danny18 Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Geplaatst: 18 juli 2009 Ik was dus bezig met 3DsMax 09 en heb toen deze gemaakt.Zoals je ziet zijn de velgen (goed) en banden (geen standalone omdat ie nogal dik is) al gemaakt. Daarna ga ik ze allemaal samenvoegen en heb ik een wiel. xD *plaatje* *plaatje* Heb alleen nog wat hulp nodig met samenvoegen omdat ik dat nog niet eerder heb gedaan. Misschien een vrijwillige vrijwilliger hier op dit forum? @above: Nice, misschien dat jij mijn wielen mag gebruiken en dat mijn naam dan ook stiekem ergens in een hoekje bij de credits komt te staan? Mooie band en velgen vooral de band vind ik mooi vanwege de profiel die er in zit. @Galiorix mooie bus ik vind hem prachtig ga je hem ook in ene GTA zetten of allen om hier te showen? het zou mooi zijn als die in game kwam Hier mijn kasteeltje nog eens als je goed kijkt zie je de kanon ook in de toren. Kun je de kanon nu wel zien? Voor mensen die de kanon nog niet zagen: De hele kastel met kanon is gemaakt van : -107223 triangels -68038 polygons
MFCL Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Geplaatst: 18 juli 2009 Ik was dus bezig met 3DsMax 09 en heb toen deze gemaakt.Zoals je ziet zijn de velgen (goed) en banden (geen standalone omdat ie nogal dik is) al gemaakt. Daarna ga ik ze allemaal samenvoegen en heb ik een wiel. xD Heb alleen nog wat hulp nodig met samenvoegen omdat ik dat nog niet eerder heb gedaan. Misschien een vrijwillige vrijwilliger hier op dit forum? @above: Nice, misschien dat jij mijn wielen mag gebruiken en dat mijn naam dan ook stiekem ergens in een hoekje bij de credits komt te staan? Eeey hackman leuk je weer te zien Je was toch gebanned??
Remi-X Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Geplaatst: 18 juli 2009 Inderdaad, en voor de mensen die het niet geloven, ik heb hier kilo's bewijs liggen
Timske Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Geplaatst: 18 juli 2009 Ik was dus bezig met 3DsMax 09 en heb toen deze gemaakt.Zoals je ziet zijn de velgen (goed) en banden (geen standalone omdat ie nogal dik is) al gemaakt. Daarna ga ik ze allemaal samenvoegen en heb ik een wiel. xD Heb alleen nog wat hulp nodig met samenvoegen omdat ik dat nog niet eerder heb gedaan. Misschien een vrijwillige vrijwilliger hier op dit forum? @above: Nice, misschien dat jij mijn wielen mag gebruiken en dat mijn naam dan ook stiekem ergens in een hoekje bij de credits komt te staan? Leuke models, heb je die van een Hackman site?
danny18 Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Geplaatst: 18 juli 2009 Ik heb geprobeert de hermes dakloos te maken en heb dan meteen de extreem lelijke interieur te bekijken het is net alsof rockstar gewoon wat doosjes in de auto heeft geplaatst dus dat word een nieuw interieurtje:
Timske Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Geplaatst: 18 juli 2009 Rockstar heeft wel iets beters te doen dan een interieur duizenden poly's te maken.. Misschien kan jij hem in HD maken Kijken wie er beter is, jij of Rockstar
danny18 Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Geplaatst: 18 juli 2009 (bewerkt) Rockstar heeft wel iets beters te doen dan een interieur duizenden poly's te maken..Misschien kan jij hem in HD maken Kijken wie er beter is, jij of Rockstar Rockstar games is gewoon een beetje lui maar ze zorgen wel voor een aardig mooie carrosserie Ik denk dat ik niet heel veel beter ben maar ik ga gewoon de blokkige dingen wat smooter maken en een nieuwe stuur etc. Edit: De auto tot nu toe: Edit 2: hij is nog lang niet af ik moet nog de achterbank: De hdri zit er alleen niet goed op Bewerkt: 19 juli 2009 door danny18
Gta Bram Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 De auto en het kasteeltje zien er allebei goed uit, Danny!
danny18 Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 Mijn laatste GTA IV Fail projectje: haha leuk filmpje moet dat een kartonen doos ofzo voorstellen?
.Senne Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 Het was een idee van ikt, gewoon een vierkante carrosserie voor een wagen. Zo zijn er geen ruiten, en dan kan Niko niet sterven. Alleen was het wel wat falen, aangezien de auto nog steeds kan ontploffen. Wie kan raden welke auto het is krijgt een koekj. Aniewee, nog even raten. Mooi kasteeltje, gewoon gemaakt uit je eigen verbeelding? De stijl past erg goed, met die poort en dwarsbalken aan die huizen enzo. Kanon is ook leuk. Hermes: PIMP. Dat luipaardvel doet 't hem echt, geweldig. Die tweede render is ook echt mooi. Keep it up!
Traser Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 Het was een idee van ikt, gewoon een vierkante carrosserie voor een wagen. Zo zijn er geen ruiten, en dan kan Niko niet sterven. Alleen was het wel wat falen, aangezien de auto nog steeds kan ontploffen. Wie kan raden welke auto het is krijgt een koekj. Aniewee, nog even raten. Mooi kasteeltje, gewoon gemaakt uit je eigen verbeelding? De stijl past erg goed, met die poort en dwarsbalken aan die huizen enzo. Kanon is ook leuk. Hermes: PIMP. Dat luipaardvel doet 't hem echt, geweldig. Die tweede render is ook echt mooi. Keep it up! Ford GT ?
danny18 Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 (bewerkt) Het was een idee van ikt, gewoon een vierkante carrosserie voor een wagen. Zo zijn er geen ruiten, en dan kan Niko niet sterven. Alleen was het wel wat falen, aangezien de auto nog steeds kan ontploffen. Wie kan raden welke auto het is krijgt een koekj. Aniewee, nog even raten. Mooi kasteeltje, gewoon gemaakt uit je eigen verbeelding? De stijl past erg goed, met die poort en dwarsbalken aan die huizen enzo. Kanon is ook leuk. Hermes: PIMP. Dat luipaardvel doet 't hem echt, geweldig. Die tweede render is ook echt mooi. Keep it up! euh ja die kasteel is me gewoon uit de grond komen groeien mijn oom had een spel dat had iets met de jaren 1400 te maken toen zag ik al die gebouwen en dacht laat ik me een kasteel in die stijl maken. En nog effe met die auto ik heb effe een leren huidje om de banke gedaan kies maar welke het leukst is : leder Raarrgghh: Iemand een BH verloren ? Let niet op de dashboard die is namelijk nog niet helemaal af ik wil nog randjes toevoege met een goud of chroom kleurtje. Bewerkt: 19 juli 2009 door danny18
woofernl Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 @seneken wow, jij moet een goede pc hebben, geen lag niks?
Recommended Posts