DjP.P Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 http://img260.imageshack.us/img260/9412/ca...armetwz2.th.jpg reaxis graag
Black Force Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 iets groter had wel gemogen, maar het ziet er wel goed uit!
AwiVC Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 iets groter had wel gemogen, maar het ziet er wel goed uit! Dit is de grote versie, hij was vergeten de th eruit te halen =]
DjP.P Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 iets groter had wel gemogen, maar het ziet er wel goed uit! Dit is de grote versie, hij was vergeten de th eruit te halen =] offtopic dank
Puma Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Even een WIP'je van een reuzenrad die hoogstwaarschijnlijk op m'n eiland, Birmundo Island, gaat komen
AwiVC Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Hoi, ik heb maar weer eens een tutorial gevolgd, ik ben net begonnen met modellen dus ja ik weet dat er nog heel veel beter kan, hier zijn mijn paddestoelen: =] -AwiVC
S-te-Fan Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Ziet er goed uit Puma, waar blijft nou je character? . En jij AwiVC, ik ken die tut, ziet er goed uit ^^.
Puma Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Ziet er goed uit Puma, waar blijft nou je character? . Umm... Heb ik wel wat aan gedaan maar om het mooi te krijgen, moet ik er (veel) tijd voor uittrekken en daar heb ik geen zin in
S-te-Fan Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Laat nou gewoon zien Vanuit Battlefield 1942 naar Gmax en van Gmax naar 3D Studo Max (schrijf ik morgen wel een tut over ^^)
Puma Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 Nice geweertje !! Hier even een paar wipjes van een boot die ik hoogstwaarschijnlijk ingame ga zetten:
White Gold Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 (bewerkt) Ik heb eens geprobeerd wat tonnetjes en kratjes te maken ^^. Ik kon geen goede textures vinden, dus zien ze er nog lekker grijs uit. De bergen enzo (behalve op de achtergrond) zijn wel van mij . @Stefaneke: Tjah, dat noemt men de kracht der natuur. Nooit opgelet in de Aardrijkskunde les? Verwering, erosie, opstuiving etc.. Bewerkt: 4 juni 2007 door White Gold
Rivel Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 Nice, goede afwerking, maar ik vind de dozen its te boxie, je kan daar ook wat relief inbrengen, denkm aaar aan een dikki lat aan de rand enzo, dan zien ze er ech ter uit!
S-te-Fan Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 (bewerkt) Ik ken die tut . wel nice, maar nooit geweten dat een ton zo in het zand kan liggen . Eindelijk goed ingame ^^. Bewerkt: 4 juni 2007 door stefaneke
Rivel Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 Best wel nice hoor BB, maar ik zou toch wat meer detail brengen in je grond. Die ton is leuk gemaakt, maar zo een gat waar de oloe of whatever uitkomt, zou goed passen!
Recommended Posts