Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

Hmm... Ik zie dat je al bete'r word. Het ziet er leuk uit. Maar probeer er eens wat ramen en deuren en een schoorsteen in te proppen. Ik zie dat je nu ook al aan het UVW mappen bent! :tu: aar die stenen zijn best groot, ik zou nog een paar tus. volgen. En dan komt het wel goed! KTUGW

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja, ik heb een deur geprobeerd maar toen ik met een balk een gat uitholling wou maken voor m'n deur in te zetten, ik deed dit met extrude. Toen holde dat uit en de texture bleef maar de randen werden wit. Hoe komt dit ? Ik zal zo een screenie posten.

Tom :cya:

Zo beter ? De stenen zijn iets kleiner

housegw4.jpg

Zie je die witte lijnen ?

housefoutjerh9.jpg

EDIT: Ik had de verkeerde gepost.

Bewerkt: door .:TOM:.
Link to comment
Delen op andere websites

Sorry, maar ik zie geen verschil. Ik kan je ook aan raden om op een andere manier te renderen. Met light tracer! PB me even met je MSN, dan leg ik je het uit!

EDIT: Nu zie ik het! Sorry, dit klinkt wel grof, maar is dat de deur? Dat wit? Een deur heeft ook andere tettrues. Maar voor een beginner is dit al goed. Ik kan je ook aanraden om die grastexture wat beter te doen?

@ [baz] Mij gaven ze ook die raad hoor, ik gaf hem de tip. Ik zei niet dat dat ik hm verplichte!

Bewerkt: door Rivel
Link to comment
Delen op andere websites

Sorry, maar ik zie geen verschil. Ik kan je ook aan raden om op een andere manier te renderen. Met light tracer! PB me even met je MSN, dan leg ik je het uit!

Laat hem eerst fatsoenlijk leren models maken voordat je het alleen maar ingewikkelder maak

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ik dat allemaal overmorgen zal leren, ik heb morgen m'n ALLERLAATSTE examen !!! Wiskunde :duh: Dus dat wordt blokken maar ik heb wel nog een halfuurtje of een kwartiertje.

Tom :cya:

En zie je die witte lijn niet ? De stenen zijn ook iets kleiner. Ik heb hem snel met F9 gerenderd dus..

En Rivel heb je me nu al toegevoegd ?

EDIT: Nu zie ik het! Sorry, dit klinkt wel grof, maar is dat de deur? Dat wit? Een deur heeft ook andere tettrues. Maar voor een beginner is dit al goed. Ik kan je ook aanraden om die grastexture wat beter te doen?

Ik zeg juist ik heb met de boolean tool een stukje uit de muur weggehaald voor een realistischer effect, zie dit topic en daarna kwam er die witte lijn.

@@@EDIT@@@ Dat gras heb ik vlug vlug gdn :puh:

IK GA NU STUDEREN

Bewerkt: door .:TOM:.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een beginnetje gemaakt met mijn rim voor mijn lambo.

Ik kon geen goede refs vinden van de Hamann rims dus heb ik de Beyton black spirit gekozen.

Deze leek er een beetje op en daarom vond ik hem wel passen.

3871d1127988135-breyton-sports-rims-spirit-black.jpg

Wire

breytonrim1kw6.jpg

Smooth

breytonrim2iq6.jpg

Ga nu beginnen aan de middenring en de overige vormen.

Tenslotte de buitenring (waar de tyre omheen gaat) en dan de bolts.

Link to comment
Delen op andere websites

Gizmo !!! wat doe jij mij weer aan? !!!! sexy rim hoor !!! XD :D

Tis maar wip! Geen hartverzakking krijgen ofzo. :dans:

Wat ik nu ga showen is het echte werk.

Modeling = 90% done!

Ventiel moet nog gedaan worden. 8)

En dan de materials, aangezien het zwart moet zijn word het wel beetje tweaken enzo maar dat komt wel goed denk ik.

Kindabig?x]

breytonrim3in9.jpg

<3details

BREYTON-LOGO-ORIGINAL-1.jpg <= Breyton logo

breytonrim4mx3.jpg

Polycount: 58.414

<3High poly modeling

Ik duik me bed in!

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Zo *******(woord dat begint met een f :puh: )[/font] verschrikkelijk mooi! 'K wou dat ik zo goed kon moddelen. De wielen(dus ook band) op een van mijn auto's telt 2210 polygones, en op een andere, die ik hier gepost heb, die eigenlijk veel minder gedetaileerd is, 2450 ongeveer.. Op die eerst was ik al trots, en op die 2e ook nog wel,(Ook al was hij niet gedetaileerd :puh: ) maar echt "Not even CLOSE" :puh:

Hier een plaatje van het eerste, die met 2210 polygones. Degene met +-2450 polygones heb ik al gepost, een paar dagen geleden.

EDIT: Hee ik zie misschien een foutje in je velg.. bij een plek waar de spaak aan de buitenrand vast zit, loopt het rond, terwijl dat bij de andere spaken hoekig is.... Ik denk, ik zeg het even, misschien is dat de plek voor het ventiel ofzo, en dat het daar ietsjes anders is, maarja..

post-47175-1182728501.jpg

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Gizmo !!! KRAK hoor je dat? :7 hartverzakking is het !!! :7 haha

idd wat Mythbuster zei klopt er zit idd een opvallende fout of deed jij dat express?

die spaak links onder

enne nu ga ik ook proberen om een pwnage wielvelg te maken in Sketchup :7

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...