Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

bedankt voor de reacties

ik zal proberen het wapen (veel) kleiner te maken...

dan volgen er binnenkort nieuwe screens.

(kan ik hem ook gewoon verkleinen?)

Bewerkt: door gamelovertje
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dat gaat de goede kant op jongen. Ik zie geen paarse vlekken, alleen is je pistool nog te groot. Zoals ik al had gezegd is het standaar sketchup mannetje geen goed "schaal-model". Dus voor jou heb ik een schaal-model geupload.

Tommy Vercetti schaal model.

Om deze in je sketchup model te krijgen ga je naar "File" --> "Import" --> Jouw bestand selecteren.

Nu nog texturen en exporten naar .3Ds zodat iemand hem ingame kan zetten.

Succes :bier:

Edit: @ hieronder: Je kan hem altijd nog in GTA III en in Vice City proberen te zetten.

Bewerkt: door White Gold
Link to comment
Delen op andere websites

Dat gaat de goede kant op jongen. Ik zie geen paarse vlekken, alleen is je pistool nog te groot. Zoals ik al had gezegd is het standaar sketchup mannetje geen goed "schaal-model". Dus voor jou heb ik een schaal-model geupload.

Tommy Vercetti schaal model.

Om deze in je sketchup model te krijgen ga je naar "File" --> "Import" --> Jouw bestand selecteren.

Nu nog texturen en exporten naar .3Ds zodat iemand hem ingame kan zetten.

Succes :bier:

bedankt...

maar ik heb geen gta sa om hem ingame te zetten,

Bewerkt: door gamelovertje
Link to comment
Delen op andere websites

MC, nice. Vind dit erg mooi gemaakt. Zeker voor een beginner om dat effect van stefaneke uit te leggen kan je me steeds contacteren via PB dan leg ik het je wel uit. En dat is idd. een render.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben bezig aan iets super moois :D Morgen of overmorgen kunnen jullie het zien en tot dan: wacht in gespannen verwachting... Voor een beginnend modeller :clown:

@Rivel: Mooi man :tu: Ik snap niet hoe je die vormen kan maken :puh: Zeker wat blokken aan elkaar haken ofzo? En dan wat met de verticles klooien en dan smoothen?

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben bezig aan iets super moois :D Morgen of overmorgen kunnen jullie het zien en tot dan: wacht in gespannen verwachting... Voor een beginnend modeller :clown:

@Rivel: Mooi man :tu: Ik snap niet hoe je die vormen kan maken :puh: Zeker wat blokken aan elkaar haken ofzo? En dan wat met de verticles klooien en dan smoothen?

1 box, en dan met de vertices watkloten, de polis... En de Smooth...

Link to comment
Delen op andere websites

Voor school moetten we een presentatie maken, waarin we "iets" moetten uitleggen. Dus is ga uitleggen hoe een keukenaansteker werkt ^_^

aansteker001ti3.jpg

Ik ga er ook nog een animatie van maken, zodat je ook de binnenkant kan gaan zien. Maar die post ik wel als'ie af is :)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...