Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

HAHA, geen wonder dat het posten zo lang duurde.

Wel goed gelukt :).

Nou nog wat leren om met die widgets om te gaan want die zijn nou nog wel heel erg hoog :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen ontopic nu, ik kan tijdelijk niet modereren omdat er een error in het forum zit, maar ik verzeker je dat de volgende offtopic post consequenties heeft.

Ontopic dus..

>>> Door Matiscus: En op mijn steun kan hij altijd rekenen. Ik heb namelijk geen enkel probleem door de forum update. Dus wie nu nog een stap mis gaat, krijgt een consequentie! Jullie zijn gewaarschuwd!! <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Lol, greeble is helemaal in, laat ik ook maar is proberen wat te maken^^ Ik vind die van Gybrus echt nice, dmv van die textures lijkt het of er veel meer detail opzit.

En stefaneke je gaat sterk vooruit, moet ik zeggen.

Link to comment
Delen op andere websites

klupt beer greeble is hot op t moment. dus heb ik ook nog maar wat gemaakt

greeblex4ai6.jpg

nu heb ik nog een mooi idee maar rendere duurt tering lang dus post ik straks.

nou dit was dus mijn idee. maar t werkt niet :'( ik wou dus een groote spiegel maaken maar dat lukte niet. kan iemand vertellen hoej e een spiegel maakt ??

greeble2xwa1.jpg

kan iemand mij fia PB vertellen hoe je een spiegel maakt of een spiegel materiaal stuuren ??

Bewerkt: door kees1991
Link to comment
Delen op andere websites

Heerlijk BB die dpwnt! Enkel vid ik dat er wijig detail is op het aanloop p lankje...

lol, ik zou mijn god niet weten wat je daar aan detail wilt plaatsen, maarja. Ik ben daar wel iest van plant, maar wat tja

Link to comment
Delen op andere websites

Heerlijk BB die dpwnt! Enkel vid ik dat er wijig detail is op het aanloop p lankje...

lol, ik zou mijn god niet weten wat je daar aan detail wilt plaatsen, maarja. Ik ben daar wel iest van plant, maar wat tja

Je hebt gelijk Big Bear, je moet niet dingen overbodig ingewikkeld gaan maken, anders word het ook weer te druk :D.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...