Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

@Stefaneke: Die soldaten zien er goed uit, mooi uitgewerkt en ook nog eens goed in-game. :tu:

@.:TOM:.: Dat wiel ziet er aardig uit, de vormen zijn in ieder geval goed.

Toch vind ik het wiel of de velg een beetje een vreemde ''kleur'' hebben, is dat reflectie of een texture?

@.:TOM:.2: Dat puzzelstukje ziet er mooi uit! :tu:

Wel vind ik de lengte iets te hoog, hij steekt te ver de lucht in als je begrijpt wat ik bedoel. :D

Zelf ben ik ook weer bezig want 3DSMax doet het weer! :dans:

Ik ben bezig met het namaken van Metal Gear Rex:

>Klik<

Ik was vandaag ziek dus heb ik lekker even gemodeld en nu is hij zo ongeveer klaar. :)

mg1.jpg

mg2.jpg

Grtz RD :cya:

Bewerkt: door Revolution-Designer
Link to comment
Delen op andere websites

Leuk, maar het bestaat volgens mij al. Met gewrichten(of hoe je dat ook schrijft)[/font] en al. Als CLEO mod.

Kijk maar:

KLIK

Wel mooi gemaakt, mischien dat jij een mooiere kan maken dan van die mod toch? :puh:

@ Stefaneke, uh, zijn die poppetjes aan het begin nou plat?

@ Tom: :schater: Ga je zo ook nog een hele puzzel van het GTAForum logo maken? :puh:

Wiel is ook erg mooi, ik snap niet hoe zulke details erop kunnen komen. En je wereldbol. Opzich zou de wereldbol nog niet zo heel moeilijk te maken zijn, maar het texturen ervan is echt mooi gelukt :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk, maar het bestaat volgens mij al. Met gewrichten(of hoe je dat ook schrijft)[/font] en al. Als CLEO mod.

Kijk maar:

KLIK

Wel mooi gemaakt, mischien dat jij een mooiere kan maken dan van die mod toch? :puh:

Ja, maar hij is ook niet voor GTA.

Hij is gewoon voor de lol en om een beetje te oefenen. :D

Link to comment
Delen op andere websites

@ RD, hij's wel wat low poly. Dat is wat jammer. Maarja... als jij ervan hebt genoted vind ik het best ^_^.

Video heb ik niet zelf gemaakt...

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

De models van de soldaten wel? Ziet er goed uit, filmpje zelf is ook wel OK. Jammer dat die HUD de hele tijd in beeld is, is dat niet uit te schakelen? Ziet er nice uit in ieder geval. Wanneer ga je aan de slag met Endorphin :puh:?

logo1ojk.jpg

Logo voor een fictieve lunchroom die we voor economie moeten opzetten, in de zin van een ondernemingsplan maken waarin beschreven wordt hoe wij het aan zouden pakken als we een dergelijke lunchroom zouden opstarten, inclusief vergunningen, het pand, de kosten van de producten bij de groothandel, enquetes etc. Dit is het eerste logo, ik ga er nog een paar maken zodat we wat keus hebben. Jammer genoeg zijn sommige rondingen een beetje te vierkant gebleven, maar dat kwam doordat je in SketchUp geen smooth-heid kun instellen bij de 3d-letter-generatie-tool, om 'm maar even zo te noemen.

[Edit] Versie twee in drie versies:

87643238.jpg

37619675.jpg

86177333.jpg

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo :cya:

Ziet er leuk uit puma!, vooral die eerste:)

Ik heb een tijdje geleden ook eventjes google sketchup te voorschijn getoverd en ben ff aan het hatseflatse geweest, en wou dat hier eventjes laten zien :puh:

ik ga het in mijn gta stoppen ;) maar voordat ik dat kan doen moet ik er eerst een hele boel textures in aanbrengen :puh:

*meer screens worden gemaak, als ernaar gevraagt wordt*

post-72332-1239699611_thumb.jpg

post-72332-1239699628_thumb.jpg

Bewerkt: door opacool6
Link to comment
Delen op andere websites

Dat ziet er wel leuk uit. Is het (een van) je eerste model(s)? Sommige dingen zijn goed uitgewerkt, maar andere dingen missen juist weer details. Dingen als poortjes, de weg zelf en de waterkanten zijn erg lowpoly en op plaatsen waar de weg aan het water grenst is het logisch om een hekje te maken. Ik kijk uit naar de textures, op http://www.cgtextures.com kun je er een hoop vinden, je moet ze alleen wel even bewerken met Photoshop of een soortgelijk programma, omdat ze anders niet tilable (dat je ze (bijna) naadloos naast elkaar kunt plakken).

Link to comment
Delen op andere websites

Een goed begin is het halve werk.

Dit is voor een geheim projectje.

partyhatw.png

Paars is maar render kleurtje hoor :puh:

Uhm complimenteren, ok :)

@ Tom, mooie velg alleen is het misschien iets te bling bling?

@ Stefaneke, ik heb op dat forum gekeken waar jij al die dingen ook post en het is mega vet!

@ Revolution, ik vind je Rex erg mooi. Mooi gedetailed enzo ;) Ik ken dat ding niet echt goed alleen ik vind die ene in GTA van die cleo mod even vet als jouw model.

@ Puma, als ik zou moeten kiezen zou ik voor het 1ste logo kiezen. Vind die andere nogal saai vergeleken die eerste.

@ Opacool, mooi gemaakt. Werk je allang met Sketchup? Vind het erg mooi, nu nog textures erop en misschien in GTA ermee? Zou wel erg leuk zijn.

Bewerkt: door Timske
Link to comment
Delen op andere websites

Een goed begin is het halve werk.

Dit is voor een geheim projectje.

Paars is maar render kleurtje hoor :puh:

Je plaatje werkt niet. Wanneer ga jij beginnen met het commenten van andermans werk? Jij wil dat wij jou werk commenten, maar zelf doe je het niet. Ik weet dat het geen must is, maar als jij mij niet comment dan ook niet visa versa (geldt niet alleen voor jou, maar voor iedereen). Voor wat hoort wat.

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...