Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mooi Puma, maar achterkant? Het glas zit aan die kant, en de vorm gaat naar die kant. Lijkt alsof het meer de voorkant is, maar dan met een schroef erop. Ik zie al, het klopt wel :puh: Ziet er goed uit, maar er mogen naar mijn mening best wat meer poly's bij het chassis :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind 't ook een geweldig mooi model, op de achterkant na. Ik doe je 't heus niet na, maar die achterkant is te rond voor een boot. Een boot hoort nog steeds een 'dek' te hebben, waar je op kan lopen behalve in het stuurdeel. Op jouw achterkant kan je nooit lopen..

Al vind ik 't model echt prachtig, en dat zonder enige vorm van bluescreens of voorbeelden fzo. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Walking fridge, anyone?

>>> Door DaBeast: We hebben die frigo al eens gezien hoor, je hoeft hem niet voor ons te quoten..<<<

Die vind ik heel erg vet!

Ik vind 't ook een geweldig mooi model, op de achterkant na. Ik doe je 't heus niet na, maar die achterkant is te rond voor een boot. Een boot hoort nog steeds een 'dek' te hebben, waar je op kan lopen behalve in het stuurdeel. Op jouw achterkant kan je nooit lopen..

Al vind ik 't model echt prachtig, en dat zonder enige vorm van bluescreens of voorbeelden fzo. _O_

Als hij het op blue screens doet is het niet best ik neem aan dat je Blue Prints bedoeld?

Bewerkt: door DaBeast
Link to comment
Delen op andere websites

walkingfridge-1.jpg

Nieuwe belichting en matte plane.

@Stefaneke: ziet er mooi uit! Voor wat voor mod wordt het?

@Puma: leuke boot, alleen vind ik het een beetje te smooth. Er zitten geen scherpe lijnen in en dat zorgt ervoor dat er niet echt een mooie lijn in zit. Verder een net model.

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...