S-te-Fan Geplaatst: 13 juni 2007 Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 HAHA, geen wonder dat het posten zo lang duurde. Wel goed gelukt . Nou nog wat leren om met die widgets om te gaan want die zijn nou nog wel heel erg hoog .
Rivel Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 Dat wil ik ook kunnen! Leuk gedaan, vind je font wel wat saai!
Wazuup Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 Iedereen ontopic nu, ik kan tijdelijk niet modereren omdat er een error in het forum zit, maar ik verzeker je dat de volgende offtopic post consequenties heeft. Ontopic dus.. >>> Door Matiscus: En op mijn steun kan hij altijd rekenen. Ik heb namelijk geen enkel probleem door de forum update. Dus wie nu nog een stap mis gaat, krijgt een consequentie! Jullie zijn gewaarschuwd!! <<<
Rivel Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 Geldt dit ook voor mij? Enja... Ik geef deze post zin: Mijn reclamebord!
S-te-Fan Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 Nogal simpel . Ik heb geleerd hoe je een spiegelend materiaal maakt .
gybrus Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 Whoei, {Auto Resize when finished downloading} Grats,G
Rivel Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 Leuke spiegeing, maa ris dat niet wat overdreven? DIe spiegeling? Voor de rest is je theepot nogal saai...
S-te-Fan Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 Nja, het is iets. En Gybrus, mooie render, Greeble gebruikt .
Big-Bear Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 Lol, greeble is helemaal in, laat ik ook maar is proberen wat te maken^^ Ik vind die van Gybrus echt nice, dmv van die textures lijkt het of er veel meer detail opzit. En stefaneke je gaat sterk vooruit, moet ik zeggen.
kees1991 Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 (bewerkt) klupt beer greeble is hot op t moment. dus heb ik ook nog maar wat gemaakt nu heb ik nog een mooi idee maar rendere duurt tering lang dus post ik straks. nou dit was dus mijn idee. maar t werkt niet :'( ik wou dus een groote spiegel maaken maar dat lukte niet. kan iemand vertellen hoej e een spiegel maakt ?? kan iemand mij fia PB vertellen hoe je een spiegel maakt of een spiegel materiaal stuuren ?? Bewerkt: 15 juni 2007 door kees1991
Big-Bear Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 (bewerkt) Violá: Bewerkt: 15 juni 2007 door Big-Bear
Rivel Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 Heerlijk BB die dpwnt! Enkel vid ik dat er wijig detail is op het aanloop p lankje...
Big-Bear Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 Heerlijk BB die dpwnt! Enkel vid ik dat er wijig detail is op het aanloop p lankje... lol, ik zou mijn god niet weten wat je daar aan detail wilt plaatsen, maarja. Ik ben daar wel iest van plant, maar wat tja
Jorge_F Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 Heerlijk BB die dpwnt! Enkel vid ik dat er wijig detail is op het aanloop p lankje... lol, ik zou mijn god niet weten wat je daar aan detail wilt plaatsen, maarja. Ik ben daar wel iest van plant, maar wat tja Je hebt gelijk Big Bear, je moet niet dingen overbodig ingewikkeld gaan maken, anders word het ook weer te druk .
Recommended Posts