Jump to content

[SA] SAPC V - Stemtopic


NandroDavids

Recommended Posts

Allemaal heel mooie foto's maar ik mag er jammer genoeg maar 5 uitkiezen, dus hier zijn ze:

1. Bassiej™

2. $NeoSyp$

3. Typhoon

4. Ikkes

5. Froodooo

Bewerkt: door Eros
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 88
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    7

  • Bling

    5

  • SummerBase

    4

  • Hanneswasco

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik vind dat er deze keer weer mooie kiekjes tussen zitten. Sommigen steken hoog boven de rest uit, anderen misschien wat minder. Bij sommige plaatjes deed ik moeite om m'n lachen in te houden, deze waren erg humoristisch. Ik heb natuurlijk ook een Top 5, anders zou ik niet posten...

1. BassiejTM

Ja de eerste de beste :puh:. Nee, ik vind het een mooie foto omdat hij op een goede plek genomen is en hij ook een zeer mooi effect heeft.

2. Froodooo

Tsja, die lichteffecten en die watervallen, dat zijn de mooie dingen van jouw foto. Je hebt hem op een hoge plek genomen, wat ook altijd een leuk effect geeft.

3. Donald F. Duck

Eigenlijk een beetje dezelfde reden als die van BassiejTM maar ik vind deze nogal kaal. Hij is namelijk op een open plek genomen wat ik persoonlijk niet helemaal mooi vind.

4. Ikkes

Tsja, dat is dus humor! Dit plaatje is best wel grappig naar mijn zins. Daarom verdient hij een 4e plek!

5. Typhoon

Dit is natuurlijk één van de mooiste plekken van San Andreas. Je hebt hem op een mooie lage plek genomen waardoor de Gant Bridge nog groter lijkt. Jammer genoeg was er weinig licht maar toch een 5e plek!

Ik heb ook een redenatie erbij gegeven waarom hij/zij een mooie foto heeft genomen. Over het algemeen zijn er mooie foto's geschoten en ik vind dat een complimentje waard! :klap:

Bewerkt: door VWO-er
Link to comment
Delen op andere websites

De stemronde loopt nog tot en met morgen, dus mocht je nog niet gestemd hebben, doe dat dan nog even snel. Zoveel moeite kost het niet om even de foto's te bekijken en een ranglijst te maken, dus laat je daar vooral niet door afschrikken. Bovendien is het zowel voor de organisatie als voor de deelnemers leuk als er flink veel gestemd wordt. Aan de mensen die al gestemd hebben: Hartelijk dank voor het geven van het goede voorbeeld

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...