Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

Wie het ook gemaakt heeft of ergens van geript heeft maakt mij niets uit, het feit is dat 't er errug mooi uitziet. :Y Textures zijn ook mooi, ze creëren een bepaalde sfeer.

En nu, mijn eerste stap in GTA IV modding:

omgwtfbbqroflcopter.png

Heb Zmodeler nog maar een uurtje weer werkend, en ben best blij met dit resultaat. :puh: Comet met spoiler.

Textures zijn er even niet, maar dat doet er niet toe. xD

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

Voor een eerste model in sketchup ziet dat er zeker al niet slecht uit. Ben benieuwd naar een eindresultaat. :Y

Ik ben ook weer verdergegaan met GTA IV:

huplatoiski.png

Het is een modified comet, met motorkap en spoiler van de infernus uit GTA SA. Zelf geëxporteerd en al die shizzle, en zelf goed in-game gekregen. En dat voor m'n eerste dag met zmodeler. :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Voor een eerste model in sketchup ziet dat er zeker al niet slecht uit. Ben benieuwd naar een eindresultaat. :Y

Ik ben ook weer verdergegaan met GTA IV:

*Plaatje.*

Het is een modified comet, met motorkap en spoiler van de infernus uit GTA SA. Zelf geëxporteerd en al die shizzle, en zelf goed in-game gekregen. En dat voor m'n eerste dag met zmodeler. :dans:

Ziet er heel netjes uit. Hier heb ik op gewacht, het modellen in Gta IV. Jammer dat ik niet kan modden... Ps3 heeft zo zijn nadelen....

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben sinds kort ook begonnen met het modellen van vooral eilanden enzo en dit heb ik gemaakt:

Skate eiland:

http://img32.imageshack.us/i/skateeiland1.png/

http://img440.imageshack.us/i/skateeiland2.png/

http://img187.imageshack.us/i/skateeiland3.png/

Strand Eiland:

http://img440.imageshack.us/i/strandeiland1.png/

In de kooi komen 2 vechtende mensen,

In dat ronde ding kan je iemand martelen, (ik zet daar een poppetje neer met heel veel healt, en die helemaal niet kan vechten)

In de Hangar staan vliegtuigen, erop een helicopter,

Er komen strippende Prostitues,

Er spawnen meerdere voertuigen

Er is aleen 1 probleem: :cry:

Hoe verplaats ik het Helicopterlandplekplaatje? :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

@Hippiebus niet slecht maar als je de modellen in game wilt zette moete alle vlakken wit zijn.

@senneken geweldige auto! niet normaal meer hij zit ook goed ingame (wat mij nooit zal lukken)

Hier een kasteeltje nog hartstikke wip:

kasteelwip.png

Er komen nog ramen en deuren.

En aan de achterkant komt nog een toren Waar ik misschien een kanon toren van ga maken.

Bewerkt: door danny18
Link to comment
Delen op andere websites

@Hippiebus niet slecht maar als je de modellen in game wilt zette moete alle vlakken wit zijn.

@senneken geweldige auto! niet normaal meer hij zit ook goed ingame (wat mij nooit zal lukken)

Hier een kasteeltje nog hartstikke wip:

*Plaatje*

Er komen nog ramen en deuren.

En aan de achterkant komt nog een toren Waar ik misschien een kanon toren van ga maken.

komen nog ramen en deuren. En aan de achterkant komt nog een toren Waar ik misschien een kanon toren van ga maken.

Ziet er leuk uit Danny18. Ik weet niet of het kan, maar je moet proberen om een minigun in die toren te zetten. :puh: Dat je ergens in een marker moet gaan staan, en dat je dan meteen met een minigun in die toren spawnt.

Edit: Geqouted plaatje weggehaald.

Bewerkt: door Gta Bram
Link to comment
Delen op andere websites

@Hippiebus niet slecht maar als je de modellen in game wilt zette moete alle vlakken wit zijn.

@senneken geweldige auto! niet normaal meer hij zit ook goed ingame (wat mij nooit zal lukken)

Hier een kasteeltje nog hartstikke wip:

*Plaatje*

Er komen nog ramen en deuren.

En aan de achterkant komt nog een toren Waar ik misschien een kanon toren van ga maken.

komen nog ramen en deuren. En aan de achterkant komt nog een toren Waar ik misschien een kanon toren van ga maken.

Ziet er leuk uit Danny18. Ik weet niet of het kan, maar je moet proberen om een minigun in die toren te zetten. :puh: Dat je ergens in een marker moet gaan staan, en dat je dan meteen met een minigun in die toren spawnt.

Edit: Geqouted plaatje weggehaald.

Leuk idee maar het word gewoon een kanon en of hij ingame komt (of kan komen) weet ik niet zeker.

@hippiebus klik eens op een paarse vlak en dan op refresh vlak ofzo (ik heb een nederlandse versie van sketchup een daar staat het als vlakken omkeren) maar je kunt ook je vlakken naar 1 kant richten hoe dat moet in de engelse versie weet ik niet :7

Hier weer een updatje van me kasteeltje:

kasteelwip.png

kasteelwip2.png

kasteelwip3.png

Ik heb ramen gemaakt ook houte balken gemaakt en uiteraart het torentje.

De kasteel is tot nu toe van

-93162 triangels

-57212 polygons

gemaakt

Bewerkt: door danny18
Link to comment
Delen op andere websites

Een hele tijd ben ik begonnen aan een nieuw modelling project: een dubbeldekker bus. Het is alweer een tijdje geleden dat ik 'm af gemaakt heb, maar hier is een verzameling renders op chronologische volgorde zodat je de vorderingen kan zien.

bus.jpg

De basis vorm.

bus1.png

Ram- en deuropeningen erin. Daarnaast ook een tijdelijke bodem.

busjekomtzo.png

Ruiten en rubbers onder erin, vooruit alvast gevormt, trap achterin geplaatst, gril voorin, vloer onder- en bovenin de bus en de wielkasten.

bus2.png

Andere rubbers en ruiten erin gedaan, plus de eerste goede kleuren voor het interieur en het begin aan de vormen van het interieur zelf, de bestuurdersplaats.

bus3.png

Lampen, nummerplaat frame, andere helft van de bus.

busfront.jpg

Deuren aan de rechterkant erin.

busrechts.png

Stoelen en het interieur af gemaakt.

busbus-1.png

Wielen eronder en achterlichten (niet te zien).

busbusbus.png

Reclame aan de zij- en achterkant en een deur aan de bestuurderskant.

Et voila, we hebben een Engelse dubbeldekker! Het ontwerp is gedeeltelijk van een blue print, maar veel dingen heb ik ook gewoon zelf gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was dus bezig met 3DsMax 09 en heb toen deze gemaakt.

Zoals je ziet zijn de velgen (goed) en banden (geen standalone omdat ie nogal dik is) al gemaakt. Daarna ga ik ze allemaal samenvoegen en heb ik een wiel. xD

24q4y6h.png

34gso3n.png

Heb alleen nog wat hulp nodig met samenvoegen omdat ik dat nog niet eerder heb gedaan. Misschien een vrijwillige vrijwilliger hier op dit forum?

@above: Nice, misschien dat jij mijn wielen mag gebruiken en dat mijn naam dan ook stiekem ergens in een hoekje bij de credits komt te staan? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...