Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

Aanschouw, mijn eerste 3D's max creatie: Het sttelt nies voor hoor! GEwoon wat testen met behulp van stefaneke:

blokkendoosgm3.jpg

eey moest je me TOEN ik beetje bezich was met gld die was leelekijk

jouwe is eeen stuk moooier maar simpelerder

Link to comment
Delen op andere websites

Aanschouw, mijn eerste 3D's max creatie: Het sttelt nies voor hoor! GEwoon wat testen met behulp van stefaneke:

*plaatje*

Tja, ik moet je toegeven dat het er leuk uit ziet. Alleen jammer dat je render het nu enkel nog moet hebben van de materials en de Brazil plugin. Maar het gaat de goede kant op. Probeer nu eens objecten zoals een tafel te maken :).

Link to comment
Delen op andere websites

Aanschouw, mijn eerste 3D's max creatie: Het sttelt nies voor hoor! GEwoon wat testen met behulp van stefaneke:

blokkendoosgm3.jpg

Ik vond mijn doos toch mooier :bier:

Hier nog een toetje:

bigrock2_1.jpg

bigrock2_2.jpg

bigrock2_3.jpg

bigrock2_4.jpg

bigrock2_5.jpg

bigrock2_6.jpg

bigrock2_7.jpg

Dat wordt een map voor MTA:DM, ik ongeveer op de helft.. Onder de 'berg' (die dus nog niet af is) zit echt een gangenstelsel van hier tot Tokyo, er komen in de kloven en in de gangen nog verschillende gebouwtjes te staan, er komen teleports in, wapens, voertuigen.. Vetterdevet! Ojah, ik houd m'n models nu zo low-poly mogelijk omdat iedereen de .dff etc. van de server moet verkrijgen. Als je dan een .dff van weet-ik-veel-hoeveel mb hebt is dat verkakt.. Dit zijn dus stukjes van het hele eiland! Het héle eiland zie je pas als het klaar is :)

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

Aanschouw, mijn eerste 3D's max creatie: Het sttelt nies voor hoor! GEwoon wat testen met behulp van stefaneke:

*plaatje*

Tja, ik moet je toegeven dat het er leuk uit ziet. Alleen jammer dat je render het nu enkel nog moet hebben van de materials en de Brazil plugin. Maar het gaat de goede kant op. Probeer nu eens objecten zoals een tafel te maken :) .

Zal ik doen! Heb jammer het gehele weekend geen 3d's tot mijn beschikking!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind beide dozen mooi hoor. Maar als ik zou kiezen, zou ik toch voor die RIVEL kiezen. Die ziet er beter uit. Het glimt helemaal. Niet dat puma's doos er lelijk uitziet. Alleen wordt ik gek van die vele kleuren. (als je begrijpt wat ik bedoel)

Mvg, Apple-Mac

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet dat je nog maar weining ervaring hebt met sketchup dus daar zal ik rekening mee houden, Het is een dikke 8 waard :D.

Mijn Design Stoel. ..

De belichting was geen succes :S :puh:.

Stoel.PNG

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

Hele mooie stoel. Cijfer 9,5 :sigaar:

@Master GTA: Jouw brug is voor mij gevoel een 7,5 waard :bier:

Mvg, Apple-Mac

Bewerkt: door Apple-Mac
Link to comment
Delen op andere websites

Dankzij m'n naamgenoot, Stefan(eke), kan ik nu ook een beetje 3D'sen. Dit is m'n eerste (mis)baksel.

blokkendoosan5.jpg

Aanschouw, bewonder en zeg wat je ervan vindt :D.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals ik al zij, voor iemand die 3D Studio Max nog maar 1 keer heeft geopend, en les heeft gehad van mij, ziet er het niet slecht uit :puh:. nou moet ik je nog uitleggen hoe editeble poly precies werkt xD.

Ik ben benieuwd naar je tafel :D.

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

Oefening baart kunst zeggen ze, dus heb ik maar een tafel gemaakt. Binnenkort nog stoelen en dan kan ik gaan eten. :eten:

tafelsu4.jpg

En weer met hulp van stefaneke. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...