Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

Een Coca Cola automaat :) Ik weet dat het niet echt waarheidsgetrouw is, maar dat maakt niet uit toch? :puh:

EDIT: Voor de mensen die denken dat dit een render is: Dat is het niet. Het is een gedeelte van een straat die ik maakte :puh: Die Cola Automaat vond ik het mooiste gelukt :)

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben in Zmod bezig met het modelen van een velg :D

post-22900-1197313714_thumb.jpg

Hij lijkt vanaf een bepaalde positie meer op de poten van een bureau stoel, maar daar komt nog verandering in. More Updates soon! :D

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

He, Galiorix,

Als je de 240SX uitbrengt, vroeg ik me af, of je deze velg er ook bij kan moddelen. Want me oom heeft deze auto gehad + deze velg. Dat zag namelijk erg goed uit. Ik zou het fijn vinden, als je tijd over zou hebben, en deze als extra modelled.

s-v.jpg

Bewerkt: door .WhoopDiDoo.
Link to comment
Delen op andere websites

He, Galiorix,

Als je de 240SX uitbrengt, vroeg ik me af, of je deze velg er ook bij kan moddelen. Want me oom heeft deze auto gehad + deze velg. Dat zag namelijk erg goed uit. Ik zou het fijn vinden, als je tijd over zou hebben, en deze als extra modelled.

s-v.jpg

Het is een beauty, dat moet ik toegeven. Alleen ik kan dus echt niet goed modelen met de hand, de velgen die ik heb gemaakt zijn uitprobeersels die ik voor de lol gemaakt heb om dingen uit te proberen, ik ga later echt modelen. Toch wil ik wel een poging wagen, maar dan zouden er blueprints van deze velg moeten zijn. Die kan ik zelf wel maken, maar als ze misschien bestaan zou het fijn zijn ^_^

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi gedaan puma, je bent echt zo'n gast die zijn inspiratie zomaar ergens van daan tovert. En .WhoopDiDoo. , ik was deze week ook al van plan om een velg te maken voor een collega van mij dus ach, ik waag het er maar op ;). Als je me de volledige naam van de velg kan geven doe ik het :D. Gialorix mag de low poly voor sa versie maken en ik doe de high poly wel :puh:.

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

Mooi gedaan puma, je bent echt zo'n gast die zijn inspiratie zomaar ergens van daan tovert. En .WhoopDiDoo. , ik was deze week ook al van plan om een velg te maken voor een collega van mij dus ach, ik waag het er maar op ;). Als je me de volledige naam van de velg kan geven doe ik het :D.

Ik waag zelf denk ik ook een poging, maar als die van jou veel mooier is mag die van jou eronder en krijgt .WhoopDiDoo. de auto met die velgen als een speciaal cadeautje voor niks :7

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...