Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

@hierboven: Uhm, ik weet niet hoor, maar we hebben zo'n beetje de hele achterkant al herbouwd, vooral het deel van de achterklep en de bumper en het deel achter de cabine. Maarja.. Leuk dat je even de tijd neemt om iets zinnigs erover te zeggen.

@Hieronder: Misschien, als jullie lief zijn :puh: Als extra waarschijnlijk.. Heel misschien, als het past, ga ik er nog een jetski inzetten ofzo, als extra :puh:, of wat surfplanken erin leggen. :puh:

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

@hierboven: Uhm, ik weet niet hoor, maar we hebben zo'n beetje de hele achterkant al herbouwd, vooral het deel van de achterklep en de bumper en het deel achter de cabine. Maarja.. Leuk dat je even de tijd neemt om iets zinnigs erover te zeggen.

:7

Ziet er goed uit Myth, Komt er ook nog een rolbeugel in?

@hierboven : :dans:

Bewerkt: door Traser
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben een hele tijd geleden begonnen met de 300C en aangezien peppie vind dat er nog niet zoveel aan gebeurt is, zal ik eens wat screens neer zetten van wat ik er al aan gedaan heb:

pickuprear.jpg

pickuprear2.jpg

De auto nadat ik net de achterkant eraf 'gehakt' had en de deur gleuven weg gehaald had.

pickuprear3.jpg

De auto verlengt.

rearwindow2.jpg

screen3.jpg

screen5.jpg

screen4.jpg

screen6.jpg

screen7.jpg

screen9.jpg

wielkast1.jpg

wielkastshizzle.jpg

pickuprear10.jpg

Een overzicht van de progress rond de laadbak.

Mythbuster heeft dit allemaal uiteindelijk weer aan moeten passen en heeft het ook verbeterd.

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

@ Garliorix, die ken ik nog. Staat volgens mij nog in dit topic. En die wagen is vet :puh:

@ MystBusters Discovery, Heb je die in test drive unlimited ja? Dat wist ik niet, waar kun je hem kopen? :puh:

Gewone 300C is in TDU te koop ja, maar die versie van Myth niet :puh:

Myth, met hem ben je al een tijdje bezig ja, ik kan hem nog wel herrineren, maar als je met je kwaliteiten de nodige tijd erin steekt, word het een mooi dingetje, en het idee is ook zeer netjes en goed bedacht.

Waarschijnlijk word het een mooie wagentje, en het is weer eens wat anders dan de andere mods.

KUTGW!

En Galiorix:

Ook jij hebt een mooie model gemaakt, het mooie is dat jullie achterbakken ook wat van elkaar verschillen, en dus jullie eigen stijl erin gebruiken.

En ook als jij de nodige tijd erin steekt er een mooie model eruit tovert.

Ook jij KUTGW!

@ Hieronder, Myth vertelde me het net via msn, en ik had over dat stukje net overheen gelezen, mijn excuses ^_^

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

T is dezelfde auto, alleen die van mij is weer verder aangepast zodat de achterkant weer mooi aansluit op de cabine enzo, en de achterklep en bumper zijn bij mij aangepast.

Btw, sneak peak van klein testje voor extra's. De Jetski van GTA VCS bleek veel te groot te zijn, maar misschien kan ik hem er toch in proppen als ik hem scale. Daarvan krijg je nog niets te zien want daar heb ik nog geen textures op gezet..

300Cpickup5.jpg

@Hieronder: Leuk dat je ook op anderen comments geeft :ch:, wat heb ik soms toch een hekel aan mensen die hier denken dat zij geen comments hoeven geven, maar anderen wel op hen.

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Wat fijn dat er niemand voor mij heeft gepost waar ik op hoef te commenten sinds de laatste keer(Ja Jorge, want jij comment ook op niemand)

Updateje van m'n 300C pick-up: Ramen zijn verbeterd en getextured, laadbak gekopieerd naar andere kant, lichten erg verbeterd, interieur uit originele model gehaald en deels aangepast(is nog WIP), linker zijkant naar rechterkant gekopieerd(rechterkant was nog niet helemaal aangepast), en velgen geimporteerd.

300Cpickup10.jpg

300Cpickup6.jpg

300Cpickup7.jpg

300Cpickup8.jpg

300Cpickup9.jpg

300Cpickup11.jpg

Comments zijn welkom!

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Wat fijn dat er niemand voor mij heeft gepost waar ik op hoef te commenten sinds de laatste keer(Ja Jorge, want jij comment ook op niemand)

Dan comment je toch niet vriend.

Het topic heet 'Show jouw models'. Ik show graag mijn models, als je comments wil geven mag dat maar is niet verplicht vind ik.

Link to comment
Delen op andere websites

*kuch* Postje van DaBeast, heel toevallig op dezelfde pagina als waar de 300C pick-up van Galiorix en mij als eerste gepost is.

Het is niet het 'Show je eerste models' topic, maar het Show je models topic. Wat dus betekend dat je gewoon je dingen moet posten EN MOET RATEN. Vooral dat laatste gebeurt de laatste tijd niet meer veel, dus graag wat verbetering qua rate gedrag, of er komt gewoon een slotje op.

-DaBeast

(en ik heb die strepen en dikgedrukt er niet eens zelf ingezet!)

EDIT: Nog een:

Ik weet niet of het gemerkt word, maar ik verwijder gewoon elke post die geen goede rate is hoor..

Er moet dringend goed gerate worden, zoals het in het GFX subforum ook moet. Voor de duidelijkheid moet je vertellen wat je er mooi aan vind (en wat er beter an kan/wat je niet mooi vind), en niet gewoon: oh, mooi. Ik wil dus deftige rates zien met al dan niet een eindscore..

Andere posts worden gewoon verwijdert.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Dusja.... 'Het is niet verplicht vind ik'.. regels zijn geen meningen helaas :7

@hieronder: 't boeit mij ook niet of je mij rate of op mij overslaat en precies alleen maar op de mensen voor mij comment, ik vind het alleen erg irritant als mensen hier komen posten net alsof zij zich nergens aan hoeven te houden maar tegelijk wel iedereen op hen moet commenten. Maar goed, 'k heb geen zin om hier een beetje een offtopic discussie te gaan houden over zoiets kleins :7

EDIT@Peppie hieronder: Is ook zo, moet de textures nog aanpassen van de leuningen, maar 't midden vond ik wel aardig zoals het was :puh:

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

*kuch* Postje van DaBeast, heel toevallig op dezelfde pagina als waar de 300C pick-up van Galiorix en mij als eerste gepost is.
Het is niet het 'Show je eerste models' topic, maar het Show je models topic. Wat dus betekend dat je gewoon je dingen moet posten EN MOET RATEN. Vooral dat laatste gebeurt de laatste tijd niet meer veel, dus graag wat verbetering qua rate gedrag, of er komt gewoon een slotje op.

-DaBeast

(en ik heb die strepen en dikgedrukt er niet eens zelf ingezet!)

EDIT: Nog een:

Ik weet niet of het gemerkt word, maar ik verwijder gewoon elke post die geen goede rate is hoor..

Er moet dringend goed gerate worden, zoals het in het GFX subforum ook moet. Voor de duidelijkheid moet je vertellen wat je er mooi aan vind (en wat er beter an kan/wat je niet mooi vind), en niet gewoon: oh, mooi. Ik wil dus deftige rates zien met al dan niet een eindscore..

Andere posts worden gewoon verwijdert.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Dan hou ik mij dus niet aan de regel. Stom van me. Geef me maar een warn.

Ff serieus, ik wil gewoon me shizzle showen, geen rates geven op dingen waar ik geen mening over heb.

Dan krijg je van die rates als: ziet er leuk uit!, of mooi!.

Heb je geen kloot aan, kan ik beter al die typetijd besparen.

Bewerkt: door Jorge_F
Link to comment
Delen op andere websites

Ff serieus, ik wil gewoon me shizzle showen, geen rates geven op dingen waar ik geen mening over heb.

Dan krijg je van die rates als: ziet er leuk uit!, of mooi!.

Heb je geen kloot aan, kan ik beter al die typetijd besparen.

Nou dan post je helemaal niks.. zieligerd :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

@Mythbuster: Ik wist wel dat mijn idee in goede handen was, het ziet er echt gelikt uit! :D

@Jorge: Hmm, ja ziet er wel grappig uit zo op het eerste gezicht, ben je er al uit wat je er mee gaat doen? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...