Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

Nice Dabeast :sigaar: alleen de bovenste vind ik niet zo mooi, de render is zo onrealistisch. (op de een of andere manier) de models zijn wel mooi.

Klooien.PNG

Rates/comments :D

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ziet er wel leuk uit.. Wat zijn die stipjes..?

Anyway, ik heb ook maar weer eens mijn Sketchup geopend, gisteren, en dit kwam eruit:

bunker1.jpg

bigrock1_4.jpg

bigrock1_5.jpg

bigrock1building_2.jpg

bigrock1building_3.jpg

lol.jpg

Dit gaat waarschijnlijk een map voor MTA:DM worden, MTA:DM ondersteund namelijk Custom Models :)

Link to comment
Delen op andere websites

DaBeast: Nice! :) Alleen, k weet niet of het zo hoort hoor, maar de reflectie is verkeerd om, op t model zit rechts schroevedraaier(of iets wat er op lijkt :puh: ) en links hamer, en op de reflectie zit de schroevedraaier links en de hamer rechts?!?!

Puma: Ook, mooi!, is die auto die ernaast staat op de eerste screen niet de Sabre zonder bumper trouwens? :puh: (zonder motor?!?!, zal wel uit VC zijn dan :puh: )

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er mooi uit puma! Alleen zou ik wat meer detail inbrengen...

@ DaBeast! Ziet er ook best vet uit hoor! BTW, dat E107 systeem gebruik

ik ook voor men site, is lekker handig vind je niet? :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb 'm toegevoegd in de Map Editor van MTA, zodat ik 'm ook als object in maps kan gebruiken xD Dan kan ik nog boompjes etc. plaatsen om het op te vullen.

Ojah een ingame screentje:

bigrockingame.jpg

Eén probleempje: De .col en .dff staan niet op dezelfde plaats.. Weet iemand hier een oplossing voor?

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

Verplaatsen met 3ds max is een simpele oplossing... maar moet je natuurlijk wel weten hoe het werkt ;).

Het rare is: eerst export ik 'm uit Skethcup als .3ds, die importeer ik dan in 3ds. Daarna exporteer ik de .dff uit 3ds met Kami's scripts. Dan import ik die .dff weer in 3ds, en maak daar de .col van. Dan zou je toch verwachten dat ze op dezelfde plaats zouden staan, ingame? Niet dus.

Wat nóg raarder is: Blastov stuurde me een ander object toe, een gebouwtje. Toen ik de naam van de .txd, .col en .dff van dat gebouwtje veranderde in die van mijn object, en ze in Gta3.img replacede, zou je verwachten dat ik dat ingame zou zien. Dat klopt ook, alleen had ik nu wéér hetzelfde probleem: de .dff en de .col zaten niet op dezelfde plaats. Terwijl het een totáál ander object was, die Blastov op zíjn computer had gemaakt, niet ik. Ik heb wel dezelfde IPL en IDE gebruikt. Maar die zouden gewoon moeten kloppen:

IDE:

objs
8028, bigrock1, bigrock1, 300, 0
end
tobj
end
path
end
2dfx
end
anim
end
txdp
end

IPL:

# IPL generated from Max file countn2.max
inst
8028, bigrock1, 0, 0.0, 0.0, 20.0, 0, 0, 0, 1, -1
end
cull
end
path
end
grge
end
enex
end
pick
end
jump
end
tcyc
end
auzo
end
mult
end

Ik krijg geen errors wanneer het spel laadt. Verder is het model zelf ook oké.. Wat wél raar is: als ik het in 3ds geïmporteerde Sketchup model weer export naar .3ds en die weer importeer in Sketchup, is de plaats veranderd.. Maar dat verklaart nog steeds niet waarom de .dff en .col van Blastovs model óók op verschillende plaatsen stonden.

In GTA.dat heb ik zoals gewoonlijk het pad naar m'n IPL en IDE geschreven.

Weet iemand misschien wat ik dan fout zou kunnen hebben gedaan?

Link to comment
Delen op andere websites

Verplaatsen met 3ds max is een simpele oplossing... maar moet je natuurlijk wel weten hoe het werkt ;).

Weet iemand misschien wat ik dan fout zou kunnen hebben gedaan?

Hoi Puma, ik had dus die dff ontvangen van jouw en ik die met col en een eigen txd in MS gezet, 0 bugs en de col is 100% tastbaar:

ms115.jpg

ms116.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

We gaan wel een beetje offtopic maarja :bier: Have a cookie

Erm.. Bedankt voor de info! Ik vond het al zo raar.. Ik ga GTA even opnieuw installeren :)

Om toch nog even ontopic te blijven :duh: :

cros1.jpg

Ik heb een übermooie doos gemaakt. Let vooral op de gedetailleerde textures, en de rest van de details.

:sigaar: Grtz Puma.

Ojah, ik wou dit nog even zeggen: hoezo Sketchup bugged? Als je 't maar goed ingame zet. Dat heb ik in feite dus ook gedaan :duh:

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er fantastish uit puma! Ik heb het dan niet over dat rots achtig ding of

wat dat ook moet voorstellen...

Maar die doos is zoooooooooo uber geil zeg! Je moet die scherpe kanten eens zien zeg!

Btw: mooier als die kartonnen doos die ik huis noem! :bonk:

Blastov meets no-bugged ingame sketchup models... :bonk:

Dat eilandje ziet er wel vet uit hoor!

@Stefaneke... ziet er echt mooi uit hoor!

Zou je de water texture van SA niet kunnen vervangen?Want die van nu zuigt! (die in gta he stefaneke)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...