Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
@Stefaneke: Die poppetjes van jouw blijven grappig :puh: Alleen die bug, zijn die uitstekels solid? Misschien wel makkelijk om van grote afstand de tegenstander te slaan? (of hoe dat spel ok werkt :puh:)

Nope, die uitsteksels zijn niet solid. Is vast een bug in het riggen. Ik ga het nog nader nakijken.

Binnenkort kunnen jullie wat tanks van mij verwachten, of niet DaBeast? :puh:.

>>> Door DaBeast: Yups :7. Binnenkort even topic openen ofzo ergens? :puh: <<<

Iz goed ;)

Bewerkt: door stefaneke
  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• S-te-Fan

360

• Puma

195

• Galiorix

167

• Timske

153

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Hmm stefaneke heb je dat spel zelf gemaakt of is t een of ander iets wat al bestond :7

Maarja t lijkt wel veel op een pakmedan :puh:

@Myth, Wat is die fout? Die open streepjes tussen die dingen in?

Geplaatst:
Hmm stefaneke heb je dat spel zelf gemaakt of is t een of ander iets wat al bestond :7

Maarja t lijkt wel veel op een pakmedan :puh:

Bestond al (duh) Medieval II: Total War.

woodcutterslal.jpg

Gezicht is nogal messed up. Maar komt goed met textures.

Geplaatst:

@ Puma: Ik ken dat gezicht ergens van. Ik weet alleen niet meer waarvan. :puh: Het doet me in ieder geval erg denken aan Rayman. Die had ook losse handen zonder armen:

rayman2_04.jpg

@ $NeoSyp$: Erg mooi gebouw. Wat ga je er mee doen?

@ Mythbuster: Wow. Die auto is zo enorm vet gemaakt! Hoe flik je dat toch iedere keer? Ik zou dat ook wel eens in Zmoddeler willen proberen maar ik heb er het geld niet voor. Net zoals Vray en 3Ds Max.

@ Timske: Fishgun. :D Het idee is leuk maar waar komt de trigger? En bovendien lijkt het me erg lastig om helemaal 3D te maken met al die schubben.

@ stefaneke: Ik vind het er wel grappig uit zien in-game. :puh:

@ stefaneke (2e keer): Ziet er goed uit. Is het al gelukt die werkend in-game te krijgen?

@ -eend-: Nog heel erg simpel nu. Maar wel leuk. Ik zou zoiets al niet kunnen maken.

En nu mijn eigen werk. Kan je gelijk zien waarom ik gestopt ben met SketchUp. Ik kan het gewoon van geen meter. Zie hier bijvoorbeeld het volgende. Weet iemand wat het überhaupt voor moet stellen? (antwoord: een helicopterplatform, lelijk hé?[/font])

2py4bcx.jpg

En nu het volgende. Ik probeerde een velg en mijn signature in 3D te maken door middel van Puma's tutorial:

10rk8ra.jpg

Zie je nu waarom ik gestopt ben met SketchUp? Juist, dat dacht ik al. :7

Geplaatst:

Is dat gezicht met die grijns niet van een Skatemerk (World Industries) ofzo? Ik meen het me ook ergens van te herinneren. :Y

Geplaatst:

Klopt, het is van erm.. Spitfire. Ik ben zelf totaal geen skater, maar ik heb dat logo/gezichtje een paar keer langs zien komen en vond het uiterst geschikt hiervoor. Jullie gaan hier binnenkort meer van horen. BC7[/font]

Geplaatst:

Spitfire, dat was het. Ik wist dat het iets met een skatemerk was. :D

Nou ja, ziet er alleszins geslaagd uit als playah. :Y

@ Warrock aka Flashingdemon: die heli pad ziet er lang niet slecht uit. KUTGW :tu:

@ Flashingdemon666, ach, modellen is geen levensbehoefte. Maar da platforum ziet er iig neit n00bish uit. Zeker niet! Goedzo!

HMS_Dreadnought_2.jpg

Ik kan niet wachten op Real Time WWI schipgevechten in hoog detail ;).

UPDATE:

HMS_Dreadnought_3.jpg

Klaar

HMS_Dreadnought_7.jpg

Bewerkt: door stefaneke

Erg mooi uitgewerkt Puma 0_0

Ik wil het wel eens afgewerkt zien met alle details erop en eraan.

Dit was gewoon een test van een glas matrerial :)

Ik vind dat hij nog redelijk goed gelukt is.

globe.th.jpg

Tom :sigaar:

Bewerkt: door .:TOM:.
Geplaatst:

@ Stefaneke: ziet er wel goed uit, maar moet nog veel aan gebeuren.

Geplaatst:

@ gerbieboy6, hoezo? Het is voor een rts game ;).

Ik ben er net achter gekomen dat ik 6000 polygons meer mag gebruiken. Details onderweg!

@ .:TOM:. Bump map? Specular map? voor de rest is de material gelukt.

Geplaatst:

Bump map voor de aarde, en de material heb ik deze tutorial gevolg :)

http://www.tutorialized.com/view/tutorial/Creating-realistic-glass-material/5803

Tom :sigaar:

Geil schipje, stefannetje! Details zien er goed uit tot nu toe, maar het is moeilijk om te zeggen hoe gedetailleerd deze details zijn (misschien close-up?). De boeg van het schip ziet er wel ok uit, alleen ziet de shading er een beetje verkakt uit aan de voorkant. Textures :D ?

Tom, leuk bolletje. Heb er niet zoveel speciaals over te zeggen, want het ziet er gewoon wel goed uit. Kleine aandachtspuntjes zijn toch wel de low-polyheid van het model (kijk naar de onderste schijf die zichtbaar hoekig is op sommige plekken) en het glas dat naar mijn idee net te doorzichtig is: het lijkt nu net een waterklodder.. Probeer dat te fixen en je hebt een mooie render.

teaserj.jpg

Teaserpicje voor tussendoormodje..

Bewerkt: door Puma
Geplaatst:

Da's alweer oud nieuws voor mij. Ik ken die kabelbaan ergens van :7.

Jup, verkakte shading. maar ingame ziet je dat niet ;).

HMS_Dreadnought_9.jpg

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...