steek je toch ook je arm uit en als je stopt met schieten dan is je arm INEENS weer langs je lichaam. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MFCL Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2009 Jup... dus dat valt niet te fixen Maar ik ga denkik een ander topic maken... dit word wel heel erg offtopic nu Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S-te-Fan Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2009 Interieur, nog niet af, sommige dingen nog niet getextured omdat mijn materials 'bolletjes' vol zitten en ik problemen heb met de sub-object mode ofzo. Op de een of andere manier kan je er meer toevoegen. Maar die screens zien er goed uit. Gij hebt veel verstand van belichting/materials . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gybrus Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2009 (bewerkt) Beer voor een introductie opdracht voor het GLR. Nog een beetje bugged rond de neus en ogen maar dat fix ik als ik daar nog tijd voor heb eerst de rest van de scene.. [EDIT] Een iets meer beer achtige vorm ;o Bewerkt: 26 februari 2009 door gybrus Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Beagle Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2009 (bewerkt) Wow, prachtig Gybrus! Valt niet veel op aan te merken (behalve de bugs bij neus en ogen )! De rest van de vorm is ook mooi. Kan je misschien een niet-gesmoothde versie laten zien? En ga je Beertje ook nog riggen? Edit: Lijkt het maar zo, of zijn ze wangen heel erg dik? @MFCL: Ik bedoel niet hakkelig, maar als je gewone keyframing gebruikt in 3DS Max worden de frames verdeeld, waardoor alles op dezelfde snelheid beweegt. Daarom moet je met de curve editor het veranderen, zodat je bijvoorbeeld in het begin van een stuk animatie sneller beweegt dan later in het stukje... KUTGW Bewerkt: 27 februari 2009 door Beagle Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
karamanci Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2009 Beste mensen, Gisteravond heb ik een systeem crash gehad en daardoor ben ik al mijn bestanden kwijt. Ik ben niet van plan om weer te beginnen met modelen. Voorlopig zullen jullie me hier niet zien . Grtz, Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gybrus Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2009 (bewerkt) Beer is bijna af (even uitzoeken hoe die fur plugin werkt =] ) Het was niet de bedoeling om een zo kloppend mogelijke beer te maken.(vandaar dat die geen staart heeft =] ) De achterkant zie je namelijk toch niet. paar renders, Alleen smoothing groups geen smooth PS: Z'n poten staan expres zo scheef >>> Door DaBeast: Pedobear? <<< Neuh emo beer Bewerkt: 1 maart 2009 door gybrus Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MFCL Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2009 MINI KART custom animatie Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kees1991 Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2009 Beer is bijna af (even uitzoeken hoe die fur plugin werkt =] )Het was niet de bedoeling om een zo kloppend mogelijke beer te maken.(vandaar dat die geen staart heeft =] ) De achterkant zie je namelijk toch niet. GYBRUS!! Je leeft toch nog :O Een zeer mooie ronde bruine beer heb je daar gemaakt zeg Wat ben je er uiteindelijk mee van plan dan? Als je straks ook nog haartjes heeft is die helemaal super, goed werk man echt mooi. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timske Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2009 MFCL mooie kart ingame. Alleen je Carl zit een beetje opgepropt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
danny18 Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2009 (bewerkt) Ik heb hier eens mijn eigen stripclub gemaakt (dat dus nix is vergeleken met de andere modelletjes wat ik in deze topic heb gezien. ik heb wel een probleem ik heb allemaal rare zwarte dingen Bewerkt: 4 mei 2009 door danny18 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wazuup Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2009 Die beer ziet er goed uit Gybrus, vooral het hoofd ziet er netjes uit. Hij heeft alleen nog wel een fatsige reet, misschien daar nog even een work-out aan doen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Beagle Geplaatst: 5 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2009 Die beer ziet er goed uit Gybrus, vooral het hoofd ziet er netjes uit. Hij heeft alleen nog wel een fatsige reet, misschien daar nog even een work-out aan doen. Nee, hoeft niet, want Gybrus zei dat je de achterkant toch niet ziet. Ben je weer terug, Wazuup? Mooi Gybrus, hoeveel poly's heeft emobeer? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Puma Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2009 (bewerkt) Kom op mensen, blijf modelen.. Gebouwtje voor 'de mod', komt in 4 verschillende versies ingame (versies > verschillende kleuren). Heb het 100% met pen getekend, geen push-pull crap etc. gebruikt en daarom heb ik dit model ook als col gebruikt en was deze bugloos. Bewerkt: 10 maart 2009 door Puma Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts