NandroDavids Geplaatst: 1 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Het heeft eventjes geduurd, maar de stemming voor de tweede ronde van de contest kan bij deze van start gaan. Dit heeft enkele dagen op zich laten wachten omdat ik nog maar bijster weinig inzendingen had gekregen. Daar is helaas geen verandering in gekomen, dus we moeten het doen met 7 deelnemers. Hun foto's vind je hier: *KLIK*. Kies de mooiste 5 uit en plaats je top-5 hier in dit topic. Stem op de mooiste foto's door middel van dit lijstje: 1. 2. 3. 4. 5. Achter elk nummer zet je de naam van de deelnemer die volgens jou die positie verdient. Stemmen kan tot en met 6 mei waarna de punten geteld zullen worden. Dan zal ook de puntenverdeling van de vakjury bekend worden gemaakt en is de uitslag van de tweede ronde bekend. Ga jullie gang!
michaelfivez Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Dan stem ik maar als eerste, het is toch spijtig dat er maar 7 foto's zijn... 1) Froodoo 2) Squidward 3) Summerbase 4) hanneswasco 5) Donald F. Duck
.Timothy Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 (bewerkt) Ik stem alvast als eerste: Correctie, ik dacht het... 1. Froodooo Jouw foto is op een prachtig plek gemaakt, met zonsondergang en op een hoge plek. Dat alles bij elkaar maakt jouw foto helemaal compleet! Een 1e plek voor jou! 2. SummerBase Ja Freek, 'Good morning' Dat past er helemaal bij. Erg mooi gemaakt op een mooie plek. Jij maakt van een grauwe asfaltweg een mooi kiekje! 3. BassiejTM Jij hebt ook een mooie hoge plek uitgzocht en hebt een mooie kleur op je foto, een 3e plek voor jou! 4. Donald F. Duck Weer zo'n hoge foto, we zien ze vliegen! Jij hebt ook een mooie foto gemaakt, weinig commentaar maar wel een 4e plek! 5. Squidward Tsja, jouw foto is in een van de ghetto-wijken van Los Santos gemaakt met een mooie rode kleur. Een 5e plak voor jou! Bewerkt: 1 mei 2007 door VWO-er
HerrieM Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Jammer van de weinige inzendingen, al zitten er gelukkig wel mooie tussen. 1. Donald F. Duck 2. Froodooo 3. Bassiej™ 4. SummerBase 5. hanneswasco
Hanneswasco Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Hier is mijn lijstje: 1. SummerBase 2. Donald F. Duck 3. Bassiej™ 4. Squidward 5. Froodooo
spoeky Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 En hier die van mij: 1. Hanneswasco 2. SummerBase 3. Squidward 4. Froodooo 5. Bassiej™
SWYV Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 (bewerkt) 1. Hanneswasco 2. Bassiej 3. Froodooo 4. Squidward 5. Summerbase Bewerkt: 1 mei 2007 door SWYV
Bling Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Leuke foto's, ondanks er helaas weinig inzendingen waren. Mijn lijstje, wat betreft ronde 2: Froodooo hanneswasco SummerBase Squidward Bassiej™
Froodooo Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Helaas weinig inzendingen ja, maar hier ook mijn stemmen: 1. Bassiej™ 2. Donald F. Duck 3. Squidward 4. SummerBase 5. hanneswasco
Big Boss Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Er zitten weer heel wat mooie foto's tussen ... 1. SummerBase2. Hanneswasco3. Donald F. Duck4. Squidward5. BassiejNog een opmerking naar Hooligun/GTA_XP toe: Als je CJ op de foto wil, laat de foto dan trekken door eén van je gang members. Als je een foto maakt met Fraps, haal dan tenminste de Hud en de Radar weg.
Rivel Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 1. Hanneswasco 2. Donald F. Duck 3. Froodooo 4. Squidward 5. Summerbase
kristof01 Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 1. SummerBase 2. Froodooo 3. Bassiej™ 4. Squidward 5. hanneswasco
GTA_XP Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 (bewerkt) Hey!! Om mij niet achter te laten: 1. Squidward 2. SummerBase 3. Bassiej 4. Froodoo 5. Hanneswasco >>> Door GTA-Sheep: Je kan natuurlijk niet op jezelf stemmen. Da's ongeveer hetzelfde als jezelf een verjaardagskaart sturen....verzin een nieuwe nummer 1<<< Bewerkt: 2 mei 2007 door GTA_XP
GTA-Sheep Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Hanneswasco Bassiej™ Froodooo Squidward Summerbase
thepegasus Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 mijn top 5 voor de 2e ronde 1. Summerbase 2. Hanneswasco 3. Bassiej™ 4. Donald F. Duck 5. Squidward
Recommended Posts