Rivel Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Hmm... Ik zie dat je al bete'r word. Het ziet er leuk uit. Maar probeer er eens wat ramen en deuren en een schoorsteen in te proppen. Ik zie dat je nu ook al aan het UVW mappen bent! aar die stenen zijn best groot, ik zou nog een paar tus. volgen. En dan komt het wel goed! KTUGW
.:TOM:. Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 (bewerkt) Ja, ik heb een deur geprobeerd maar toen ik met een balk een gat uitholling wou maken voor m'n deur in te zetten, ik deed dit met extrude. Toen holde dat uit en de texture bleef maar de randen werden wit. Hoe komt dit ? Ik zal zo een screenie posten. Tom Zo beter ? De stenen zijn iets kleiner Zie je die witte lijnen ? EDIT: Ik had de verkeerde gepost. Bewerkt: 24 juni 2007 door .:TOM:.
Rivel Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 (bewerkt) Sorry, maar ik zie geen verschil. Ik kan je ook aan raden om op een andere manier te renderen. Met light tracer! PB me even met je MSN, dan leg ik je het uit! EDIT: Nu zie ik het! Sorry, dit klinkt wel grof, maar is dat de deur? Dat wit? Een deur heeft ook andere tettrues. Maar voor een beginner is dit al goed. Ik kan je ook aanraden om die grastexture wat beter te doen? @ [baz] Mij gaven ze ook die raad hoor, ik gaf hem de tip. Ik zei niet dat dat ik hm verplichte! Bewerkt: 24 juni 2007 door Rivel
[Baz] Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Sorry, maar ik zie geen verschil. Ik kan je ook aan raden om op een andere manier te renderen. Met light tracer! PB me even met je MSN, dan leg ik je het uit! Laat hem eerst fatsoenlijk leren models maken voordat je het alleen maar ingewikkelder maak
.:TOM:. Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 (bewerkt) Ik denk dat ik dat allemaal overmorgen zal leren, ik heb morgen m'n ALLERLAATSTE examen !!! Wiskunde Dus dat wordt blokken maar ik heb wel nog een halfuurtje of een kwartiertje. Tom En zie je die witte lijn niet ? De stenen zijn ook iets kleiner. Ik heb hem snel met F9 gerenderd dus.. En Rivel heb je me nu al toegevoegd ? EDIT: Nu zie ik het! Sorry, dit klinkt wel grof, maar is dat de deur? Dat wit? Een deur heeft ook andere tettrues. Maar voor een beginner is dit al goed. Ik kan je ook aanraden om die grastexture wat beter te doen? Ik zeg juist ik heb met de boolean tool een stukje uit de muur weggehaald voor een realistischer effect, zie dit topic en daarna kwam er die witte lijn. @@@EDIT@@@ Dat gras heb ik vlug vlug gdn IK GA NU STUDEREN Bewerkt: 24 juni 2007 door .:TOM:.
Jozz Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Jeeeeej: Jos Döner Shop Net gemaakt, mijn eerste echte 3ds max 8 model waar veel werk aan is besteed
.:TOM:. Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Mooi gedaan voor je eerste, alhoewel je hamburger wat uitgerkt is. KUTGW Tom
Jozz Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Mooi gedaan voor je eerste, alhoewel je hamburger wat uitgerkt is.KUTGW Tom Het is geen hamburger, maar een Broodje Döner kijk : http://images.google.nl/images?hl=nl&q...oeken&gbv=2
Rivel Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Leuk gedaan. Maar je textures zijn niet zo mooi, ik zou je dak ook wat anders maken. Meer relief ofzo!
~> GizmO <~ Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Ik heb een beginnetje gemaakt met mijn rim voor mijn lambo. Ik kon geen goede refs vinden van de Hamann rims dus heb ik de Beyton black spirit gekozen. Deze leek er een beetje op en daarom vond ik hem wel passen. Wire Smooth Ga nu beginnen aan de middenring en de overige vormen. Tenslotte de buitenring (waar de tyre omheen gaat) en dan de bolts.
SWYV Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Gizmo !!! wat doe jij mij weer aan? !!!! sexy rim hoor !!! XD
~> GizmO <~ Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Gizmo !!! wat doe jij mij weer aan? !!!! sexy rim hoor !!! XD Tis maar wip! Geen hartverzakking krijgen ofzo. Wat ik nu ga showen is het echte werk. Modeling = 90% done! Ventiel moet nog gedaan worden. En dan de materials, aangezien het zwart moet zijn word het wel beetje tweaken enzo maar dat komt wel goed denk ik. Kindabig?x] <3details <= Breyton logo Polycount: 58.414 <3High poly modeling Ik duik me bed in!
Mythbuster Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 (bewerkt) Zo *******(woord dat begint met een f )[/font] verschrikkelijk mooi! 'K wou dat ik zo goed kon moddelen. De wielen(dus ook band) op een van mijn auto's telt 2210 polygones, en op een andere, die ik hier gepost heb, die eigenlijk veel minder gedetaileerd is, 2450 ongeveer.. Op die eerst was ik al trots, en op die 2e ook nog wel,(Ook al was hij niet gedetaileerd ) maar echt "Not even CLOSE" Hier een plaatje van het eerste, die met 2210 polygones. Degene met +-2450 polygones heb ik al gepost, een paar dagen geleden. EDIT: Hee ik zie misschien een foutje in je velg.. bij een plek waar de spaak aan de buitenrand vast zit, loopt het rond, terwijl dat bij de andere spaken hoekig is.... Ik denk, ik zeg het even, misschien is dat de plek voor het ventiel ofzo, en dat het daar ietsjes anders is, maarja.. Bewerkt: 24 juni 2007 door Mythbuster
SWYV Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 Gizmo !!! KRAK hoor je dat? hartverzakking is het !!! haha idd wat Mythbuster zei klopt er zit idd een opvallende fout of deed jij dat express? die spaak links onder enne nu ga ik ook proberen om een pwnage wielvelg te maken in Sketchup
Recommended Posts