Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

Gybrus, die hoed is erg mooi. Qua modellingwerk is de hoed perfect. Alleen had je beter alles eerst een beetje kunnen smoothen.

Dat doe je zo, selecteer je model. Klik op Polygon en dan op Ctrl+A.

untitled1di4.jpg

Scroll daarna je venster rechts naar beneden totdat je bij Polygon Properties aankomt.

Klik daar op auto smooth.

untitled1bd1.jpg

Veel succes, en ik hoop dat de hoed er mooier uit gaat zien.

Bewerkt: door Twenty Eyes
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

Slecht eerlijk gezegd, je ziet zo dat hij heel erg buggy is, je moet meer segments gebruiken, want nu ziet hij er ook nog is erg hoekerig uit

Tegen wie heb je het en over wat heb je het ?? :sigaar:

Diamant--

Nee is niet buggy lichtinval is verkeerd en waarom een ronde diamant??

Diamanten horen hoekig te zijn. :sigaar:

Hoed--

Echt hoekig lijkt het mij niet :O

En waarom nou weer buggy?

er zijn geen dubbele vertexen... :O

en eigenlijk is het gewoon een geextrude plane. =D

Iets anders--

Ja dat moet jij dan even zeggen.

Grats

Diamant:

Daar heb ik het niet over

Hoed:

Je bent wel erg dom als je niet ziet dat dat er buggy uit ziet, het lijkt net of je alle vlakjes met sketchup heb gemaakt, en die zo in max geimporteerd heb, dat hoort niet hoor;)

Iets anders

Waar slaat dit op? Kan je niet tegen kritiek klein kind

Link to comment
Delen op andere websites

Puma hoe oud ben je nou zeg? Waar slaat dat op, leuk voor je dat je met sketchup modelled, alleen ik vind het een bagger progamma, iedereen zijn eigen mening, als jij het lekker vind modellen, nou fijn voor je.

En nu weer ON topic ja

Om eerlijk te zijn ben ik het wel eens met die andere mensen.

Ik weet niet hoor maar ik zie echt geen bugs bij die hoed.

Het enigste is dat hij wat lowpoly is en niet gesmooth is waardoor je de vertexen ziet.

En waarschijnlijk is hij gemaakt met editable mesh, waardoor de poly's word dubbel gevouwen als het ware.

Zoals Twenty eyes als zei, als je hem smooth met turbosmooth of meshsmooth dan word hij veel mooier al.

@Gybrus

Kan je je wireframe posten?

Daaraan kan je zien of het polygons heeft of 5 sides poly's(zorgt voor bugs in je geometrie)

Bewerkt: door ~> GizmO <~
Link to comment
Delen op andere websites

het is een mooi ding hoor pizzaman. maar wat is het eiglijk. ik denk dat het een brug word. maar da weet ik niet zeker.

zijn wij hiero niet een beetje aan t spamen met GTA MS dat iedereen die goed kan modden met 3d max echt moet joinen ??

btw als je models maak hoef je ze niet eens zelf ingame te zetten bij ms. dat willen wij ookwel doen.

je kan gewoon voor je hobby modden en wij zetten t in game.[/font]

om niet helemaal te spamen show ik hier nog ff een schreen

klaarjd5.jpg

klaarx2cq7.jpg

model niet helemaal zelf gemaakt. maar wel 100% getextuurt en gerestaureerd wand hij was echt helemaal kapot en zo. het is een reuzenrad voor iedereen die t nog niet zag. en die komt uit t spel stalker. maar daar stont die zo weg te rotten dus ik dacht: hey die rip ik ff en gerestaureerd heb dan.

nou das aardig geluckt denk ik.

BTW deze komt in de mod GTA MS.

Bewerkt: door kees1991
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een gebouwtje gemaakt in sketchup, textures heb ik van internet

PLAATJE Xd

en ik ben nog 3ds max8 aan het leren :D

Haha, Jozz, ik heb je op msn van parkour :bier:

Haha parkour forum geloof ik

Bewerkt: door [Baz]
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...