Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

Ik zoom zover uit zodat hət hele model in een render past :puh:. maar welke vinden jullie hət mooist? De bovenste of de onderste? want de bovenste is bovenaan wat dunner.

En de Freedom Tower? Ik had een plaatje gezocht en daar had ik hem op gebasseerd :bonk. En de texure is ook niet echt mooi :S

Zijn ze niet allebei hetzelfde? Ik vind de tweede mooier persoonlijk!

Mijn toren:

torenzz1.jpg

Bewerkt: door Rivel
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

Netjes Rivel. Zeker van die ene tut, die had ik toen ook gevolgd :D.

In ieder geval heb ik Bradleys [TUT] gevolgd, en ik post nu even render. Maar hij is nog wel [WIP], want ik ga in ieder geval nog eventjes heuveltjes enzo aanbrengen :D. Ik vind hem goed gelukt voor een paar uur :D.

racebaanfn6.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had je nog gezecht om de water material te verkleinen...

Maar hij is echt goed gelukt vind ik! ook al heb je de SNAP tool niet eens gebruikt :puh:.

(@ Rivel, wat weetje, dat Jezus dood is of dat je model nogal simpel is :puh:)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had je nog gezecht om de water material te verkleinen...

Maar hij is echt goed gelukt vind ik! ook al heb je de SNAP tool niet eens gebruikt :puh:.

(@ Rivel, wat weetje, dat Jezus dood is of dat je model nogal simpel is :puh:)

Het laatste Gheghe!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb weer wat gemaakt. Deze keer een Keyblade, omdat ~Lance Vance een paar dagen geleden de VC Keyblade te converteren. Maar dat kon niet omdat hij geen toestemming had, en omdat hij gelocked was. Ook omdat de originele Keyblade vet bagger was, besloot ik om een nieuwe te maken. De model heeft 1396 poly's.

55967048bt9.jpg

48028165iv7.jpg

Mischien dat ik hem nog wat langer maak. Nu nog texturen en ingame zetten :eten: .

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Nice! Lekker veel detail! Daar hou ik van! Ik wil hem weleens zien met goede textures!

EDIT: Mijn huisje met putndak!

punthuiswe8.jpg

Bewerkt: door Rivel
Link to comment
Delen op andere websites

Ah, je hebt het eindelijk door :D.

Nou nog ramen en een deur, en dan kan ie ingame!

Dat kan ik nog inet hoor! Ben juist Kam's script aan het installeren!

EDIT: En dat lukt me niet! :puh:

Bewerkt: door Rivel
Link to comment
Delen op andere websites

Dabeast, zeer mooi gedaan hoor.

Rivel, je huis ziet er wel mooi uit, maar maak het dak wat dikker. :puh:

Apple-Mac

U vraagt, Ik repareer:

punthuis2xo8.jpg

Bewerkt: door Rivel
Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er goed uit Rivel! Alleen heb ik nog wat enkele opmerkingen. Steekt het dak niet te ver uit en is de schoorsteen niet wat te iel? Voor de rest ziet het er goed uit hoor!

Vette sleutel ook DaBeast, maar waarvoor is het? Iets met VC Keyblade, maar wat dat inhoud.. :?

Ik ga zo iig m'n eiland zo ingame zetten, om het eens te testen :sigaar: , dan zal ik dit bericht editten met wat screens :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er goed uit Rivel! Alleen heb ik nog wat enkele opmerkingen. Steekt het dak niet te ver uit en is de schoorsteen niet wat te iel? Voor de rest ziet het er goed uit hoor!

Vette sleutel ook DaBeast, maar waarvoor is het? Iets met VC Keyblade, maar wat dat inhoud.. :?

Ik ga zo iig m'n eiland zo ingame zetten, om het eens te testen :sigaar: , dan zal ik dit bericht editten met wat screens :D

Wat bedoel je met te iel?

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...