Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik ook :D

Maar hoe krijg jij 'm zo dat het goed zichtbaar is van een afstand? En dat het spiegelt op de grond.

Je moet dan werken met de [trans].

Trans zorgt ervoor dat je doorheen kan kijken.

Dit is een grote voorbeeld dat het echt een fake render is!

Terwijl Zmodeler geen renderfuncties heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn eerste wheel in Zmodeler met een fake render!

Het valt me op dat bijna niemand met Zmodeler werkt :{

Alleen Myhtbuster, SWYV en ik.

Ziet er goed uit GTA XP aleen de randjes vind ik zelf niet zo maarja dat kan nog altijd. :D

p.s ik ben zelf een beginnende modeller.

Groetjes -Daan-

>>> Door DaBeast: Afbeelding verwijdert<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Doei Daanoes, ik mocht je wel :cya:.

Ziet er goed uit GTA_XP, jmmr genoeg een fake render.

en -Daam-, GTA_XP kan weinig doen aan die rand, want om dat weg te krijgen moet hij een echte render maken.

Hope you like it. (het is voor GLD)

flatgld.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Nice maar wa is GLD XD

Dit forum heeft een zogenaamd Hosted Projects gedeelte. Hier bevinden zich modificaties die op dit forum een eigen plekje verdienen. Hieronder vallen Mafia Stories (MS), Green Light District (GLD) en Las Colinas States (LCS). Neem er af en toe een kijkje en als je ervaren bent met 3dsmax of sketchup kan je je aanmelden bij één of meerdere van de Modificaties als modeller.

@ Stefaneke: Ziet er goed uit, alleen nog [WIP] , tenminste dat mag ik hopen :puh:, want het staat er niet bij. Verder gewoon een mooi gebouw, alleen nog regenpijpen :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geprobeerd zo'n achtergrond te maken zoals stefaneke ook heeft (het is wel mislukt maar ja :puh: ). Klopt het dat dat een' render' heet, of heb ik het mis?

Maar daar gaat het niet om, wat vinden jullie van het model? Ik werk nu ongeveer 3 weken met Gmax, dus ik ben nog een beginner. Ik heb gewoon simpele vormen gebruikt, maar wel op de details gelet.

Het is trouwens een stereo toren :puh: Met speakers.

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn eerste wheel in Zmodeler met een fake render!

(plaatje)

Het valt me op dat bijna niemand met Zmodeler werkt :{

Alleen Myhtbuster, SWYV en ik.

ik ook nog, ken het programma heelemaal. maar gebruik het voor privé modding

Link to comment
Delen op andere websites

hallo heb weer eens sketch up uit de kast gehaald en dit is het geworden:

nu zoek ik iemand die hem ingame kan zetten.

als iemand dat wil doe PB me dan even houdoe

Bewerkt: door gamelovertje
Link to comment
Delen op andere websites

Redelijk mooi voor een beginnende sketchupper. Alleen heb jij die screens met een fototoestel genomen? Want ze zien er namelijk niet bepaald helder uit. Wat makkelijker is om linksbovenin op het tabblad "File" te klikken en dan "Export" en dan "2D Graphic". Dan krijg je een soort van render en die kan je dan dan uploaden. ^^

Dan nog over je model. Leuke vorm, maar niet gedetailleerd ofzo. Ik zie bijna nergens paarse vlakken, alleen aan de binnenkant van dat trekker geval. Deze paarse vlakken moet je voorkomen door met je rechtermuisknop erop te klikken en dan "Reverse-Faces" te doen. Als de andere kant dan weer paars ziet moet er aan die kant dan een nieuwe hendel aan vast maken. Je kan misschien ook gewoon dat extruden, zodat je alles makkelijker kan omdraaien.

Dan moet alles nog een textuur krijgen en op maat gemaakt worden. GTA wordt altijd gemoddeld op een hele kleine schaal. De personages in GTA zijn net zo lang als de voet van het standaard Sketchup poppetje. Jouw pistool is duidelijk een paar maten te groot. Als je dat allemaal in orde hebt kan je gaan proberen het ingame te zetten. Hoe dit werkt weet ik zelf niet, maar dat je een ervaren iemand er voor nodig hebt weet ik wel. Als je in ieder geval de kwaliteit van je pistool wat weet op te schroeven dan weet ik zeker dat iemand daar wel de moeite voor wilt nemen.

Succes ermee :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...