Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

@ Wazuup, gefelicteerd met je uitslag, echt goed gelukt, proficiat

@ Stefaneke, :-( net als op MSN moet ik steeds "ubergeil" zeggen jong, jij bent echt heel goed bezig

@ Big Bear, jij staat ook niet stil bij moddeling he? :puh: ziet wel goed uit voor een bunker, wat ga jij ermee doen of is het voor plezier?

@ Blastov, mooie perron is het wel, hopelijk ook een supermooie treinstation erbij ^^

maar jongens ik sta ook niet stil hoor :puh:

Harley Davidson FATBOY (originieel was Freeway van GTA SA) (zal wss voor GLD zijn)

th_biker1.jpg - th_biker2.jpg - th_biker3.jpg

Lamborghini Countach (jaja Timpo, jij hebt concurrentie bij ;) ) originieel was Infernus van GTA VC) (zal wss voor GLD zijn)

th_countach1.jpg - th_countach2.jpg - th_countach3.jpg - th_Countach_wiel.jpg

en vandaag 2 nieuwe wielen gemaakt uit plezier, mss voor GTA SA (GLD) (compleet zelf gemaakt, mss zal ik een tutorial van uitgeven :) voor de Sketchup gebruikers )

th_wiel_zon.jpg - th_wiel_8spaaks.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

@ Stefaneke... echt VET kasteel man!!! Hopelijk komt er wat meer binnenin zoals huisjes ofzo...

@Blastov... ook zeer mooi man!!! Nu nog zo een klein stationsgebouwtje en de mafia sfeer is geklaard!!!

@SWYV... zoals ik al had gezegd VET!!! Ik hoop dat je hem spoedig ingame zal zetten!

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals bijna altijd, mooi Dabeast.

Mijn kasteel, nog wat detail zoals een put en duren een gracht en poort en dan is ie af :eten: .

kasteel5hk5.png

Ik vind hem niet slecht, maar werk is meer aan detail, doe hier en daar een raam, chamfer je edges. Aangezien hij steeds meer af komt, kan je misschien ook meer aan lighting denken, misschien een idee om met Vray te renderen?

Voorderst KUTGW ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga geen chamfer gebruiken, hij is al zo high poly :bonk: ik was dit eerst wel van plan.

hij is ook nog niet klaar, de basis is nou af, nou komen de details.

Ik ben al met vray aan het kloten geweest, maar het lukt nog niet echt

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga geen chamfer gebruiken, hij is al zo high poly :bonk: ik was dit eerst wel van plan.

Nooit je model laten lijden aan het aantal poly's. Al is die kasteel 50.000 poly's dan neuk je hem nog in 1 dff in SA.

Ik ben al met vray aan het kloten geweest, maar het lukt nog niet echt

Zoek is eens wat basis tutorials, uit jezelf vray leren is lastig.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben verder gegaan met mijn Pillbox, ben aan het wapen begonnen, hij is nog ver van af, maar vond het toch leuk om even snel een WIP rendertje te posten:

*trommelgeroffel*

pillbox04qs0.jpg

Violá C&C plz

Link to comment
Delen op andere websites

amai, Big bear, echt topwerk!!! :tu:

jammer dat jij hem niet in GTA steekt :puh:

hoeveel poly's heeft die ding wel tot nu? :)

Ermmmm, ik wee niet hoe dat in 3DS Max 9 te werk gaat (wat een eikel ben ik ooks moest gewoon doorgaan met 7), tenminste heb nog onder Utilities Tab gekeken maar daar vind ik m niet (dat hamertje). Maar ik denk zo rond de 10K, aardig wat Spheres gebruikt voor bouten en die dingen vreten polygons ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Big bear, ik heb geleerd van Stefan denk ik

[hamer-icoon] en daarna klik jij op [MORE] daarna "POLYGON COUNTER" selecteren en daarna OK en voila :)

Bewerkt: door SWYV
Link to comment
Delen op andere websites

Big bear, ik heb geleerd van Stefan denk ik

[hamer-icoon] en daarna klik jij op [MORE] daarna "POLYGON COUNTER" selecteren en daarna OK en voila :)

Dat wist ik dus al maar dat kan dus niet meer in 3DS mAx9

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...