Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

in het geval van firebull zou ik 3ds juist afraaden. hij is zo goed met sketchup en kan alls bugloos ingame zetten dat 3ds voor hem niet handig is.

hij maakt de models met sketchup net zo mooi als de dat de meeste met 3ds maaken. daarom is het zonder van de tijd om 3ds te gaan leeren als je al zo goed bent met sketchup.

mooie models fire.

Link to comment
Delen op andere websites

Nja... ik heb al eenswat geprobeerd met 3DS Max... er kwam wel een beetje

uit maar vond het eigenlijk vrij saai... de manier van modellen enzo is HELEMAAL anders enzo...

Ik vind het modellen met sketchup super leuk! Ik doe dit zelfs liever dan gamen enzo...

Dsujha... ik blijf wel bij Sketchup!!! En er is ook veel vraag naar op de job board van de sketchup

forums naar sketchup modelers... dus voormij maakt het ni uit!

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn eerste echte Car model: (M.B.V Nickonly)

car.PNG

De wielen moet je iets verder uit elkaar en groter maken. En ook moet je de hele auto breder maken.

En hier en daar een klein detail zoals een lamp of een achteruitkijk spiegel kan ook geen kwaad.

Bewerkt: door Nickonly
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn eerste animatiefimlpje! Het is nog erg simpel hoor, maar ik snap het! Ik vind het wel leuk, maar hoe kan ik meerdere camera's pakken? En kan je hem ook trager laten gaan en meer dan die 100 frames pakken? In de tut. die ik volgde van Jorge_F staat dat hij DivX ofzoiets gebruikt,m aar dat staat er bij mij niet bij? Hoe gaat dat? En nu is de kwaliteit niet zo erg goed vind ik!

Naja, download: Klik hier - Ongeveer 700 KB

EDIT: Deze is al beter, meerdere objects en een betere kwaliteit!

Download - 1.5 MB!

Bewerkt: door Rivel
Link to comment
Delen op andere websites

hey

stefaneke en kees dank jullie voor jullie advies.

ik heb wel uvw map gebruikt, maar ik moet nog leren,

hoe het helemaal in elkaar zit en het werkt.

de textures zijn ff snel van internet gedownload,

maar nu heb ik de echte gta textures.

mijn inspiratie is de videotut van H. bardley,

die ik bij deze wil bedanken voor zijn goede tut.

tom

P.S "oefening baart kunst"

----edit------

tevens bedankt voor de "F9" tip;

heey mooi als je uwv ( toch) map gebruik doe dan de helfd van je textuere zeg maart jou plaatje ( textuer) =100 x100 nou doe daar eens de helfd dan krijg je 50 x 50 nouw als het nog niet mooi is doe dan daar van weer de helfd dan krijg je 25x 25

een tip gebruik de rekenmesine van windo .

Link to comment
Delen op andere websites

Ben bezig met een kasteel, misschien zet ik hem wel ingame, maar hoe kan ik de kanteelen beter maken? Ik bedoel dat ze zo hoekig zijn, eentje erin een ander eruit! Hoe doe ik dat viad e polygones?

WIP screen:

Link to comment
Delen op andere websites

Nice Rivel, en over die auto gesproken, het is mij eerste en het is maar de basic, en ik ga een andere maken, die word heel gedetaileerd want ik weet nou eindelijk hoe het allemaal precies werkt :D.

En rivel, probeer eens een Biped te animeren of een box te laten ontploffen ofzo, ik leg je op msn wel uit hoe je meer frames krijgt :). (En als je een nog mooier effect wilt, dan zet je er een omni met schaduwen bij :D.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...