Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
Stefaneke, wat een mooie tank! Weetje hoe vet mooi die is!

Ik heb een hoesje gemaakt, die om spellen zitten. Ik ben nog een enorme amateur, ik snap nog niet heel veel van 3ds max 9, maar dat komt nog wel denk ik. Ik heb niet persee dat spel gekozen, als texture, maar dat was nou gewoon de eerst texture die ik vond op google, met voor en acherkant. Nou, genoeg gepraat, hier de plaatjes:

Voorkant:

[image]

Acherkant:

[image]

Nice gemaakt voor een beginner :)

• Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• S-te-Fan

360

• Puma

195

• Galiorix

167

• Timske

153

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Ik weet dat ik nog met m'n tank bezig ben maar dit gaat voor. Ik heb namelijk een weddenschap met iemand Wie kan raden wat dit word krijgt een jupiler, Behalve Mythbuster die krijgt dan een pak slaag :puh:.

auto.jpg

Bewerkt: door stefaneke
Geplaatst:
Ik weet dat ik nog met m'n tank bezig ben maar dit gaat voor. Ik heb namelijk een weddenschap met iemand Wie kan raden wat dit word krijgt een jupiler, Behalve Mythbuster die krijgt dan een pak slaag :puh:.

[image]

Nice gemaakt, ik herken verschillende vormen van een auto model maar kan niet op de nam komen :7

Geplaatst:

Het is een Maxda RX-7 :) Denk ik...

Ik heb een hamurger gemaakt :puh: Met kaas, hamburger en sla. Ik kon alleen geen mooie hamburger textuur vinden dus heb ik hem gewoon bruin gemaakt. Excuses voor de verschrikkelijke render, als ik 3ds Max heb (nu aan het downloaden) zou daar een einde aan moeten komen :)

Leuke hamburger MartyCeha, maar jammer genoeg kun je er geen jupiler bij drinken :7.

@ hieronder: WTF is een lotus?

Geplaatst:
Leuke hamburger MartyCeha, maar jammer genoeg kun je er geen jupiler bij drinken :7.

Is het een Lotus?

Geplaatst:

@ hieronder: WTF is een lotus?

google kan helpe?

volgens mij is het een mazda...

Jammer jongens, maar ik heb hem zelf al opgedronken :puh:.

Het is een Toyota ... uit ....

Jammer genoeg kan ik niet meer op internet met mijn pc dus geen nieuwe scteens maar hij komt wel ingame.

YEAH!!!, internet doet het weer :D nou kan ik mijn updates posten.

(P.S. Ik heb niet veel ervaring met auto's modellen.)

CAR.PNG

tigerwire.png

Tiger.jpg

:D

Geplaatst:
Jammer jongens, maar ik heb hem zelf al opgedronken :puh:.

Het is een Toyota ... uit ....

Jammer genoeg kan ik niet meer op internet met mijn pc dus geen nieuwe scteens maar hij komt wel ingame.

YEAH!!!, internet doet het weer :D nou kan ik mijn updates posten.

(P.S. Ik heb niet veel ervaring met auto's modellen.)

:D

Toyota Corolla AE nogwat uit NFS?

Geplaatst:

Ik heb onze keuken eens nagemaakt. Hij lijkt er echt precies op!

Ik ben nog niet heel goed in 3Ds max, maar deze keuken vind ik zelf erg goed gelukt. :)

PS. Misschien zijn sommige kleuren echt helemaal verkeerd, maar het probleem is dat ik kleurenblind ben...

73os19t.jpg

80ufkls.jpg

8fb1xjq.jpg

Geplaatst:

Onze kwakerd is mischien wel kleurenblind, maar modellen kan hij zeker. Ziet er goed uit hoor! mooi model en die dingen die ik nooit gebruik genaamd textures zien er ook goed uit ;). KUTGW!.

Bedankt voor de positieve reactie, :)

Maar ik ben er ook wel best lang mee bezig geweest.

En ik heb een beetje een stomme naam: "kwaakje", maar dat was, toen ik nog iets minder oud was, had ik een knuffel die zo heete. Het was trouwens een pinguin :puh:

Naja, nu weer ontopic.

Bewerkt: door kwaakje
Geplaatst:

Zeker mooi gemaakt :D Wel goed gegokt welke kleur een ei heeft. Maar ik vroeg me altijd al af: weet iemand die kleurenblind is hoe 'geel' eruit ziet ofzo? Hij weet dat het een kleur is, maar kan je je dat voorstellen?

Ik zou ook wel eens door jullie ogen het willen zien. Ik zie 'volgens mij' gewoon hetzelfde als jullie, maar ik kan niet onthouden van, dat is rood, dat is geel. Met zwart en wit kan ik dat wel, maar met bruin/groen/donkergroen lukt me dat dus echt niet. En als m'n broer/moeder/vader of iemand anders toevallig hier ook in de kamer is, vraag ik meestal ook wel, van wat is de kleur van dat ding bijvoorbeeld, en dan wijzen ze het aan, gewoon daar bij difuse, bij material. Zo krijg ik dus meestal de goede kleur.

Maar trouwens dat ei, uh, daar heb ik gewoon op google op gezocht.

Gewoon op gebakken ei zoeken. :puh:

Bewerkt: door kwaakje

1ste poging tot gun modeling:

post-2814-1196888209.jpg

Gekloot met materials:

post-2814-1196885865.jpg

Bewerkt: door Flame^
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...