Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hoi, ik heb maar weer eens een tutorial gevolgd, ik ben net begonnen met modellen dus ja ik weet dat er nog heel veel beter kan, hier zijn mijn paddestoelen: :eten:Paddestoelen.jpg

=]

-AwiVC

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er goed uit Puma, waar blijft nou je character? :puh:.

Umm... Heb ik wel wat aan gedaan maar om het mooi te krijgen, moet ik er (veel) tijd voor uittrekken en daar heb ik geen zin in :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb eens geprobeerd wat tonnetjes en kratjes te maken ^^. Ik kon geen goede textures vinden, dus zien ze er nog lekker grijs uit. De bergen enzo (behalve op de achtergrond) zijn wel van mij :D.

everythingld7.jpg

@Stefaneke: Tjah, dat noemt men de kracht der natuur. Nooit opgelet in de Aardrijkskunde les? Verwering, erosie, opstuiving etc..

Bewerkt: door White Gold
Link to comment
Delen op andere websites

Nice, goede afwerking, maar ik vind de dozen its te boxie, je kan daar ook wat relief inbrengen, denkm aaar aan een dikki lat aan de rand enzo, dan zien ze er ech ter uit!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ken die tut :puh:. wel nice, maar nooit geweten dat een ton zo in het zand kan liggen :puh:.

Eindelijk goed ingame ^^.

Thompson.jpg

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

Best wel nice hoor BB, maar ik zou toch wat meer detail brengen in je grond. Die ton is leuk gemaakt, maar zo een gat waar de oloe of whatever uitkomt, zou goed passen!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...