Jump to content

[SA] SAPC V - Stemtopic


NandroDavids

Recommended Posts

  • Reacties 88
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    7

  • Bling

    5

  • SummerBase

    4

  • Hanneswasco

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Leuke screenshots allemaal, mijn complimenten daarvoor. Helaas kan ik er maar een paar kiezen, zie hieronder de beste screenshots in mijn ogen:

  • 1. SummerBase
    2. Bassiej™
    3. hanneswasco
    4. Squidward
    5. Froodooo

Succes nog verder! :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

De stemming voor de derde ronde van de contest kan bij deze van start gaan. Gelukkig is het aantal inzendingen in vergelijking met de vorige keer gestegen, wat natuurlijk altijd leuk is voor zowel de organisator als voor de deelnemers. Hun foto's vind je hier: *KLIK*. Kies de mooiste 5 uit en plaats je top-5 hier in dit topic. Stem op de mooiste foto's door middel van dit lijstje:

1.
2.
3.
4.
5.

Achter elk nummer zet je de naam van de deelnemer die volgens jou die positie verdient. Stemmen kan tot en met 26 mei waarna de punten geteld zullen worden. Dan zal ook de puntenverdeling van de vakjury bekend worden gemaakt en is de uitslag van de tweede ronde bekend. Ga jullie gang!

Link to comment
Delen op andere websites

Weer een aantal leuke foto's. De link naar de afbeelding van sseb is trouwens verkeerd.

1. Ikkes

2. Blue Yoshi 97

3. Froodooo

4. SummerBase

5. hanneswasco

Link to comment
Delen op andere websites

1. SummerBase - Mooi uitzicht, humor, en origineel. Dat verdient een eerste plaats!

2. Blue Yoshi 97 - Mooi naar boven, perfecte tijdstip, ... tweede plaats!

3. Froodoo - Wat kan ik daarop zeggen? Originele ondertitel, mooie neonlampen (?) Perfect voor een derde plaats!

4. Sseb - Jah, een mooie foto met wat humor. Vierde plaats is voor jou!

5. White Gold - Origineel, maar niet de mooiste die er tussen zit. Maar wel de vijfde mooiste!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...