Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

Tsjah, die blog heb ik niets voor niets aangemaakt. Check 'm maar vaker, er komen de komende tijd nog heel veel leerzame dingen op te staan.

Een mooie Blog hoor :Y

Er staan hele handige dingen op ik wist niet eens dat je kon renderen met sketchup.

Succes met je Blog.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bouwen niet. Modelen wel. Dit heb ik met SketchUp gemaakt. Houd alleen wel even in je achterhoofd dat ik al wel een paar jaartjes met SketchUp werk en je dit niet 1-2-3 uit je mouw schudt als je het nog nooit hebt gedaan.

wip2p.jpg

wip3y.jpg

In dit geval model ik gewoon wat er in me opkomt en wat ik erbij vindt passen. Ik model stukje voor stukje en uiteindelijk plak ik alles aan elkaar. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Mooie Jaguar man! :tu:

Logo past precies, misschien bij damage models als je bots da die eraf vliegt :puh:

Ben benieuwd naar de deuren en het dak en al die andere dingen. Kijken hoe mooi je die gaat maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik probeer ook eens iets te maken :puh: Ik weet niet wat het word ofzo maar dat zie ik later nog wel :Y Als het me lukt ga ik (of iemand anders) het misschien ook in SA zetten :)

SKPModelOnbekendDingetje.png

Iemand tips wat ik ermee zou kunnen doen? Ik ben namelijk een SKP Nub :$ Ik heb iets geprobeerd maar ik kan niet veel meer dan de Push/Pull Tool gebruiken :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Mooie Jaguar man! :tu:

Pardon? Het is een Puma... :7

Ik dacht ook even dat het een jaguar was tot ik zag dat het een puma was echt leuk bedacht en een zeer leuke wagen. (had ik eigelijk wel moete weten vanwege je naam)

Bewerkt: door danny18
Link to comment
Delen op andere websites

zamg0d1: Wat stelt het voor, als ik vragen mag? Het is moeilijk om iets te beoordelen waarvan je niet weet wat het voorstelt..

CorrectHost: Leuk, maar ik zie er niet echt een zwaard in.. Het is eigenlijk een uitgezaagde plank als je het mij vraagt: ik zie er niet eens een blad of handvat in..

97016965.jpg

97543496.jpg

46237047.jpg

Bovenstaand plaatje is een beetje raar, er is iets misgegaan bij het renderen waardoor je door de wielen heen kijkt.

82580744.jpg

44198069.jpg

67220769.jpg

Heb snel wat stukjes getextured. Dit is m'n eerste echte auto die ook nog een beetje realistisch is. De motor zal dan niet helemaal 3d worden, maar de ophanging etc. wil ik wel realistisch maken. Op het eind zal'ie de Hotknife gaan vervangen, wat inhoudt dat de vering ook daadwerkelijk vering wordt.

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

@ Zamg0d1: Kijk eens bij die rechter balk helemaal onderaan. Volgens mij klopt daar iets niet. Ook zie ik dat je een boel onnodige lijnen hebt. Als je die weghaalt ziet het er een stuk mooier uit.

@ CorrectHost: Voor je Grand Scape mod zeker? Ik denk dat het blad nog wel rond moet. En verder lijken mij die uitsteeksels ook nogal onhandig. Je kan daar niet normaal mee slaan zonder jezelf te slaan en je kan moeilijk iemand's kop er mee af hakken. :7

@ Puma: Heel erg mooi Puma! Maarja, ik ben niet anders gewend van jouw. Het enigste wat ik niet zo mooi vind is de texture die je voor de stoel gebruikt. Ik vind het meer op roestig oud staal lijken dan op (leren) bekleding. Of was het de bedoeling om het van staal te maken om een oude look te krijgen?

Link to comment
Delen op andere websites

@ CorrectHost: Voor je Grand Scape mod zeker? Ik denk dat het blad nog wel rond moet. En verder lijken mij die uitsteeksels ook nogal onhandig. Je kan daar niet normaal mee slaan zonder jezelf te slaan en je kan moeilijk iemand's kop er mee af hakken. :7

Lol Grand Scape is mijn mod :puh: En ik werk alleen.

@ Puma, mooi gedaan, leuk gedetailed stuurtje met een PUMA erop ;) Vind de achterkant ook super, KUTGW :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...