Jump to content

[SA] SAPC V - Stemtopic


NandroDavids

Recommended Posts

  • Reacties 88
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    7

  • Bling

    5

  • SummerBase

    4

  • Hanneswasco

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vandaag is de laatste dag om te stemmen en zowel ik als de deelnemers zou het leuk vinden als er nog wat meer gestemd ging worden. In vergelijking met de vorige stemrondes valt het aantal stemmen lichtelijk tegen, dus breng nog even gauw je stem uit. Zoveel tijd kost het niet, dus bekijk even de foto's en post je persoonlijke top-5.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

De stemming voor de vierde ronde van de contest kan bij deze van start gaan. Het aantal inzendingen is me zwaar tegengevallen, want slechts 7 deelnemers hebben de moeite genomen om een foto in te sturen. Hun foto's vind je hier: *KLIK*. Kies de mooiste 5 uit en plaats je top-5 hier in dit topic. Stem op de mooiste foto's door middel van dit lijstje:

1.
2.
3.
4.
5.

Achter elk nummer zet je de naam van de deelnemer die volgens jou die positie verdient. Stemmen kan tot en met 22 juni waarna de punten geteld zullen worden. Dan zal ook de puntenverdeling van de vakjury bekend worden gemaakt en is de uitslag van de tweede ronde bekend. Ga jullie gang!

Link to comment
Delen op andere websites

Laat ik het spits maar afbijten! Ik hoop dat iedereen een eerlijke en goede keuze voor zichzelf maakt. En mogen de beste winnen, al goed, hier mijn nominatie van 1 t/m 5!

  1. Froodooo
  2. Hanneswasco
  3. Bassiej™
  4. Rivel
  5. Squidward

Veel succes iedereen! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

1: SummerBase!!!

2: Hannewasco

3: Froodooo

4: BassiejTM

5: *Nog maar 2 keuzes en ik kan niet echt kiezen, maar ik denk dat ik toch voor Rivel ga...*

Link to comment
Delen op andere websites

Het waren allemaal mooie foto's dus het was niet gemakkelijk om een top 5 te maken. Uiteindelijk ben ik tot een besluit gekomen. Natuurlijk spijtig dat er niet meer inzendingen waren, want het is niet echt spannend als er zo weinig inzendingen zijn.

1. SummerBase - Gewoon origineel, leuk, en redelijk mooi. Verdiend echt een 1ste plaats!

2. Squiward - Een mooie foto, standaard maar mooi. ;) Een 2de plaats verdien jij wel.

3. Froodoo - Mooi uitzicht, maar wel nogal weinig zichtbaar. Een 3de plaats is iets voor jou.

4. Rivel - Uitzicht over een mooi havendorpje, misschien kon je iets meer inzoomen? Maar toch wel mooi gedaan, daarom een mooie 4de plaats voor jou!

5. Bassiej™ - Een kruising van de snelwegen in LS, natuurlijk origineel, maar ik vind hem niet zo mooi genomen. misschien kon je wachten tot er wat weerseffecten waren? Een 5de plaats is voor jou weggelegen!

Link to comment
Delen op andere websites

Hierbij mijn lijstje. Gezien de inzendingen kun je wederom spreken van een geslaagd contest! :tu:

  1. Bassiej™ -- Op deze foto klopt echt alles. De grafische kant, de tekenafstand, de locatie - allemaal perfect gekozen en neergezet. Dat alles maakt deze foto voor mij de absolute winnaar!
  2. SummerBase -- Ook op deze foto klopt alles. De tekenafstand (draw distance) is weliswaar niet erg ver, maar dat zorgt er juist wel voor dat je niet van die lelijke effecten krijgt (welke je wel op enkele andere foto's hier ziet - no offence), en dat doet er nu juist toe op een goede foto. Dat heb je dus erg goed gedaan. Ook heb je de explosie erg leuk gedaan, die brokstukken komen erg overtuigend over. Een zeker verdiende tweede plek!
  3. Rivel -- Ook hier klopt alles: alles loopt vloeiend in elkaar over, zodat de foto (dit geldt dus ook voor de bovenstaande foto's) gewoon grafisch erg mooi in elkaar steekt. Ook een leuke locatie om te fotograferen.
  4. Froodooo -- De lucht doet 't 'm. Een mooie foto, alhoewel de brug niet erg opvalt. Dit komt omdat daarachter al meteen een vage waas te zien is, maar verder een mooie foto.
  5. Hanneswasco -- De locatie is wat mij betreft uitstekend gekozen. Het jammere is alleen dat het gebied dat meteen na het welkomsbord van Las Venturas volgt erg wazig is. Desalniettemin geeft deze foto jou een verdiende vijfde plek.

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

En hier is de mijne! :

1.SquidwardJij verdient voor mij een 1e plaats omdat het onderwerp: Infrastructuur is en je daaraan heel ged hebt gehouden. Je hebt niet alleen autoverkeer, maar ook de trein gefotografeerd. Bovendien vanaf een mooie hoek genomen, mooie tijd en natuurlijk erg origineel

2.HanneswascoOok erg mooi genomen, maar je had beter wat meer en verschillende voertuigen moeten fotograferen. Dat je de snelweg op je foto hebt staan vind ik i.i.g erg goed van je.

3.BassiejMooi genomen maar persoonlijk vind ik dat je beter even kon wachten totdat het wat later/donkerder was geweest, dit gaf een mooiere effect. Je hebt maar 1 auto op je foto staan wat dit eigenlijk een beetje saai maakt vind ik.

4.SummerBaseJe hebt je aan het onderwerp gehouden maar in een andere zicht. Een grote verkeersongeluk vind ik helaas je foto verpesten, had dit niet gedaan en je foto was veel mooier geweest. Btw, mooie effect van een vage brug rechtsboven in je foto, mijn complimenten.

5.Blue Yoshi 97Erg mooie foto maar je had beter de brug helemáál moeten fotograferen, dit zou véél origineler zijn geweest :) Al in al, jij komt voor mij HELAAS op de laatste plaats.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...