Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ff serieus, ik wil gewoon me shizzle showen, geen rates geven op dingen waar ik geen mening over heb.

Dan krijg je van die rates als: ziet er leuk uit!, of mooi!.

Heb je geen kloot aan, kan ik beter al die typetijd besparen.

Nou dan post je helemaal niks.. zieligerd :cya:

Okej Patrick Ster :cya:

@Galiorix, het worden waarschijnlijk de poten van een snelweg/brug/dinges :puh:. Maar dan echt massive dus ;).

@Beesje, sorry schatje :$. Maar ik wordt gewoon zo opgefokt van het niveau op het forum de laatste tijd. Geen humor meer, sarcasme is dood en regels worden veilloos nagevolgd zonder ze in twijfel te trekken... ik mis de SAD community !

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat je er andere textures op plakt, deze vormen een patroon wanneer je ze van iets verderaf ziet. Voor de rest vind ik 't erg mooi. :)

Myth: nog steeds geweldig. De achterlichten vind ik erg verbeterd. Ik wacht met smart op een release. :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat je er andere textures op plakt, deze vormen een patroon wanneer je ze van iets verderaf ziet. Voor de rest vind ik 't erg mooi. :)

Klopt, dat vond ik zelf ook erg jammer. Dat komt denk doordat ik die dirt map er overheen heb gegooid.

Binnenkort dus een update met iets minder duidelijk seamless textures ;).

Link to comment
Delen op andere websites

Ff serieus, ik wil gewoon me shizzle showen, geen rates geven op dingen waar ik geen mening over heb.

Dan krijg je van die rates als: ziet er leuk uit!, of mooi!.

Heb je geen kloot aan, kan ik beter al die typetijd besparen.

Nou dan post je helemaal niks.. zieligerd :cya:

Gast, ga jezelf [censor] ofzo.

bridgef.png

Link to comment
Delen op andere websites

Mooie brug, wat word het verder?

Een cliniclown.

Kijk Mythbuster, dit bedoel ik nou met nutteloze rates..

@PizzaTonijn,

Vette render uiteraard, maareh... ik weet bijna zeker dat ik deze render al eerder heb gezien in dit topic van jou :D .

Of ben je nu van plan hem eindelijk ingame te zetten :puh:?

Link to comment
Delen op andere websites

Jorge en Pizzatonno komen binnen, en het is meteen een herrie :7 . Even serieus nu: laat die herrie stoppen, anders word het een boeltje hier en zal dit topic uiteindelijk op slot moeten..

Ja kijk naar mij, ik geef hier het goede voorbeeld. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Omg, mensen hier moesten eens weten hoe het er lang geleden aan toe ging. Ook een van de redenen wrm ik bjna nooit meer op dit forum ben.

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

Klopt, vroeger was het een genot om naar het 'Show jou models topic' te gaan. Maar tegenwoordig kan dat GTA Modding Showroom wel weggelaten worden. 90% heeft niks meer met modding te maken. Daarnaast valt er van de de uren tijd die 'wij' erin hebben gestoken om te zorgen dat mensen vooral maar 3ds Max gebruiken inplaats van sketchup, ook weinig terug te zien. Daarnaast is de respect en interesse naar elkaar ook al heel lang verdwenen

Om het gewoon kort te houden, GTA modding op dit forum is uitgestorven, face it. Het modding forum is een lachertje geworden, en daar kan je het alleen maar mee eens zijn.

En kom dan niet aan met 'geef dan zelf het goeie voorbeeld' of 'Al die oude members kunnen alleen nog maar zeuren' want dat is wel een beetje makkelijk om te zeggen hea.

Oja als je dan toch lekker wilt modelen:

3dmd.net/forum/3d-forum-8.html

forums.sketchucation.com/

Dan zit je tenminste op de goeie plaats.

*Sorry voor de offtopic post Dabeast, vat de tekst vooral niet te persoonlijk op in jou geval, en het selecte overige groepje natuurlijk die zich ook niet aangesproken hoeft te voelen.

Voor de sad emoticon, +1000 trouwens.

Amg Bradley, ik jou van je (L)

Bewerkt: door PizzaTonno
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...